Oznámenie 23658 - WYP

Obsah

23658 - WYP
Vestník č. 194/2014 - 06.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Holíč
IČO: 00309541
Bratislavská 5 , 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mária Šuleková, Mgr. Ľuboš Kakaš
Mobil: +421 903711533
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.holic.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukciou NKP podporujeme rozvoj kultúrneho poznávacieho cestovného ruchu v regióne: Objekt č.2 Tabačiareň Zámok Holíč - stavebné práce.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Západné Slovensko, Trnavský kraj, Okres Skalica, Mesto Holíč, Zámocká ulica 391.
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Stavebné práce na Národnej kultúrnej pamiatke - zámok v Holíči,
objekty:
SO 01 Rekonštrukcia objektu č. 2 tabačiareň
SO 02 ZTI + prípojky a žumpy
SO 03 Elektrická prípojka NN
SO 04 Spevnené plochy a terénne úpravy
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45262510-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233160-8, 45112700-2, 45000000-7, 45212350-4, 31625300-6, 31200000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
....
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 840 954,0700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 210
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní:
1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie,
za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne
osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 z 23.07.2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
1.4
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.5
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu
neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom,
notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v
krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.6
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené
zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
1.7
Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá
verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje:
2.1
podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
2.2
podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate, alebo prehľadom o
dosiahnutom obrate v oblasti , ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.3
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom,
verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.5.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky
alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba
zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavebných prác, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate je primeraná a uchádzač tým preukazuje svoje skúsenosti v realizácii stavebných prác.
2.6
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
2.7
Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží originál, alebo úradne overené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
Ďalej uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. Predložené výkazy musia byť úradne osvedčené miestne príslušným daňovým úradom, resp. úradom podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny súhrnný obrat v realizácii stavebných prác min. 4 000 000 EUR v posledných troch hospodárskych rokoch. Uchádzač k predloženým výkazom priloží čestné vyhlásenie v ktorom uvedie skutočnosť, že výška požadovaného obratu je v oblasti stavebných prác.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje:
3.1
podľa § 28 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2
podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
3.3
podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenia stavebných prác alebo poskytnutie služby. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
3.4
podľa § 29 predložením certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem
zabezpečenia kvality uchádzačom . Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych
noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3.5.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač
písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.6
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ
vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača vzhľadom k náročnosti stavby, kultúrnej pamiatky, schopnosť a oprávnenosť uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností za účelom zabezpečenia kvality a úspešnej realizácii stavebných prác. Zoznamom stavebných prác získa verejný obstarávateľ informácie o realizovaných zákazkách. Certifikátom kvality uchádzač preukáže schopnosť realizovať stavebné práce v požadovanej kvalite , certifikátom systému environmentálneho manažérstva uchádzač preukáže schopnosť v zmysle právnych predpisov nakladenie odpadov a ekologickej likvidácie.
3.7
Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
3.8
Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podľa § 28 ods.1 písm. b) uchádzač predloží zoznam stavebných prác a k zoznamu stavebných prác predloží min. 1 referenčný list v originálnom prevedení, alebo úradne osvedčenej kópií o uskutočnených stavebných prácach rovnakých alebo podobných náročnosti a zložitosti predmetu zákazky za
predchádzajúcich päť rokov ( 2009, 2010, 2011, 2012, 2013). Verejný obstarávateľ bude akceptovať referenčné listy na pozemné stavby v minimálnej hodnote 1 500 000 EUR bez DPH za jednu realizovanú stavbu uskutočnenú za predchádzajúcich päť rokov. Stavebné práce musia byť uskutočnené na národnej kultúrnej pamiatke, alebo stavebné práce ktoré sú súčasťou národnej kultúrnej pamiatky zapísanej v ústrednom zozname pamiatkového fondu, alebo v obdobnom zozname v prípade stavieb realizovaných v zahraničí. Predložené referenčné listy alebo dôkazy o plnení musia byť potvrdené odberateľom a musia obsahovať identifikačné údaje zhotoviteľa a odberateľa, cenu bez DPH, miesto a lehotu uskutočnených stavebných prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok a kontaktné údaje odberateľa, na ktorých si verejný obstarávateľ môže overiť pravdivosť uvedených údajov.
Podľa § 28 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží zoznam osôb s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. K zoznamu uchádzač predloží profesionálny životopis jedného stavbyvedúceho s prílohou - platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie . Životopis a kópiu platného osvedčenia s originál pečiatkou musí podpísať príslušný stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci nie je zamestnancom uchádzača, predkladá o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie v ktorom uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie zmluvy.
podľa § 28 ods. 1 písm. h) uchádzač predloží platný certifikát na systém environmentálneho manažérstva v predmete zákazky podľa ISO 14001, alebo ekvivalentný dôkaz preukazujúci opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 30 zákona o verejnom obstarávaní. Certifikát musí byť úradne osvedčená kópia podľa § 29 uchádzač predloží kópiu úradne osvedčeného certifikátu kvality ISO 9001, alebo ekvivalent.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena diela v EUR bez DPH podľa výkazu výmer
Váha: 60
Časť: 2
Názov: Počet dní realizácie stavebných prác odo dňa prevzatia staveniska v kalendárnych dňoch
Váha: 40
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZHOLIC201428
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.10.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.10.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.10.2014 11:30
Miesto : VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, zasadačka na 1.poschodí.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky označenej ako časť "Ostatné" je neverejné, bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na základe žiadosti o súťažné podklady.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky.
3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať
z prostriedkov EÚ.
4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej
podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok
pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a
dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
5.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v zmysle zákona o verejnom
obstarávaní, ako aj v prípade, ak počas procesu verejného obstarávania obdrží preukázateľnú informáciu o nezískaní finančných prostriedkov, alebo Riadiaci orgán neoverí proces verejného obstarávania a neschváli úspešného uchádzača.
7.Verejný obstarávateľ požaduje od všetkých uchádzačov predložiť k podpísanému návrhu ZMLUVY O DIELO ako neoddeliteľnú prílohu čestné prehlásenia min. 1 osoby (podpis čestného prehlásenia musí byť originál) zapísanej v zozname členov komory reštaurátorov v špecializáciách:
S6 - Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry
S12 - Reštaurovanie kovových plastík a kovových prvkov v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry,
ktorá bude k dispozícii k plneniu ZMLUVY o DIELO počas celého zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť kópiu osvedčení k uvedeným špecializáciám , ktoré musia byť podpísané osobou (podpis musí byť originál), pre ktorú boli uvedené osvedčenia vydané. Ak je táto osoba zamestnancom uchádzača, túto skutočnosť uchádzač vyznačí , v tomto prípade čestné prehlásenie nie je potrebné predkladať.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
02.10.2014

Redakčné opravy

24884 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 201/2014
V oznámení 23658-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Holíč, Bratislavská 5, 908 51 Holíč zverejnenom vo VVO č. 194/2014 zo dňa 06.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: 2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Viď: 2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1199 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 11/2015
V oznámení 23658-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Holíč, Bratislavská 5, 908 51 Holíč zverejnenom vo VVO č. 194/2014 zo dňa 06.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.1.1 Kritériá na vyhodnotenia ponúk Namiesto: Časť 1 Názov: celková cena diela v EUR bez DPH podľa výkaz výmer Viď: Časť 1 Názov: celková cena diela v EUR vrátane DPH podľa výkaz výmer

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité