Oznámenie 23853 - WYT

Obsah

23853 - WYT
Vestník č. 195/2014 - 07.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Komárno
IČO: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ľubomír Kubička
Telefón: +421 220902554
Fax: +421 35357702703
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.komarno.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4284
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Mesto Komárno
IČO: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Komárno
Kontaktná osoba: Ľubomír Kubička
Telefón: +421 220902554
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Potraviny pre školské jedálne – mrazené ryby, mrazená hydina a mrazená zelenina
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom dodania sú školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa uvedené v nasledujúcom zozname:
- ŠJ Eötvösa 39, 945 01 Komárno
- ŠJ Mieru 2, 945 01 Komárno
- ŠJ Práce 24, 945 01 Komárno
- ŠJ Komenského 3, 945 01 Komárno
- ŠJ Pohraničná 9, 945 01 Komárno
- ŠJ Dlhá 1, 945 04 Komárno Nová Stráž.
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka tovarov mrazené ryby, mrazená hydina a mrazená zelenina
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15896000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15221000-3, 15331170-9, 15112000-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka tovarov mrazené ryby, mrazená hydina a mrazená zelenina - počas trvania rámcovej dohody - 2 roky od jej uzavretia
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 107 282,5200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Na verejnom obstarávaní sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia :
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu,
g)nebol mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiaceku dňu predloženia ponuky,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiaceku dňu predloženia ponuky,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiaceku dňu predloženia ponuky,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiaceku dňu predloženia ponuky,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZVO údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 a nasl. ZVO.
4. Ak doklady na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina uchádzačov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
5. Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 ZVO, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.
6. Ďalšie podmienky preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača sú uvedené v ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ZVO a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, keď sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania.
Podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO - Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné tri ukončené hospodárske roky dosiahol celkový obrat vo výške min.150 000 EUR alebo ekvivalent v inej mene. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením kópie alebo rovnopisu výkazov ziskov a strát, ktorých zhoda s originálom v spise daňového subjektu, bude potvrdená daňovým úradom alebo predložením kópie alebo rovnopisu výkazov o príjmoch a výdavkoch, ktorých zhoda s originálom v spise daňového subjektu, bude potvrdená daňovým úradom. V prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk/ stačí, ak uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže na zverejnenie relevantných údajov. V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na miestne pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa). Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným v prvý deň kalendárneho roka za ktorý bol obrat dosiahnutý, sumy uvedené v SKK budú prepočítané konverzným kurzom (30,126 SKK/EUR) a túto prepočítanú sumu EUR použije verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienky účasti.
Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: požiadavka predložiť prehľad o celkovom súhrnnom obrate v požadovanej výške je v súlade s §27 ods. (1) písm. d) ZVO. Je založená na predpoklade schopnosti úspešného uchádzača s primeraným finančným pozadím zabezpečiť potrebné finančné prostriedky pre realizáciu zákazky, pretože verejný obstarávateľ nebude poskytovať žiadne zálohy ani preddavky.

2.V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, preukazuje skupina splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal: možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

4.Ďalšie podmienky preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia uchádzača sú uvedené v ZVO.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: .Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje odbornú a technickú spôsobilosť na účasť vo verejnom obstarávaní v súlade s § 28 ZVO a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania.
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (ZVO), dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (ZVO), dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V zákonom stanovených prípadoch uchádzač postupuje pri preukazovaní splnenia tejto podmienky účasti podľa ust. § 155m ods.11 ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie uskutočnenia dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru v celkovej hodnote minimálne 300 000,- EUR bez DPH za predchádzajúce tri roky, čím má na mysli obdobie medzi posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk a dňom, ktorý o tri roky predchádza poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval uchádzač ako člen združenia, skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, dodávaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v SKK budú prepočítané konverzným kurzom (30,126 SKK/EUR) a sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom bol tovar dodaný.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje preukázanie praktických skúseností s dodávkou tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
2.Podľa § 28 ods. 1 písm. d) - opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení uchádzač je povinný preukázať, že disponuje cestnými vozidlami (minimálne jedným) na prepravu tovaru, ktorý je predmetom zákazky, spôsobilými na prepravu v zmysle požiadaviek Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu ceritifikátu ATP pre dané vozidlo a tiež preukáže predložením relevantných dokladov (v závislosti od charakteru právneho vzťahu) svoj právny vzťah k predmetnému vozidlu/vozidlám, ktorý ho oprávňuje (bude oprávňovať) používať ho po dobu trvania rámcovej dohody na dodávku tovaru pre verejného obstarávateľa.
3.V zmysle § 28 ods. 2 ZVO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti vo vzťahu k možnému využitiu jej technických a odborných kapacít. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej technické a odborné kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú technické a odborné kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
4.V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina dodávateľov doklady požadované podľa tohto bodu spoločne za celú skupinu.
5. Ďalšie podmienky preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti
uchádzača sú uvedené v ZVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014/KN/55
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.10.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.10.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.10.2014 10:30
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk časť "Ostatné" sú oprávnení zúčastniť sa iba členovia komisie na vyhodnotenie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ďalšie doplňujúce informácie
Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo
záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a
obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a
obstarávateľom.
Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne
prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia na adrese VO
SK, a. s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba Ľubomír Kubička, e-mail: obstaravanie@vosk.sk, tel.:
+421220902554 , s výnimkou
prípadov, keď táto výzva, súťažné podklady alebo zákon ustanovujú inak.
Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a
ku všetkým doplňujúcim podkladom (všetky vysvetlenia súťažných podkladov, zmeny súťažných podkladov, akékoľvek
oznámenia určené všetkým záujemcom alebo uchádzačom) vo svojom
profile zriadenom v elektronickom úložisku vestníka zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4284.
Súťažné podklady možno tiež obdržať na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s.,
Záhradnícka
151, 821 08 Bratislava, v ktorej budú záujemcom uvedené údaje o jeho mene/názve, adrese sídla/umiestnenia, adresa,
na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. Súťažné podklady je možné si osobne
vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba:
Ľubomír Kubička, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si
vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči.
V prípade ak záujemca alebo uchádzač využije revízne postupy je povinný predkladať verejnému
obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu
kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ľubomír Kubička.
Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v
elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú
podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb,
ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených v tejto výzve, alebo údajov uvedených v súťažných podkladoch, či
iných sprievodných dokumentoch, poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk,
môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomnou listinnou formou požiadať o vysvetlenie na kontaktnom mieste: VO SK, a.s.,
Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ľubomír Kubička.
Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej
dokumentácii verejný obstarávateľ poskytne bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia písomnej listinnej žiadosti o
vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných
dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
V prípadoch iných ako sú uvedené vyššie (a ak inak neustanovuje zákon), oznamovanie, iné dorozumenie (ďalej len
informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávate-ľa bude
uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, poštovou zásielkou, elektronickými prostriedkami
(e-mail) alebo doručením osobne. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním
a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní vždy aspoň tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a
e-mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania,
záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť
predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v
českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
Ponuky je potrebné doručovať na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v tejto výzve.
Ponuky je možné osobne doručovať v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 15,00 hod, okrem dňa, v ktorom sa
končí lehota na predkladanie ponúk v tento deň je možné ponuky doručovať len do času, ktorý je určený vo výzve na
predkladanie ponúk ako koniec lehoty na predkladanie ponúk.
Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči
verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad
podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného (splnomocneného) konať v mene
ostatných členov skupiny v súvislosti s týmto verejným obstarávaním. V prípade ak bude ponuka skupiny uchádzačov
vyhodnotená ako úspešná, táto skupina uchádzačov bude povinná právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia
zmluvy. Z dokumentácie preukazujúcej vzniknutú právnu formu musí byť jednoznačne zrejmé, ako sú stanovené
vzájomné práva a povinnosti, kto akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia skupiny
uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Doklady o vzniku právnej
formy
predloží úspešná skupina uchádzačov verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy uzatváranej na základe tohto
verejného obstarávania. Nepredloženie dokladov o vzniku právnej formy v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami,
bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie povinnosti poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť pri
uzavretí zmluvy podľa ust. § 45 ods.9 ZVO.
Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v
príslušných právnych predpisoch.
Lehota viazanosti ponúk sa končí 31.3.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
05.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité