Oznámenie 24338 - MSS

Obsah

24338 - MSS
Vestník č. 199/2014 - 13.10.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13 , 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 556436288
Email: tender@p-m.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 81104 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 81104 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 81104 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice, projektová dokumentácia
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 12
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zadávania zákazky je zabezpečenie súborov inžiniersko-projektových činností pre stavbu KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice podľa Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA 2014 v rozsahu:
a) zabezpečenia vstupných podkladov vrátane inžinierskej činnosti, najmä geodetické zamerania, stavebnotechnické prieskumy, antikorózne prieskumy,
b) zabezpečenia projektovej prípravy a dokumentácie stavby pre stavebné konanie v podrobnostiach projektu pre realizáciu stavby vrátane inžinierskej činnosti,
c) zabezpečenie výkonu občasného odborného autorského dohľadu.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71320000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71311230-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 780 113,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 25
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 50 000,00 Eur (slovom: päťdesiattisíc eur). Podrobné informácie o zložení a vrátení zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov pridelených verejnému obstarávateľovi z fondov EÚ a Štátneho rozpočtu SR. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky ako aj skutočnosť že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom.

1.3 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.4 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil obstarávateľ v súlade s ustanovením
§ 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky.
Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti.
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 2 500 000,00 Eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.

Všeobecné informácie, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia:
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom.
V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní(originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (t.j. tri roky predchádzajúce dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,

3.1.1 Zoznamom zmlúv uchádzač preukáže, že poskytol minimálne 2 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnej hodnote kumulatívne 1 700 000,00 Eur bez DPH, pričom aspoň pri 1 z týchto zákaziek boli poskytnuté služby - projektové, prieskumné, geologické a geodetické práce v minimálnom objeme 500 000,00 Eur bez DPH, z toho minimálne 300 000,00 Eur bez DPH za projektové práce (tzn. iba práce na DÚR, DSP, DRS alebo DSPRS).

Pod zákazkou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumie vypracovanie projektovej dokumentácie na novú stavbu železničnej infraštruktúry, na modernizáciu alebo na rekonštrukciu stavby železničnej infraštruktúry, ktorej súčasťou bola:
a) realizácia železničnej alebo električkovej trate, a
b) vybudovanie alebo výmena trakčného vedenia vrátane výmeny alebo výstavby trakčných stožiarov a
c) vybudovanie alebo výmena koľajového zvršku vrátane koľajníc a
d) vybudovanie alebo výmena výhybiek a
e) vybudovanie alebo rekonštrukcia haly vozidiel s technologickými zariadeniami.

Zoznam poskytnutých služieb musí pri každej poskytnutej službe obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa),
b) názov a stručný opis poskytnutej služby (zatriedenie stavby či sa jednalo o novú stavbu železničnej infraštruktúry alebo o modernizáciu alebo o rekonštrukciu stavby železničnej infraštruktúry),
c) informáciu, či plnenie zmluvy realizoval ako samostatný poskytovateľ, ako člen skupiny alebo ako subdodávateľ,
d) zmluvnú cenu zákazky a celkovú cenu za skutočne poskytnuté služby v EUR bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a cenou za poskytnuté služby sa uvedie dôvod rozdielu) a cenu za poskytnuté projektové práce (tzn. iba práce na DÚR, DSP, DRS a/alebo DSPRS),
e) zmluvný a skutočný termín poskytnutia služby (v prípade rozdielu uviesť dôvod),
f) potvrdenie o kvalite poskytnutia služby odberateľom,
g) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, ktorá vydala potvrdenie o poskytnutí služby, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Odôvodnenie primeranosti: Zoznamom poskytnutých služieb sa majú preukázať praktické skúsenosti s poskytnutím služieb rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky a či má uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s poskytnutím obdobných služieb.

3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Uchádzač preukáže, že disponuje riadiacimi zamestnancami (tzv. kľúčoví odborníci uchádzača), ktorí spĺňajú nižšie uvedené minimálne požiadavky, pričom splnenie týchto požiadaviek uchádzač preukáže predložením dokladov o vzdelaní, odbornej kvalifikácii a životopisov kľúčových odborníkov, pričom z obsahu týchto dokladov musí jednoznačne vyplývať splnenie nasledovných podmienok.

Kľúčový expert č. 1 projektant 1:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
- autorizovaný inžinier v kategórii Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (s rozsahom pre dopravné stavby),
- účasť minimálne na 1 projekte mestskej koľajovej trate na pozícii projektanta, ktorý bol v min. výške hodnoty stavebných prác 3 000 000,- Eur bez DPH

Kľúčový expert č. 2 projektant 2:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
- držiteľ osvedčenia o odbornej spôsobilosti - elektrotechnik špecialista na projektovanie a konštruovanie elektrických zariadení v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDPTSR č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad rovnocenný osvedčeniu s nasledovným rozsahom oprávnenia:
* E1 Elektrické rozvodné zariadenia dráh a elektrické stanice dráh bez obmedzenia napätia,
* E2 Elektrické siete dráh a elektrické rozvody do 1000V AC vrátane a 1500V DC vrátane,
* E3 Trakčné napájacie a spínacie stanice,
* E4a) Trakčné vedenia električkových a trolejbusových dráh, prívodná koľajnica metra,
* E5 Elektrické zariadenia napájané z trakčného vedenia,
* E10 Skúšobne elektrických zariadení dráh,
* E11 Zariadenia na ochranu pred účinkami atmosférickej a statickej elektriny a
* E12 Zariadenia na ochranu pred negatívnymi účinkami spätných trakčných prúdov.
- autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo,
- autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb,
- účasť minimálne na 1 projekte mestskej koľajovej trate na pozícii projektanta

Kľúčový expert č. 3 projektant 3:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
- držiteľ osvedčenia o odbornej spôsobilosti - elektrotechnik špecialista na projektovanie a konštruovanie elektrických zariadení v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDPTSR č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad rovnocenný osvedčeniu s nasledovným rozsahom oprávnenia:
* E1 Elektrické rozvodné zariadenia dráh a elektrické stanice dráh bez obmedzenia napätia,
* E2 Elektrické siete dráh a elektrické rozvody do 1000V AC vrátane a 1500V DC vrátane,
* E3 Trakčné napájacie a spínacie stanice,
* E4a) Trakčné vedenia električkových a trolejbusových dráh, prívodná koľajnica metra,
* E5 Elektrické zariadenia napájané z trakčného vedenia,
* E10 Skúšobne elektrických zariadení dráh,
* E11 Zariadenia na ochranu pred účinkami atmosférickej a statickej elektriny a
* E12 Zariadenia na ochranu pred negatívnymi účinkami spätných trakčných prúdov.
- autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Inžinierske stavby s rozsahom oprávnenia líniové vedenie a rozvody,
- autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Stavebné konštrukcie s rozsahom oprávnenia projektovanie inžinierskych stavieb Dráhy,
- autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb s rozsahom oprávnenia Elektrotechnické zariadenia,
- účasť minimálne na 1 projekte mestskej koľajovej trate na pozícii projektanta


Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
V zmysle § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na tieto účely úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
Dátum zriadenia evidencie referencií: 01. 03. 2014
Dátum zverejnenia vzoru referencie: 01. 03. 2014
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta kurzom ECB ku dňu 31. 12. za príslušný rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PM/56/MKE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 192-339058
z: 07.10.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.11.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.11.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.11.2014 10:00
Miesto: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Doprava
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00h do 15.00h.
2. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne najneskôr do 12.11.2014 do 14.00h. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v lehote určenej vyššie.
3. Uchádzač v rámci ponuky časť "Ostatné" predloží o. i. aj čestné vyhlásenie o tom, že v prípade, ak sa stane uchádzač úspešným uchádzačom zaväzuje sa v lehote štrnástich dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo doporučene doručiť do sídla objednávateľa (verejného obstarávateľa) osvedčenú fotokópiu poistnej zmluvy, ktorú zhotoviteľ (úspešný uchádzač) uzatvoril pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú svojou činnosťou pri plnení predmetu zmluvy o dielo na poistnú sumu 2 000 000, 00 Eur.
4. V bode "II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE" uvedená lehota 25 mesiacov sa skladá z doby zabezpečenia súborov inžiniersko-projektových činností (10 mesiacov) a z výkonu činnosti autorského dozoru, ktorý sa bude vykonávať počas lehoty výstavby stavby "KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice" (15 mesiacov).
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom v prípade, že nedôjde k uzatvoreniu Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a MDVRR SR ako Riadiacim orgánom, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný.
6. Všetky informácie dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom
obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A , 04011 Košice

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité