Oznámenie 24304 - WYS

Obsah

24304 - WYS
Vestník č. 198/2014 - 10.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Kovalíková
Telefón: +421 960313080
Fax: +421 960312528
Email: barborakovalikova@mod.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Opravy a kalibrácie snímačov Integrovaného pracoviska pozorovateľa-anemometre a meracích senzorov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1
Hlavné miesto poskytovania služieb: a) Vojenský útvar 4977 Sliač, ul. ČSA 1, 96231 Sliač,
b) Vojenský útvar 1201 Kuchyňa, 90052 Kuchyňa,
c) Vojenský útvar 6335 Prešov, ul. Vranovská 68, 080 01 Prešov,
d) Vojenský útvar 3030 Zvolen, Borovianska cesta 1, 96001 Zvolen.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o opravy servisným a výmenným spôsobom a kalibrácie špeciálnej techniky Integrované pracovisko pozorovateľa (ďalej len IPP) t.j. meracích senzorov (digitálny barometer, elektronický vlhkomer, teplomery, indikátor zrážok, sonda teploty a vlhkosti, ceilometrov a transmissometrov.) Opravy zahŕňajú servisné práce pri poruchách vzniknutých na meracích zariadeniach a ich uvedenie do prevádzkyschopného stavu. Profylaktické práce zahŕňajú servisné práce na meracích zariadeniach predpísané výrobcom a pravidelné kalibrácie všetkých meracích zariadení okrem ceilometrov a transmissometrov
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50210000-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 100 666,6700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní
1.1. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.2.1. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.2. Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. o verejnom obstarávaní.Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
1.2.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní
1.1. Uchádzač v ponuke predloží nasledovný originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
1.1.1. V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (roky 2011,2012,2013 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
1.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
1.2.1. V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 1.1. , verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
1.4. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:

Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AA-2238/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.10.2014 08:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.10.2014 08:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.10.2014 10:00
Miesto : Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava, Budova č. 151 (hlavná), 3.poschodie, miestnosť č.4.16
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časti "KRITÉRIÁ" bude v súlade § 41 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní verejné, t.j. verejný obstarávateľ umožní účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Úspešný uchádzač musí k podpisu rámcovej dohody predložiť doklad, že je buď výrobcom alebo preukázateľným zástupcom výrobcu servisovaného zariadenia pre vykonávanie údržby a opráv, alebo držiteľom osvedčenia v predmete zákazky na vykonávanie činnosti vo vojenskom letectve vydaným Úradom vojenského letectva MO SR, alebo preukázať, že vykonával podobnú alebo rovnakú činnosť pre Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik, alebo ekvivalent uvedených dokladov.

2. Ďalšie informácie týkajúce sa podmienok na získanie súťažných podkladov:
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej podobe v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosť doručí záujemca verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. Žiadosť musí byť doručená v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode I.) tejto výzvy alebo elektronicky na adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I.) tejto výzvy - barborakovalikova@mod.gov.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o.i. uvedie svoju presnú adresu miesta alebo sídla podnikania, prípadne doručovaciu adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a elekronickú adresu - e-mail.
Súťažné podklady pošle verejný obstarávateľ záujemcom elektronicky e-mailom na adresu, ktorú záujemca uvedie vo svojej žiadosti.
Súťažné podklady vrátane prípadného vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto výzve, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v súťažných podkladoch, doplnenia informácií uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom budú súčasne zverejnené v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk.

3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v
slovenskom alebo českom jazyku.

4. Predpokladaná hodnota uvedená v bode II.2.2.) tohto oznámenia je iba predpokladanou hodnotou a verejný
obstarávateľ nebude mať zmluvnú povinnosť zadať zákazky na základe rámcovej dohody v tejto výške. Výška skutočnej hodnoty všetkých zákaziek zadaných na základe rámcovej dohody bude závislá od potrieb a možností verejného obstarávateľa a výšky vyčleneného finančného limitu na dodanie tovaru v jednotlivých rokoch platnosti rámcovej dohody.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité