Oznámenie 24427 - WYT

Obsah

24427 - WYT
Vestník č. 199/2014 - 13.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obchodná akadémia
IČO: 00162221
Stöcklova 24 , 08528 Bardejov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obchodná akadémia, Stöcklova 24, Bardejov
Kontaktná osoba: Ing. Gabriela Vízváriová
Telefón: +421 544722384
Email: zast@oabar.edu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.oabar.edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Tomáš Velebír
IČO: 47517514
Komenského 48 , 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Kontaktná osoba: Ján Velebír
Mobil: +421 905432024
Telefón: +421 574422466
Fax: +421 574422466
Email: tvrevittender@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Tomáš Velebír
IČO: 47517514
Komenského 48 , 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Kontaktná osoba: Ján Velebír
Mobil: +421 905432024
Telefón: +421 574422466
Email: tvrevittender@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Ing. Tomáš Velebír
IČO: 47517514
Komenského 48 , 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Kontaktná osoba: Ján Velebír
Mobil: +421 905432024
Telefón: +421 574422466
Fax: +421 574422466
Email: tvrevittender@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): stredná škola
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Školiaci materiál a potreby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obchodná akadémia Stöcklova č. 24, 085 28 Bardejov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom nákupu tovarov je nákup učebných pomôcok a školiacieho materiálu pre školu - Obchodná akadémia Stöcklova č. 24, 085 28 Bardejov. Podrobný opis predmetu nákupov je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 22112000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah nákupu je uvedený v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 60 042,0800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1, zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2 alebo dokladmi podľa § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov. Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponúk.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia : 1) Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk), v ktorej má uchádzač otvorený, resp. vedený účet. V predmetnom vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač v rokoch 2012, 2013 nebol a ani v súčasnosti (ku dňu vydania potvrdenia banky) nie je v nepovolenom prečerpaní, že záujemca je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár, že účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke(bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala potvrdenie, uchádzač nemá otvorený resp. vedený účet. 2) Podľa § 27 ods. 1,písm. d) zákona o VO, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o VO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti tým, že verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú ekonomického a finančného postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálny obrat spolu za posledné 3 hospodárske roky min.270 000 € bez DPH.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Zoznamom dodaných tovarov v predmete obstarávania alebo v obdobnom predmete za predchádzajúce tri roky (2013, 2012, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO , ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní.
Odôvodnenie podmienok účasti: Podmienka slúži na preukázanie, že uchádzač disponuje primeranou kvalitou dodaného tovaru.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zoznam uskutočnených dodávok v predmete obstarávania alebo v obdobnom predmete za predchádzajúce tri roky (2013, 2012, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov pričom zo zoznamu musí vyplynúť, že realizoval spolu, počas troch rokov zákazky v hodnote minimálne 180 000,00 € s DPH. Uchádzač predloží zoznam zmlúv s minimálne 1 zmluvou na dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (predmetom obstarávania sa rozumie špecifikácia položiek uvedených v súťažných podkladoch ) v celkovej úhrnnej minimálnej kumulatívnej hodnote 72 000,- € s DPH za celé obdobie, t. j. za roky 2011, 2012 a 2013.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
10102014RT
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.11.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.11.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.11.2014 10:30
Miesto : Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a v súlade s § 43 ods.3 ,je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Vzdelávanie, Opatrenie 11
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
VI.2.1) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.2.2) Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať písomne e-mailom na adrese: tvrevittender@gmail.com,
pričom v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, názov zákazky,
kontaktnú osobu a emailovú adresu záujemcu. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu dodania). Ak nie je možné požiadať o súťažné podklady mailom, doručte svoju žiadosť poštou do lehoty na vyžiadanie súťažných podkladov na adresu kontaktného miesta: Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou. Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia na č.t. 0905432024 v pracovných dňoch v čase od 8,30 hod do 12,00 hod. a 13,00 - 15,30 hod. Súťažné podklady sú tiež dostupné v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk, kde budú zverejňované aj ďalšie informácie k verejnému obstarávaniu tejto zákazky. Aj v prípade, že si podklady záujemca stiahne z tejto stránky odporúčame osloviť kontaktnú osobu s požiadavkou, aby na určený mail zasielala ďalšie dokumenty z verejného obstarávania určené záujemcom o dodávku zákazky. VI.2.3) Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk, t. j. do 31.01.2015.
VI.2.4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená
ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky(táto ponuka je týmto pre
verejného obstarávateľa neprijateľná) a v iných opodstatnených prípadoch v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité