Oznámenie 24640 - WYT

Obsah

24640 - WYT
Vestník č. 200/2014 - 14.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Gymnázium Matky Alexie, Jesenského 4/A, 811 02 Bratislava
IČO: 17318840
Jesenského 4/A, 81102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jesenského 4/A
Kontaktná osoba: Mgr. Andrej Janík
Telefón: +421 254433694
Fax: +421 2254433694
Email: info@gma.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.gma.edupage.org
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zariadenie, vybavenie a didaktické pomôcky.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Gymnázium Matky Alexie, Jesenského 4/4, Bratislava.
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom postupu zadávania zákazky je výber dodávateľa tovarov vybavenia, zariadenia a didaktických pomôcok pre skvalitnenie výučbového procesu. Zákazka sa zadáva v rámci projektu Poznávaním prírody poznávame seba. Zákazka pozostáva z dodania obstarávaných tovarov, pri určených položkách aj ich montáže, zapojenia a odskúšania.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30213100-6, 31710000-6, 38510000-3, 48190000-6, 80500000-9, 38651600-9, 38652120-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvo a podrobná špecifikácia vybavenia a zariadení sú uvedené v súťažných podkladoch Zákazka je rozčlenená na dve časti:
- časť 1 IKT zariadenia a výučbové pomôcky, predpokladaná hodnota 35 822,78 Eur bez DPH
- časť 2 interaktívne perá, interaktívne knihy a prijímače signálu, predpokladaná hodnota 15 247,22 Eur bez DPH
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 51 070,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač následne môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
- doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 27 ods. 1 :

- Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Ako dôkazový prostriedok uchádzač predloží vyjadrenie banky (bankovú informáciu) v origináli alebo overenej kópii, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky o spôsobilosti plniť svoje finančné záväzky, t. j. bankové vyjadrenie musí v minimálnom rozsahu uvádzať, že uchádzač v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie. Uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.

- Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ako dôkazový prostriedok Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri účtovne uzavreté hospodárske roky alebo rovnocenné doklady používané v krajinách EÚ. Dokumenty musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo audítorom alebo ekvivalentným orgánom oprávneným v krajine sídla uchádzača alebo ako scanové výstupy z Registra účtovných závierok informačného systému verejnej správy.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zák. 25/2006 Z. z.: verejný obstarávateľ podmienkami účasti bankovou informáciou a dokladmi preukazujúcimi dosahovaný obrat podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) overuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu, uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primeranom k predpokladanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 1 je 105 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 105 000,00 EUR.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 2 je 45 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 45 000,00 EUR.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na obidve časti je 150 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 150 000,00 EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:

podľa § 28 ods. 1 písm. a):
- zoznamom uskutočnených dodávok tovaru uskutočnených za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1:
- vzorkami, opismi alebo fotografiami výrobkov, ktoré sa majú dodať,

podľa § 28, ods. 1, písm. d) vo väzbe na § 29 :
- opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zák. 25/2006 Z. z.:
- Zoznam úspešne zrealizovaných dodávok má preukázať schopnosť odborného a kvalitného plnenia zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Minimálna hodnota požadovanej referencie vychádza z výšky predpokladanej hodnoty zákazky.

- Predloženie prospektovej dokumentácie požaduje verejný obstarávateľ za účelom overenia technického prevedenia, požadovaného v technickej špecifikácii.

- Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie Systému manažérstva kvality, ktorý je overený auditom s certifikátom vydaným certifikačným orgánom a ktorý potvrdzuje, že uchádzač vykonáva činnosť podľa požiadaviek normy EN ISO 9001 alebo rovnocenného osvedčenia či iných rovnocenných opatrení na zabezpečenie kvality a je teda garanciou permanentne stabilného stavu systémového riadenia kvality s kvalifikovaným záručným a pozáručným servisom. Verejný obstarávateľ vzhľadom na školské prostredie, v ktorom budú nakupované zariadenia používané a ich maximálne využívanie počas vyučovania a na prípravu nových učebných materiálov potrebuje zabezpečiť dodávku kvalitných zariadení a zabezpečiť požadovaný štandard na ich prevádzku (funkčnosť a prevádzkyschopnosť týchto zariadení, nízka poruchovosť, promptný záručný i pozáručný servis,...).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K požiadavke podľa § 28 ods. 1 písm. a):
- uchádzač predkladajúci ponuku len na časť 1, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov ( 10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (IKT zariadenia a výučbové pomôcky), v hodnote minimálne 35 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.

- uchádzač predkladajúci ponuku len na časť 2, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov ( 10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (interaktívne perá, interaktívne knihy, prijímače signálu..), v hodnote minimálne 15 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.

- uchádzač predkladajúci ponuku na obidve časti, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov ( 10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (IKT zariadenia a výučbové pomôcky), v hodnote minimálne 35 000,00 eur bez DPH, , minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (interaktívne perá, interaktívne knihy, prijímače signálu.), v hodnote minimálne 15 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene, alebo môže preukázať splnenie minimálne jednej dodávky, predmetom ktorej boli súčasne IKT zariadenia a výučbové pomôcky, interaktívne perá, interaktívne knihy, prijímače signálu v minimálnej hodnote 50 000,00 Eur bez DPH. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.

K požiadavke podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1:
Uchádzač predloží prospektovú dokumentáciu alebo ekvivalentné technické popisy a vyobrazenia jednotlivých ponúkaných zariadení,

K požiadavke podľa § 28, ods. 1, písm. d) vo väzbe na § 29 :
Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2008 minimálne v oblasti predaj a servis zariadení, ktoré sú predmetom dodávky, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje okrem vyššie uvedených tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými audítormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ VZDP-GMA.01-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.11.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.11.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.11.2014 12:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ponuky sa budú otvárať v dvoch termínoch. V prvom termíne bude otvorená časť ponuky Ostatné bez účasti uchádzačov a v druhom termíne časť ponuky Kritériá s účasťou uchádzačov. Dňa 03.11.2014 bude otvorená časť ponúk Ostatné. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia najskôr deň, určený podľa § 41, ods.2 písm. a) až -d, zákona o VO. Lehotu otvárania obálok časti " Kritériá " verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená , minimálne päť pracovných dní pred jej konaním.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie, podľa § 43 ods. 3 zákona o VO bude otváranie ponúk časť Kritériá neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.

2. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.

3. Uchádzači predkladajú ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky, označenú slovom Ostatné.

4. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom ponuku zviazať v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda musí tvoriť jeden celok, za ktorý sa považuje napr. knižná väzba alebo hrebeňová väzba. Súčasne odporúča každú stránku podpísať osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a očíslovať vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Ponuka by mala obsahovať zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky.

5. Komunikačným jazykom v tejto súťaži je jazyk slovenský.

6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať Osoba podľa § 7 na jej úhradu.

7. Uchádzač predloží ponuku 2 x ako originál - všetkých dokladov, resp. ich overené kópie a 1 x na CD nosiči ako jeden súbor vo formáte "pdf.

8. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť len v prípade úspešného overenia postupu zadávania zákazky poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.

9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité