Oznámenie 24641 - WYT

Obsah

24641 - WYT
Vestník č. 200/2014 - 14.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Spojená škola sv. Vincenta de Paul s organizačnými zložkami GYMNÁZIUM a základná škola
IČO: 30852056
Bachova 4, 82103 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bachova 4, Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Janočková
Telefón: +421 243427453
Email: riaditelstvo@vdp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vdp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zariadenie, vybavenie a didaktické pomôcky.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Spojená škola sv. Vincenta de Paul, Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom postupu zadávania zákazky je výber dodávateľa tovarov vybavenia, zariadenia a didaktických pomôcok pre skvalitnenie výučbového procesu. Zákazka sa zadáva v rámci projektu Vypočuť si, vidieť, vyskúšať = vedieť. Zákazka pozostáva z dodania obstarávaných tovarov, pri určených položkách aj ich montáže, zapojenia a odskúšania.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30213100-6, 31710000-6, 34999400-0, 38000000-5, 80500000-9, 48190000-6, 38652120-7, 39180000-7, 24300000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvo a podrobná špecifikácia vybavenia a zariadení sú uvedené v súťažných podkladoch.
Zákazka pozostáva zo 4 častí, umožňuje sa čiastkové plnenie.

Časť 1 IKT technika a softvér, predpokladaná hodnota 9 609,17 Eur
Časť 2 Edukačné súpravy a modely, predpokladaná hodnota 9 451,67 Eur
Časť 3 Laboratórne stoly a prístroje, predpokladaná hodnota 9 254,72 Eur
Časť 4 Laboratórne vybavenie, laboratórne sklo a chemikálie, predpokladaná hodnota 2 534,17 Eur
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 30 849,7300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač následne môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
- doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 27 ods. 1 :

- Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Ako dôkazový prostriedok uchádzač predloží vyjadrenie banky (bankovú informáciu) v origináli alebo overenej kópii, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky o spôsobilosti plniť svoje finančné záväzky, t. j. bankové vyjadrenie musí v minimálnom rozsahu uvádzať, že uchádzač v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie. Uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.

- Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ako dôkazový prostriedok Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri účtovne uzavreté hospodárske roky alebo rovnocenné doklady používané v krajinách EÚ. Dokumenty musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo audítorom alebo ekvivalentným orgánom oprávneným v krajine sídla uchádzača alebo ako scanové výstupy z Registra účtovných závierok informačného systému verejnej správy.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zák. 25/2006 Z. z.: verejný obstarávateľ podmienkami účasti bankovou informáciou a dokladmi preukazujúcimi dosahovaný obrat podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) overuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu, uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primeranom k predpokladanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 1 je 27 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 27 000,00 EUR.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 2 je 27 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 27 000,00 EUR.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 3 je 27 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 27 000,00 EUR.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 4 je 7 500,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 7 500,00 EUR.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na všetky časti je 88 500,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 88 500,00 EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 1 písm. a):
1. zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Zdôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom dodávok tovaru uchádzač preukáže, že má zodpovedajúce skúsenosti z plnením rovnakých alebo podobných zákaziek.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : - uchádzač predkladajúci ponuku len na časť 1, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov (10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v hodnote minimálne 9 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.

- uchádzač predkladajúci ponuku len na časť 2, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov ( 10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v hodnote minimálne 9 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.

- uchádzač predkladajúci ponuku len na časť 3, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov ( 10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v hodnote minimálne 9 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.

- uchádzač predkladajúci ponuku len na časť 4, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov ( 10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v hodnote minimálne 2 500,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.

- uchádzač predkladajúci ponuku len na všetky štyri časti, predloží referencie pre všetky plnenia uvedené v predkladanom zozname dodávok, uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období predchádzajúcich 3 rokov ( 10/2011- 10/2014) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky ( časť 1), v hodnote minimálne 9 000,00 eur bez DPH, minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky ( časť 2), v hodnote minimálne 9 000,00 eur bez DPH, minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky ( časť 3), v hodnote minimálne 9 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene, minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky ( časť 4), v hodnote minimálne 2 500,00 eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene alebo môže preukázať splnenie minimálne jednej dodávky, predmetom ktorej boli súčasne zariadenia, vybavenie a didaktické pomôcky v minimálnej hodnote 29 500,00 Eur bez DPH. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ VZDP-VdP.01-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.11.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.11.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.11.2014 10:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Termín otvárania ponúk platí pre otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné". Otváranie časti "Ostatné" je podľa § 41 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní neverejné. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené, verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá". Lehota od odoslania tohto oznámenia a otváraním časti ponúk označených ako "Kritériá" je minimálne päť pracovných dní. Otváranie obálok s ponukami označenými ako Kritériá je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie podľa § 43 ods . 3 zákona o VO neverejné a uchádzačom sa zápisnica z otvorenia ponúk časť Kritériá nezasiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.

2. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.

3. Uchádzači predkladajú ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky, označenú slovom Ostatné.

4. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom ponuku zviazať v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda musí tvoriť jeden celok, za ktorý sa považuje napr. knižná väzba alebo hrebeňová väzba. Súčasne odporúča každú stránku podpísať osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a očíslovať vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Ponuka by mala obsahovať zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky.

5. Komunikačným jazykom v tejto súťaži je jazyk slovenský.

6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu.

7. Uchádzač predloží ponuku 2 x ako originál - všetkých dokladov, resp. ich overené kópie a 1 x na CD nosiči ako jeden súbor vo formáte "pdf.

8. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť len v prípade úspešného overenia postupu zadávania zákazky poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.

9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité