Oznámenie 24870 - WYS

Obsah

24870 - WYS
Vestník č. 201/2014 - 15.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Región Vysoké Tatry
IČO: 42234077
Starý Smokovec 1, 06201 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Public tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Public tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Public tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Oblastná organizácia cestovného ruchu - združenie organizácií
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. e)
Iný (špecifikujte): Koncepcia rozvoja cestovného ruchu, územia a krajinotvorby
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie a podpora prepravy návštevníkov do stredísk CR v regióne Vysoké Tatry 2014/2015
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
2
Hlavné miesto poskytovania služieb: Vysoké Tatry
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zmluvy je preprava cestujúcich v súlade so zákonom č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave v zmysle § 24 v platnom znení. Dopravca vykonáva dopravu po dohodnutej trase dopravnej cesty s dohodnutými zastávkami a v dohodnutom čase na základe Zmluvy, medzi strediskami cestovného ruchu v regióne Vysoké Tatry počas zimnej turistickej sezóny 2014/2015. Predbežný počet objednaných kilometrov je 26 606 km. Fakturácia z vykonanej autobusovej dopravy bude vychádzať z ubehnutých km na základe denného záznamu o výkone vodiča a vozidla dopravy, ktorý objednávateľ skontroluje a podpíše. Pre uchádzačov bude zmluvne záväzná sadzba v EUR za 1km pre každý typ autobusu. Verejný obstarávateľ vyžaduje 4 autobusy s rokom výroby najneskôr 2006 vrátane :
1 x Nízkopodlažný autobus s kapacitou 42 miest na sedenia a 64 miest na státie:
2 x Nízkopodlažný autobus s kapacitou 30 miest na sedenie a 47 miest na státie:
1 x Linkový autobus s kapacitou 50 miest na sedenie a 35 miest na státie:
Preprava bude zabezpečovaná na trasách :
1) Kyvadlový autobus Štrbské Pleso, autobusová stanica - Lyžiarske stredisko
2) Tatranská Lomnica - Starý Smokovec - Tatr. Zruby - Tatr. Polianka - Štrbské Pleso a späť
3) Tatranské Zruby - Nový Smokovec - Starý Smokovec - Horný smokovec - Tatranská Lesná - Tatranská Lomnica, lyžiarske stredisko a späť
4) Poprad - Veľká Lomnica - Stará Lesná - Tatranská Lomnica a späť
5) AQUA SKI bus - Poprad - Starý Smokovec - Tatranská Lomnica - Stará Lesná - Veľká Lomnica - Poprad
6) Tatranská Lomnica - Tatranské Matliare - Tatranská Lomnica - okruh
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60000000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60140000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah regionálnej dopravy je uvedený v prílohe k súťažným podkladom - v grafikonoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 42 569,6000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 26.12.2014
Ukončenie: 06.04.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie podmienok účasti :Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) zákona.
1.2. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.4. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predkladá doklady vo svojej ponuke podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
1.5. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný
obstarávateľ.
1.6. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.7. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.8. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1. Uchádzač musí predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledovné informácie a dokumenty: Podľa § 27 ods. 1, písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. V takomto prípade verejný obstarávateľ odporúča postupovať podľa bodu 10. časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov".
2.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní
týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
2.5. Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v EUR, použije sa pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je uchádzač klientom, že disponuje finančnou hotovosťou vo výške minimálne 30.000,00 Eur alebo ekvivalent v inej mene, alebo predloží záväzný prísľub banky resp. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 30.000,00 Eur alebo ekvivalent v inej mene, ktorý bude slúžiť výhradne na účely financovania tejto zákazky. Z predloženého záväzného prísľubu alebo vyjadrenia banky musí byť zrejmé, že banka je pripravená uchádzačovi tento úver poskytnúť bezodkladne po tom, ako sa stane úspešným v tejto zákazke, resp. už takýmto úverom uchádzač disponuje. Takýto prísľub banky resp. vyjadrenie banky musí byť predložený ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia, nie starší ako tri mesiace. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné doklady alebo osvedčenia vydané podľa právnych noriem daného štátu. Odôvodnenie podmienok účasti : Primerane stanovené k predpokladanej hodnote zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dobu realizácie je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky bez poskytnutia finančných záloh.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1. podľa §28 ods. 1, písm. j) zákona: Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Odôvodnenie určenej podmienky účasti: Zoznam strojného a technického vybavenia má garantovať, že uchádzača pre účely plnenia predmetu zákazky je má dostatočné minimálne technické a strojné predpoklady na bezproblémové zabezpečenie poskytovanej služby.
3.2. podľa §28 ods. 1, písm. g) zákona: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Odôvodnenie určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ uvedenú podmienkou účasti stanovuje vzhľadom na potrebu zabezpečenia súbežného poskytovania prepravných služieb na viacerych rôznych trasách.
3.3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá..
3.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní
týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 3.1.: Uchádzač predloží zoznam strojového a technického vybavenia podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača, v rámci ktorého uvedie značku zariadenia, typ, a to minimálne pre:
a)1 Nízkopodlažný autobus s kapacitou 42 miest na sedenia a 64 miest na státie
b)2 Nízkopodlažný autobus s kapacitou 30 miest na sedenie a 47 miest na státie
c)1 Linkový autobus s kapacitou 50 miest na sedenie a 35 miest na státie
Pre každý autobus predloží kópiu technického preukazu.
K bodu 3.2.: Odborná spôsobilosť na výkon povolania prevádzkovateľa cestnej dopravy v súlade so zákonom o cestnej doprave a nariadením Európskeho parlamentu a Rady ES, alebo ekvivalentný doklad.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.11.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 12,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Prevodom alebo vložením na číslo účtu: 5048571278 /0900, variabilný symbol: IČO záujemcu, do poznámky uviesť názov zákazky. Záujemca sa pri podaní písomnej žiadosti o súťažné podklady preukáže zaplatením úhrady.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.11.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.11.2014 11:00
Miesto : Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" sa uskutoční na kontaktnej adrese overejného obstarávateľa.
Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k
ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
2. Ponuku uchádzač doručuje v 2 vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť
dokumentácie z verejného obstarávania; - 1 x kópiu v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom
elektronickom nosiči vo formáte pdf, vyhotovenú v súlade s §18a zákona, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9
ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej
podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak
uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2 002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Pod ponukou uchádzača predloženej v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1
Výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov, ak nie je určené inak.
4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods.11 zákona č.25/2006 Z.z. čestným vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač
verejnému obstarávateľovi (v prípade predloženia čestného prehlásenia v ponuke) podľa § 44 ods. 1 v čase a
spôsobom, určeným verejným obstarávateľom po vyhodnotení ponúk.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku.
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši predpokladanú hodnotu zákazky, resp. v prípade neschválenia úveru bankou.
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.10.2014

Redakčné opravy

25143 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 203/2014
V oznámení 24870-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Región Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 201/2014 zo dňa 15.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: doplňa sa o znenie viď Viď: Verejný obstarávateľ dopĺňa požiadavku na techncikú alebo odbornú spôsobilosť o bod 3.6 následovne: Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona: podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité