Oznámenie 24991 - WYS

Obsah

24991 - WYS
Vestník č. 202/2014 - 16.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
IČO: 30844789
Imricha Karvaša 1 , 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
Kontaktná osoba: RNDr. Vladimír Kubánek
Telefón: +421 257871225
Email: vladimir.kubanek@nbs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nbs.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytnutie cateringovej služby.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národné tenisové centrum, Príkopova 6, 831 03 Bratislava.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je výber cateringovej spoločnosti zabezpečujúcej kompletné cateringové služby na firemnom večierku zamestnancov NBS v roku 2015.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55320000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55321000-6, 55322000-3, 55330000-2, 55400000-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom obstarávania je zabezpečenie kompletnej cateringovej služby na firemnom večierku zamestnancov NBS v roku 2015. Predpokladaný počet pozvaných hostí zúčastňujúcich sa podujatia je 700 /+,- 50 osôb.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 30 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 23.01.2015
Ukončenie: 24.01.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukaže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012 a 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna výška obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka dosahovaného za posledné tri hospodárske roky nesmie byť súhrnne (v súčte týchto rokov) nižšia ako 180 000,- eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb výkazu ziskov a strát alebo z iných dokladov ako je nižšie uvedené, predložené doklady musia byť overené s originálom príslušným správcom dane alebo audítorom, v prípade predloženia kópií týchto overených dokladov s originálom, musia byť tieto doklady úradne osvedčené.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže:
- podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
- podľa ods. 1 písm. d) kópiu noriem HACCP, vypracovaných pre konkrétnu cateringovú prevádzku, v ktorej sa pohostenie bude pripravovať, preukazujúce opatrenia použité uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovaných služieb,
- podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb predstavujúcich predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v celkovej hodnote 75 000,00 eur bez DPH, pričom každá poskytnutá služba predstavujúca predmet zákazky uvedená v zozname musí byť minimálne v hodnote 20 000, 00 eur bez DPH a počet obsluhovaných osôb musí byť minimálne 600.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahuk subdodávateľom, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Kvantitatívne a kvalitatívne zostavenie ponúkaného menu celého cateringu tvoriaceho predmet zákazky.
Váha: 45
Časť: 2
Názov: Jednotková cena bez DPH na jednu osobu za celý predmet zákazky.
Váha: 50
Časť: 3
Názov: Cena s DPH za nákupný kôš zakúpený v bufete.
Váha: 5
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.11.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.11.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.11.2014 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Na účely žiadosti o zaslanie a doručenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom záujemcovi sa nevyžaduje písomná forma. V prípade odoslania súťažných podkladov záujemcovi elektronicky (e-mailom) vyžaduje verejný obstarávateľ od záujemcu súčinnosť, a to potvrdiť prevzatie a to najneskôr nasledujúci deň po dni zaslania súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité