Oznámenie 25122 - WYS

Obsah

25122 - WYS
Vestník č. 203/2014 - 17.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
IČO: 30794544
Židovská 1, 81515 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sídlo verejného obsdtarávateľa
Kontaktná osoba: Ing. Iveta Lichtneckerová
Telefón: +421 254415801
Fax: +421 254415348
Email: i.lichtneckerova@bkis.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pomocné služby pri realizácii verejných kultúrnych podujatí.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, Židovská 1, resp. DPOH, resp. na inom mieste, kde verejný obstarávateľ bude realizovať kultúrne podujatie.
NUTS kód:
SK
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom tejto zmluvy sú :
1.Pomocné služby pre potreby prevádzkového a programového úseku,
ktoré pozostávajú z rozmiestnia, prenášania, resp. zloženia potrebného nábytku (stoly, stoličky a iný mobiliár), rôznych iných zariadení a predmetov pri realizácii verejných kultúrnych podujatí. Tieto činnosti sa zabezpečujú pred i po ukončení verejných kultúrnych podujatí.
2.Pomocné služby pre potreby technického úseku,
ktoré pozostávajú zo stavby pódia zn. NIVTEC, zo stavby zastrešení na realizáciu javiskových, kultúrno-spoločenských podujatí pri ktorej sa použijú hliníkové konštrukcie zn. MILOS a z iných pomocných prác na zabezpečenie podujatí realizovaných technickým úsekom verejného obstarávateľa.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98390000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo je dané finančným limitom menej ako 40 tis. eur bez DPH.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať podmienky osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk. Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a predložil ÚVO aj čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm.g nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ má právo požiadať ÚVO o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu ÚVO vo vzťahu k uchádzačovi bezodplatne poskytne.
V prípade, že uchádzač na zapísanie do zoznamu podnikateľov nepredkladal čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tieto predloží v ponuke.Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) čestným vyhlásením.
h) písm. j) čestným vyhlásením.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v zmysle § 28 zák. č.25/2006 Z.z. predloží:
Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2011,2012, 2013) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, dôkazné prostriedky k preukázaniu technickej spôsobilosti predkladá skupina spoločne.
Zdôvodnenie podmienok účasti
Predloženie požadovaných dokladov má garantovať kvalitné plnenie zákazky, dokumentovať, že služby, ktoré ponúka uchádzač zodpovedajú technickým a finančným požiadavkám verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ v rámci splnenia podmienok účasti podľa § 28 vyžaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb vrátane referencií, aby vedel posúdiť technickú schopnosť dodať predmet zákazky. Podmienky účasti, vzhľadom na rozsah a obsah predmetu zákazky na jeho dôležitosť a odbornú náročnosť, považuje verejný obstarávateľ za primerané a nediskriminačné.
V súlade s § 32 ods. 11 splnenie podmienok účasti podľa §§ 26 28 možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie spracuje podľa vzoru, ktorý je uvedený v časti H/4 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží minimálne 2 referencie za predmet zákazky, ktorý bude zabezpečovať pre potreby technického úseku, to znamená, že ide o referencie na základe ktorých verejný obstarávateľ môže posúdiť, či uchádzač má skúsenosti s poskytovaním predmetných služieb pri stavbe pódia zn. NIVTEC, znalosti a praktické skúsenosti so stavbou hliníkových konštrukcií zn. MILOS. Je možné predložiť referencie aj na ekvivalentné zariadenia. Referencia musí obsahovať aj informáciu o kvalite poskytovaných služieb.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.11.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.11.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.11.2014 10:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa, 3 posch., zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
V prípade skupiny dodávateľov poverený zástupca skupiny, kópiou dokladu o oprávnení poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky a plnou mocou od ostatných členov skupiny na zastupovanie (môže byť fotokópia originálneho dokladu predloženého v ponuke).
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali elektronicky. Verejný obstarávateľ poskytne SP elektronicky vo formáte pdf. ; vybrané časti aj vo formáte word-pre uľahčenie spracovania ponuky.Záujemcovia sú povinní posielať žiadosti na mailovú adresu, a to:
anna.maria.karasova@gmail.com, (tel. č. +421 0903217462). Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ posielať z uvedenej elektronickej adresy. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie súťažných podkladov.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch posielali elektronicky tak ako žiadosť o poskytnutie SP podľa bodu 1.
3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená v elektronickej forme najneskôr do 28.10.2014. Od verejného obstarávateľa sa vyžaduje, aby v elektronickej podobe potvrdil záujemcovi prevzatie žiadosti o vysvetlenie.
4. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie vysvetlenia dopytu.
5. V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o účasť a žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty tak, aby boli doručené v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ v takomto prípade zašle SP ako aj vysvetlenie záujemcom v listinnej forme. Kontakt : ovs@bkis.sk; i.lichtneckerova@bkis.sk,
6. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať webovú stránku - http://www.bkis.sk/o nás/verejné obstarávanie z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania podľa § 100 zák. č. 25/2006 Z.z., kde bude verejný obstarávateľ zverejňovať otázky záujemcov a odpovede na ne zo strany verejného obstarávateľa; prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 12 zák. č. 25/2006 Z. z.
7. Telefonická komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi je možná v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase úradných hodín od 9.00 do 15.00 hod.; v deň predkladania ponúk do 9.00 hod.
8. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku v listinnej forme ako aj v elektronickej forme (§ 18a ZoVO) podľa pokynov v SP.
9. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na služby s úspešným uchádzačom v súlade s § 44 a § 45 zákona č. 25/2006. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi, výzvou na predloženie ponuky a ponukou predloženou úspešným uchádzačom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.10.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité