Oznámenie 25514 - MST

Obsah

25514 - MST
Vestník č. 206/2014 - 22.10.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministersto obrany, Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Matej Gál
Telefón: +421 960312204
Fax: +421 960312528
Email: matej.gal@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Padákový materiál a príslušenstvo
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Vojenský útvar 9994 Nemšová, Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová,
Vojenský útvar 2790, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Vojenský útvar 8838 Poprad, Skladová 3 058 01 Poprad
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 2 538 748,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Padákový a výsadkový materiál pozostávajúci z padákov, kombinéz, výškomerov, bezpečnostných prístrojov, anemometrov, lán, postrojov a pomôcok na opravu padákov a návrh kodifikačných údajov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39523000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18444111-4, 38121000-9, 18114000-1, 39523100-5, 42715000-1, 19510000-4, 39541120-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 10
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvá odoberaného rovaru pre jednotlivé časti predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 2 538 748,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Prilba a výstroj
1) STRUČNÝ OPIS
Prilba pre výsadkára, anemometer jednotlivca, výškomer, bezpečnostný prístroj
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18444111-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38121000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie
Hodnota 90 083,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Kombinézy
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti je kombinéza pre výsadkára tandem a kombinéza pre inštruktora
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18114000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie
Hodnota 13 333,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Tandemový padák a padák na presnosť pristátia
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti zákazky je padák tandemový, prdákový komplet na presnosť pristátia a padákový komplet pre inštruktorov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39523000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Hodnota 311 666,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Výsadkový padák
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom časti zákazky je kruhový výsadkový padák a padákový komplet pre študentov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39523000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Hodnota 1 180 000,0000 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Šijací stroj - set na opravu padákov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom časti zákazky č. 5 je set na opravu pdákovej techniky: šijací stroj
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42715000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
2 súpravy šijacích strojov.
Hodnota 16 666,0000 EUR
Časť: 6
NÁZOV
Padákové komplety
1) STRUČNÝ OPIS
Padákové komplety, stabilizačné padáky, výsadkové padáky, záložné padáky ktorých presný opis je uvedený v súťažných pódkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39523000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Hodnota 702 000,0000 EUR
Časť: 7
NÁZOV
Padákové obaly
1) STRUČNÝ OPIS
Padákové komplety, padákové obaly a kyslíkový prístroj do katapultážnej sedačky
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39523000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Hodnota 148 000,0000 EUR
Časť: 8
NÁZOV
Padákový materiál
1) STRUČNÝ OPIS
Zlaňovacie laná, padákové prístroje, záťažové opasky, nôž na padákové šnúry, gumičky na padáky, náradie na opravu padákov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39523000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 19510000-4, 39541120-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Hodnota 12 000,0000 EUR
Časť: 9
NÁZOV
Príslušenstvo
1) STRUČNÝ OPIS
padákové príslušenstvo a prístroje
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39523000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Hodnota 54 000,0000 EUR
Časť: 10
NÁZOV
Kombinézy a okuliare
1) STRUČNÝ OPIS
kombinézy okuliare a iné doplnky potrebné na zoskok
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18114000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvá obstaravých tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Hodnota 11 000,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Predmet zákazky nebude financovaný z fondov EU.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 zákona o verejnom obstarávaní

Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje vyššie uvedené podmienky účasti nasledovne

1.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
2.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu súťažných dokladov.
Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:

V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (roky 2011,2012,2013 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.

V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa tohto bodu oddielu oznámenia, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní :
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní opisom ponúkaného tovaru
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Opisom predmetu uchádzači preukážu splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a všetky ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na požadovaný tovar predmetu zákazky.

podľa §28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase.Požadovaná hodnota minimálnych objemov tovarov je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzači predložia opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky. V opise ponúkaného tovaru k názvu tovaru uchádzači uvedú obchodné označenie tovaru, technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na všetky jednotlivé položky predmetu zákazky. Každý opis musí byť jednoznačne priradený k príslušnej položke predmetu zákazky tak, že bude označený poradovým číslom a názvom položky. Opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými v odiele B.2 Opis predmetu zákazky.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení alebo potvrdenia o dodaní tovaru, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky t.j. padákového materiálu a príslušenstva alebo obdobného tovaru za predchádzajúce tri roky 2011, 2012 a 2013.

Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č.1 až č.3 tohto oddielu oznámenia možno preukázať podľa § 32 ods.11 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii sú dostupné v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AA-930/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.12.2014 08:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.12.2014 08:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazky, alebo český jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.12.2014 10:00
Miesto: Ministerstvo obrany SR,
Akvizičná agentúra,
Kutuzovova 8,
832 47 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: a) Súťažné podklady budú zverejnené v profle verejného obstarávateľa na portálu Úradu pre verejné obstarávanie a takisto budú záujemcom poskytované na základe žiadosti (verejný obstarávateľ nevyžaduje písomnú formu žiadosti, súťažné podklady budú vydané aj na základe žiadosti zaslanej e-mailom) V žiadosti o súťažné
podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom podklady elektronickou formou prostredníctvom e-mailu., alebo na požiadanie v listinnej forme poštou.
b) Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tohto oznámenia Podmienky otvárania obálok.
Nakoľko verejný obstarávateľ použije verejnú aukciu podľa §43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
c) Komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp uchádzačmi sa bude uskutočňovať výlučne v
slovenskom jazyku.
d) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.10.2014

Redakčné opravy

26036 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2014
V oznámení 25514-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 206/2014 zo dňa 22.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.4.2) Podanie odvolania Namiesto: a) Súťažné podklady budú zverejnené v profle verejného obstarávateľa na portálu Úradu pre verejné obstarávanie a takisto budú záujemcom poskytované na základe žiadosti (verejný obstarávateľ nevyžaduje písomnú formu žiadosti, súťažné podklady budú vydané aj na základe žiadosti zaslanej e-mailom) V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom podklady elektronickou formou prostredníctvom e-mailu., alebo na požiadanie v listinnej forme poštou. b) Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tohto oznámenia Podmienky otvárania obálok. Nakoľko verejný obstarávateľ použije verejnú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. c) Komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp uchádzačmi sa bude uskutočňovať výlučne v slovenskom jazyku. d) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Viď: Neuvádza sa VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE (ak je to uplatniteľné) Doplnený text: a) Súťažné podklady budú zverejnené v profle verejného obstarávateľa na portálu Úradu pre verejné obstarávanie a takisto budú záujemcom poskytované na základe žiadosti (verejný obstarávateľ nevyžaduje písomnú formu žiadosti, súťažné podklady budú vydané aj na základe žiadosti zaslanej e-mailom) V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom podklady elektronickou formou prostredníctvom e-mailu., alebo na požiadanie v listinnej forme poštou. b) Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tohto oznámenia Podmienky otvárania obálok. Nakoľko verejný obstarávateľ použije verejnú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. c) Komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp uchádzačmi sa bude uskutočňovať výlučne v slovenskom jazyku. d) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité