Oznámenie 25608 - WYT

Obsah

25608 - WYT
Vestník č. 206/2014 - 22.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
obstarávanie KOVAL SYSTEMS, a.s.
IČO: 31602029
Krížna 950/10, 01861 Beluša

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): KOVAL SYSTEMS, a.s., Krížna 950/10, 018 61 Beluša
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Jantoš
Telefón: +421 424624170
Fax: +421 424624172
Email: jantos@kovalsystem.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kovalsystems.com
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
KOVAL SYSTEMS, a.s.
IČO: 31602029
Krížna 950/10 , 01861 Beluša

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): KOVAL SYSTEMS, a.s., Krížna 950/10, 018 61 Beluša
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Jantoš
Telefón: +421 424624170
Fax: +421 424624172
Email: jantos@kovalsystem.com
Internetová adresa (URL): http://www.kovalsystems.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Právnická osoba - osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti KOVAL SYSTEMS, a.s., zavedením inovatívnych a vyspelých technológií - nákup inovatívnych a vyspelých technologických zariadení - II.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Krížna 950/10, Beluša.
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup žeriavov. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj doprava, inštalácia, zaškolenie obsluhy a uvedenie technických zariadení do prevádzky. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42414200-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
2 ks žeriav (nosnosť minimálne 10 ton). 1 ks žeriav (nosnosť minimálne 5 ton).
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 132 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukázať dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
V prípade, že uchádzač v zozname podnikateľov nemá zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ (osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) požaduje, aby uchádzač predložil aj čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, že uchádzač v zozname podnikateľov nemá zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ (osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) požaduje, aby uchádzač predložil aj čestné vyhlásenie/vyhlásenia, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi (osobe podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (osobou podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 v spojení s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za obdobie od 1.9.2012 do 30.9.2014, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) musí obsahovať potvrdenie banky o tom, že uchádzač za obdobie od 1.9.2012 do 30.9.2014, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, je schopný plniť finančné záväzky, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol za požadované obdobie predmetom exekúcie.
Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi (osobe podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (osobou podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní túto podmienky účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní zadefinovala striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zoznamom dodávok tovaru musí uchádzač preukázať minimálne tri dodávky technických zariadení rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi (osobe podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (osobou podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO:
Osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zadefinovala podmienku účasti podľa § 28 striktne vo vzťahu k predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači majú praktické skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a či sú oprávnení a schopní predmet zákazky plniť/dodať.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.11.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.11.2014 13:00
Miesto : KOVAL SYSTEMS, a.s., Krížna 950/10, 018 61 Beluša.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Dňa 14.11.2014 o 13:00 hod. sa uskutoční otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční len za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk (označených ako "Kritériá") neverejné a zápisnica sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os č.1 Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie č. 1.1 Inovácie a technologické transfery, Podopatrenie č. 1.1.1 Podpora zavádzania inovácií a technologických transferov. Intenzita pomoci: 40%.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažné podklady je potrebné zasielať na adresu a kontaktné miesto uvedené v Prílohe A.II) tejto výzvy. 2. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. KaHR-111SP-1101/0602/10 uzavretej medzi osobou podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní ako prijímateľom a Ministerstvom hospodárstva SR na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť v zmysle Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.3. Neoddeliteľnou prílohou zmluvy s úspešným uchádzačom je elektronická verzia podrobného rozpočtu vo formáte MS Excel. Úspešný uchádzač je povinný predkladať v elektronickej verzii vo formáte MS Excel každú zmenu tohto podrobného rozpočtu, ku ktorej dôjde počas realizácie predmetu zmluvy. Rozpočet musí byť vypracovaný na najnižšiu možnú úroveň položiek, t.j. na úroveň zodpovedajúcu položkám výkaz výmer. 4. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Trvanie zmluvy: 12 mesiacov. Lehota dodania: 3 mesiace od prijatia výzvy na dodanie predmetu zákazky, ktorú písomne obdrží úspešný uchádzač v období po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.10.2014

Redakčné opravy

26483 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 212/2014
V oznámení 25608-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa obstarávanie KOVAL SYSTEMS, a.s., Krížna 950/10, 018 61 Beluša zverejnenom vo VVO č. 206/2014 zo dňa 22.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2 Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: 4. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Trvanie zmluvy: 12 mesiacov. Lehota dodania: 3 mesiace od prijatia výzvy na dodanie predmetu zákazky, ktorú písomne obdrží úspešný uchádzač v období po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy. Viď: 4. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Trvanie zmluvy: 12 mesiacov. Lehota dodania: 3 mesiace od prijatia výzvy na dodanie predmetu zákazky, ktorú písomne obdrží úspešný uchádzač v období po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité