Oznámenie 25901 - WYS

Obsah

25901 - WYS
Vestník č. 208/2014 - 24.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad NSK, Rázusova 2A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Masarik
Telefón: +421 376925914
Email: michal.masarik@unsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výber zhotoviteľa výstavných stánkov: ITF SLOVAKIATOUR 2015 v Bratislave, HOLIDAY WORLD 2015 v Prahe a REGIÓNY SLOVENSKA 2015 v Nitre
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: ITF SLOVAKIATOUR na výstavisku Incheba Bratislava, HOLIDAY WORLD na výstavisku Incheba Expo v Prahe Holešoviciach, REGIÓNY SLOVENSKA na výstavisku Agrokomlex v Nitre.
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky pozostáva v poskytovaní služieb v nasledovnom rozsahu:

a)Architektonicko-grafický projekt:

-v orientácii turistov na región Nitrianskeho kraja ako na atraktívnu destináciu cestovného ruchu, aby sa zvýšila jeho návštevnosť
-v rámci architektonického riešenia navrhnúť kombináciu vhodného stavebného systému s atypickými konštrukčnými prvkami

b)Realizácia expozície
c)Výroba a aplikácia grafického stvárnenia podľa obojstranne schváleného grafického návrhu
d)Manažment prípravy expozície vrátane nákladov na komunikáciu s výstavnou správou
e)Zabezpečenie technických prívodov (vody, elektriny), likvidácie odpadu, upratovania
f)Zhotovenie fotodokumentácie expozície
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71000000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39154100-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky pozostáva v poskytovaní služieb v nasledovnom rozsahu:

a)Architektonicko-grafický projekt:
-v orientácii turistov na región Nitrianskeho kraja ako na atraktívnu destináciu cestovného ruchu, aby sa zvýšila jeho návštevnosť
-v rámci architektonického riešenia navrhnúť kombináciu vhodného stavebného systému s atypickými konštrukčnými prvkami
b)Realizácia expozície
c)Výroba a aplikácia grafického stvárnenia podľa obojstranne schváleného grafického návrhu
d)Manažment prípravy expozície vrátane nákladov na komunikáciu s výstavnou správou
e)Zabezpečenie technických prívodov (vody, elektriny), likvidácie odpadu, upratovania
f)Zhotovenie fotodokumentácie expozície


Plochy expozícií:

ITF Slovakiatour Bratislava 100 m2
Holiday World Praha 70 m2
Regióny Slovenska Nitra 100 m2


Príprava

-návrh architektonicko-grafického riešenia výstavného priestoru (expozície),
-projektová dokumentácia a rozpočet,
-výtvarné riešenie vitrín,
-kompozícia veľkoplošných fotografií a textov,
-návrh a realizácia výstavnej grafiky,


Výstavba :

-zo stavebného systému, ktorý umožňuje stavbu jednoduchých stánkov až po poschodové expozície
-výstavba atypickej expozície
-odovzdanie expozície v dohodnutom termíne


Vybavenie :

- expozície nábytkom - informačné pulty a skrinky na propagačné materiály: 1 centrálny pult, 12 menších pultov pre spoluvystavovateľov - plochy, vitríny pre výstavné exponáty (víno, sudy, keramika) 4 vitríny pre výstavné exponáty, na jednej strane stánku voľná plocha pre remeselníkov - VIP priestor pre rokovania (otvorený) pre cca 10 ľudí - rokovacie stoly - 5, stoličky k rokovacím stolom - 20 a stoličky k informačným pultom - 26
- zázemia expozície - 2 uzamykateľné priestory - kuchynka a sklad, regály na uloženie materiálu, nástenné vešiaky, stojanový vešiak
- zobrazovacím panelom s uhlopriečkou min. 42 palcov (plazma alebo LCD) a prehrávačom DVD
- kvetinovou výzdobou a dekoratívnymi prvkami
- vybavenie kuchynky - chladnička 2 ks - rýchlovarná kanvica - mikrovlnná rúra - drez s prietokovým ohrievačom na teplú vodu - drobný inventár: kuchynské nože 3 ks, dosky na krájanie 2 ks, príborové sady 30 sád, dezertný tanier 30 ks, plytký tanier 18 ks, šálky na kávu s tanierikom 30 ks, malé lyžičky 30 ks, poháre na nealkoholické nápoje 2 dl 30, poháre so stopkami na víno 30 ks, poháre 0,5 dl na destiláty 12 ks, taniere, otvárač na fľaše s korkovou zátkou 2 ks, sklené krčahy
na víno 3 ks, nerezový podnos 3 ks.
- skladové regály na potraviny, nápoje a drobný inventár
- pracovný stôl
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 22 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2resp. 4, resp. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1. podľa § 26 ods. 1 zákona:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním;
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť;
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať;
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

2. podľa § 26 ods. 2 zákona:
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti stanovených v bode 1:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu,
f)písm. h) čestným vyhlásením,
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3.Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26
zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
4.Podnikateľ, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte Europskej únie (ďalej len členský štát), je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.
5.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje
inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača;
6.Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré
dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude z verejného obstarávania vylúčený;
7.Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 6 plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným;
8.Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) právoplatné rozhodnutie príslušného
správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu;
9.Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu;
10.Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) (bod 1 písm.g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ;
11.Uchádzač, ktorý tvorí skupinu dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) (bod 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
12. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie:
Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia je daná ustanovením § 26 a 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať minimálne 3 referencie za predchádzajúce 3 roky s minimálnou cenou 22 000,- eur bez DPH (celková cena za 3 roky) alebo ekvivalent v inej mene, za obdobie predchádzajúcich 3 rokov. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ECB), ktorý bol zverejnený ECB k poslednému dňu kalendárneho roka, kedy nastala rozhodná skutočnosť kedy bola daná dodávka vykonaná. Záujemca je prepočítavací postup povinný zdokumentovať.

Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podľa predpokladanej hodnoty zákazky, pre ktorú bude uchádzač zabezpečovať službu je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti na dodanie služby. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

§ 28 odst.1 písm. l) bod 1 vzorky, opisy alebo fotografie,
Verejný obstarávateľ požaduje za minimálnu požadovanú úroveň predložiť jeden grafický návrh na jednotlivé výstavné stánky:
ITF Slovakiatour Bratislava 100 m2
Holiday World Praha 70 m2
Regióny Slovenska Nitra 100 m2

Uchádzač predloží celkom 3 grafické návrhy na uvedené výstavné stánky (na každú výstavnú akciu jeden grafický návrh).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014-PL-0023
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 12.11.2014
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 12.11.2014
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.11.2014 10:30
Miesto : Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, 949 01 Nitra, 2. posch. - zasadačka č. 210.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez finančného nároku
voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
b) Komunikácia so záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať mailom v slovenskom jazyku.
c) Žiadosť o súťažné podklady stačí zaslať na vyššie uvedený mail. Súťažné podklady sa budú poskytovať záujemcom mailom.
d)Lehota uvedená v bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je len orientačná a závisí od termínu podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a následne od nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr však do 31.12.2014.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.10.2014

Redakčné opravy

26028 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2014
V oznámení 25901-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nitriansky samosprávny kraj, Rázusova 2/A, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 208/2014 zo dňa 24.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: a) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. b) Komunikácia so záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať mailom v slovenskom jazyku. c) Žiadosť o súťažné podklady stačí zaslať na vyššie uvedený mail. Súťažné podklady sa budú poskytovať záujemcom mailom. d)Lehota uvedená v bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je len orientačná a závisí od termínu podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a následne od nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr však do 31.12.2014. Viď: a) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. b) Komunikácia so záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať mailom v slovenskom jazyku. c) Žiadosť o súťažné podklady stačí zaslať na vyššie uvedený mail. Súťažné podklady sa budú poskytovať záujemcom mailom. d)Lehota uvedená v bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je len orientačná a závisí od termínu podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a následne od nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr však do 31.08.2015. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 12.11.2014 Viď: 12.11.2014 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.11.2014 Viď: 12.11.2014 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité