Oznámenie 26356 - WYS

Obsah

26356 - WYS
Vestník č. 211/2014 - 29.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Komenského v Bratislave
IČO: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Oddelenie verejného obstarávania UK, Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jana Lapinová, DiS.
Telefón: +421 259244506
Fax: +421 259244606
Email: jana.lapinova@rec.uniba.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uniba.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pracovná zdravotná služba pre UK v Bratislave
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
25
Hlavné miesto poskytovania služieb: Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti.
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie pracovnej zdravotnej služby (ďalej iba ako PZS) pre UK v Bratislave v súlade so zákonom č. 204/2014 Z.z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade so súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými v Slovenskej republike v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85100000-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 200 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č.25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky, že za obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/ zriadenia účtu, nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2.2 § 27 ods.1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadovaná výška obratu v oblasti, ktorá je predmetom zákazky musí byť minimálne v celkovej sume 450 000,00 € bez DPH. Uchádzač preukáže obrat formou čestného vyhlásenia, ktoré bude podpísané oprávnenou osobou uchádzača, a ktoré musí obsahovať údaj o tomto celkovom obrate a obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, ako je uvedené v časti B.1. Opis predmetu zákazky, resp. musí byť vyčíslené, aká výška z celkového obratu sa viaže k oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Verejný obstarávateľ bude kontrolovať údaje uvedené v čestnom vyhlásení s údajmi uchádzača uvedenými v Registri účtovných závierok Ministerstva financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk)
2.3 Doklady a dokumenty, preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
2.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.5 Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie
určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky:
Podmienky sú primerané vo vzťahu k predmetu zákazky a ich potreba sleduje cieľ vybrať ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
2.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bode 2.1 a 2.2.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služby:
3.1 §28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. Zoznam dodávok podobného alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri kalendárne roky, doplnený potvrdeniami o kvalite dodávok s uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu služieb, cien a kontaktnej osoby objednávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby celkový finančný objem predložených zmlúv bol spolu za uvedené obdobie v hodnote minimálne 150 000,00 EUR bez DPH. K zoznamu služieb verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení zmlúv s uvedením cien a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodávaním rovnakých alebo podobných tovarov ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností z projektov obdobného zamerania.
3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality a jeho výskumných a študijných zariadení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality podľa ustanovenia 28 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 29 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001 na preukázanie zabezpečenia systému riadenia kvality, certifikátom ISO 14001 na preukázanie zabezpečenia riadenia environmentálnych rizík. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3.3 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky:
Podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača majú preveriť jeho primerané skúsenosti pri dodaní tovaru rovnakého charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Stanovené podmienky účasti sú primerané vo vzťahu k predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
3792/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.11.2014 10:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.11.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.11.2014 11:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.10.2014

Redakčné opravy

28318 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 228/2014
V oznámení 26356-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440, 814 99 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 211/2014 zo dňa 29.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služby: 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. Zoznam dodávok podobného alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri kalendárne roky, doplnený potvrdeniami o kvalite dodávok s uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu služieb, cien a kontaktnej osoby objednávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby celkový finančný objem predložených zmlúv bol spolu za uvedené obdobie v hodnote minimálne 150 000,00 EUR bez DPH. K zoznamu služieb verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení zmlúv s uvedením cien a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodávaním rovnakých alebo podobných tovarov ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností z projektov obdobného zamerania. 3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality a jeho výskumných a študijných zariadení. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality podľa ustanovenia 28 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 29 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001 na preukázanie zabezpečenia systému riadenia kvality, certifikátom ISO 14001 na preukázanie zabezpečenia riadenia environmentálnych rizík. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 3.3 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača majú preveriť jeho primerané skúsenosti pri dodaní tovaru rovnakého charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Stanovené podmienky účasti sú primerané vo vzťahu k predmetu zákazky. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služby: 3.1 §28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. Zoznam dodávok podobného alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri kalendárne roky, doplnený potvrdeniami o kvalite dodávok s uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu služieb, cien a kontaktnej osoby objednávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby celkový finančný objem predložených zmlúv bol spolu za uvedené obdobie v hodnote minimálne 150 000,00 EUR bez DPH. K zoznamu služieb verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení zmlúv s uvedením cien a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodávaním rovnakých alebo podobných tovarov ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností z projektov obdobného zamerania. 3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží Rozhodnutie Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky o vydaní oprávnenia na výkon činnosti PZS v zmysle zákona č. 355/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov. Oprávnenie musí mať platnosť trvajúcu minimálne do konca predpokladaného zmluvného vzťahu. Doklady uchádzač predloží ako overené fotokópie; Odôvodnenie: Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť plniť a realizovať predmet zákazky 3.3 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača majú preveriť jeho primerané skúsenosti pri dodaní tovaru rovnakého charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Stanovené podmienky účasti sú primerané vo vzťahu k predmetu zákazky. IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.11.2014 10:00 Viď: 28.11.2014 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 19.11.2014 11:00 Viď: 28.11.2014 11:00 IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 19.11.2014 10:00 Viď: 28.11.2014 10:00
29259 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 236/2014
V oznámení 26356-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440, 814 99 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 211/2014 zo dňa 29.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 28.11.2014 10:00 Viď: 04.12.2014 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.11.2014 10:00 Viď: 04.12.2014 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 28.11.2014 11:00 Viď: 04.12.2014 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité