Oznámenie 26875 - WYS

Obsah

26875 - WYS
Vestník č. 215/2014 - 04.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Národná transfúzna služba SR
IČO: 30853915
Ďumbierska 3/L , 83314 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Ing. Svetlana Valentová
Mobil: +421 917951621
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: svetlana.valentova@protender.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ntssr.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8719
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Ing. Svetlana Valentová
Mobil: +421 917951621
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: svetlana.valentova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne (pozri bod VI.2)
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Mobil: +421 907877688
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): pozri poštová adresa
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Mobil: +421 907877688
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie právnych služieb pre potreby NTS SR
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
21
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národná transfúzna služba SR, Ďumbierska 3/L, 833 14 Bratislava, Slovenská republika
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Advokát príp. právna kancelária bude poskytovať NTS SR právne služby podľa potreby NTS SR v nasledovnom rozsahu:
a) príprava a spisovanie právnych stanovísk, posúdení a písomností právneho charakteru, vrátane právneho posudzovania a pripomienkovania zmlúv, dohôd a iných písomností,
b) zastupovanie v konaní pred štátnymi a inými orgánmi, najmä pred súdmi, notármi, orgánmi štátnej správy a miestnej samosprávy, a to, pokiaľ si to právny stav bude vyžadovať, až do právoplatného rozhodnutia vo veci, ako aj pri úkonoch a rokovaniach medzi klientom a inými právnymi subjektmi,
c) poskytovanie právnych rád a konzultácií.

NTS SR bude zadania právnych služieb a podklady na poskytnutie právnych služieb zadávať priebežne, a to prednostne e-mailom alebo faxom. V prípade, ak výnimočne nebude možné z objektívnych dôvodov zadať právne služby takýmto spôsobom, NTS SR zadá právne služby osobne.
Pokiaľ sa strany nedohodnú inak, advokát bude obvykle poskytovať právne služby priamo v NTS SR najmenej jeden deň v týždni po dobu, ktorá je nevyhnutne potrebná na poskytnutie právnych služieb; uvedené neplatí v prípade, pokiaľ osobná prítomnosť advokáta priamo v NTS SR nebude v danom týždni potrebná alebo v prípade vopred oznámenej neprítomnosti advokáta (dovolenka, práceneschopnosť, služobná cesta).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79110000-8, 79111000-5, 79112000-2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvo a rozsah zákazky je bližšie uvedený v prílohe č. 3 a v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 60 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 a nasledujúce zákona č. 25/2006 Z .z., vo väzbe na § 128 a nasledujúce zákona č. 25/2006 Z .z.
1.2 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa bodu 1.1, za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
1.3 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z .z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z .z..
1.4 Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 (https://www.uvo.gov.sk/sk/vykladove-stanoviska/-/asset_publisher/7gWP3f2ikLHv/content/vykladove-stanovisko-c-10-k-osobnemu-postaveniu-podla-zakona-o-verejnom-obstaravani?redirect=https%3A%2F%2Fwww.uvo.gov.sk%2Fsk%2Fvykladove-stanoviska%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_7gWP3f2ikLHv%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_count%3D2%26p_r_p_564233524_categoryId%3D1599261%26p_r_p_564233524_resetCur%3Dtrue
1.5 Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 § 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.,
2.2 § 27 ods.1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z.,
2.3 § 27 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z.,
2.4 § 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1§ 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.2. 2.1 Výzvy na predkladanie ponúk:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že
- uchádzač nebol v nepovolenom debete za obdobie posledného kalendárneho roka 2013, a nie je v nepovolenom debete ku dňu vystavenia vyjadrenia banky,
- jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie za obdobie posledného kalendárneho roka 2013, a nie je predmetom exekúcie ku dňu vystavenia vyjadrenia banky.
- v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár,
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predkladania ponúk má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
2.2 § 27 ods.1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z.:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.2. 2.2 Výzvy na predkladanie ponúk:
Potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom advokácie v rozsahu poistnej sumy minimálne 30 000,- EUR.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka sleduje cieľ ochrany verejného obstarávateľa v prípade spôsobenia škody v dôsledku poskytnutia služby uchádzačom.
2.3 § 27 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z.:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.2. 2.3 Výzvy na predkladanie ponúk:
Súvaha alebo výkaz o majetku a záväzkoch za hospodárske roky 2011, 2012 a 2013, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Požadovaná forma dokumentov:
- overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti, vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.:
Požiadavka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
2.4 § 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.2. 2.4 Výzvy na predkladanie ponúk:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2011, 2012 a 2013, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží:
a.) Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2011, 2012 a 2013.
Požadovaná forma dokumentov:
- overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
b.) Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti právneho poradenstva, za hospodárske roky 2011, 2012 a 2013, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v ktorom uvedie údaje za jednotlivé roky. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
c.) Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti právneho poradenstva súvisiaceho so zákonom o liekoch, za hospodárske roky 2011, 2012 a 2013, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v ktorom uvedie údaje za jednotlivé roky. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Minimálne požiadavky:
Požadovaný obrat v oblasti právneho poradenstva za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012 a 2013) spolu, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 270 000,- EUR bez DPH.
Požadovaný obrat v oblasti právneho poradenstva v súvislosti so zákonom o liekoch za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012 a 2013) spolu, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 135 000,- EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
2.5 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
2.6 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
2.7 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.8 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1-2.4 súťažných podkladov a bodu III.1.2) 2.1-2.4 výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.9 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu 2.1 2.4 súťažných podkladov a bodu III.1.2) 2.1-2.4 výzvy na predkladanie ponúk.
2.10 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2.11 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1§ 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.,
3.2§ 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.3) 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb v oblasti právnych služieb a v oblasti právnych služieb súvisiacich so zákonom o liekoch, poskytnutých za hospodárske roky 2011, 2012, 2013, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb (ďalej len kvalifikované referencie). Zoznam aj kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne tieto údaje:
3.1.1 obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
3.1.2 obchodné meno a sídlo objednávateľa,
3.1.3 zmluvný termín poskytovania služby, skutočný termín poskytovania služby,
3.1.4 rozsah poskytovaných služieb (ak je to vzhľadom na poskytovanú službu možné) alebo druh, prípadne opis poskytnutých služieb,
3.1.5 celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za poskytnutie služieb. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena).
Mena pre cenu: EUR.
Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne.
Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky nadaný rok, ku ktorému sa kvalifikovaná referencia viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa poskytnutie služby uvedené v kvalifikovanej referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka kvalifikovanej referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť kvalifikovanej referencie daného obdobia.
3.1.6 meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v kvalifikovanej referencii,
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.
Minimálne požiadavky:
Súčet cien kvalifikovaných referencií musí byť:
3.1.a) v oblasti právneho poradenstva rovný alebo vyšší ako 60 000,- EUR bez DPH a
3.1.b) v oblasti právneho poradenstva súvisiaceho so zákonom o liekoch rovný alebo vyšší ako 20 000,- EUR bez DPH.
Pre výpočet súčtu cien kvalifikovaných referencií pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej kvalifikovanej referencie vyčíslená hodnota, ktorá
- zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje len poskytnuté služby v oblasti právneho poradenstva (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné),
- je správne vyčíslená podľa bodu 3.1.5.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služby rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky.
3.2 § 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z. z.:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.3) 3.2 výzvy na predkladanie ponúk:
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu
zákazky prostredníctvom teamu zloženého z minimálne dvoch kľúčových expertov:
Minimálne požiadavky na jednotlivých expertov:
3.2.1 Právny expert č. 1:
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie v odbore právo;
- túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní (vyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie),
b) minimálne 108 mesiacov praxe v odbore právneho poradenstva v oblasti právneho poradenstva súvisiaceho so zákonom o liekoch;
- túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže profesijným životopisom, (v minimálnom rozsahu podľa bodu 3.2.3) v časti praktické skúsenosti.
c) čestné vyhlásenie experta, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy.
3.2.2 Právny expert č. 2:
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie v odbore právo;
- túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní (vyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie),
b) minimálne 108 mesiacov praxe v odbore právneho poradenstva;
- túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže profesijným životopisom, (v minimálnom rozsahu podľa bodu 3.2.3) v časti praktické skúsenosti
c) minimálne 60 mesiacov praxe v odbore právneho poradenstva v oblasti zákona o správe majetku štátu;
- túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže profesijným životopisom, (v minimálnom rozsahu podľa bodu 3.2.3) v časti praktické skúsenosti
d) čestné vyhlásenie experta, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy.
3.2.3 Minimálny rozsah profesijného životopisu:
- Titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť,
- vzdelanie (inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania,
diplomy, absolvované kurzy, semináre a školenia),
- história zamestnania (mesiac/rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia),
- praktické skúsenosti (názov a sídlo klienta/objednávateľa, názov prípadu, popis prípadu, pozícia na prípade, rozsah/opis činností, ktoré expert zabezpečoval, obdobie trvania prípadu - mesiac/rok od do, meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby klienta/objednávateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie)
- čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvedených v životopise,
- dátum a podpis.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.:
Primerane stanovené k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača poskytovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí sa budú podieľať na poskytovaní predmetu zákazky.
3.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
3.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.5 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodov 3.1 - 3.2 súťažných podkladov a príslušných bodov výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bodoch 3.1 - 3.2 súťažných podkladov a príslušných bodov výzvy na predkladanie ponúk.
3.7 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3.8 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: 1. Celková zmluvná cena v EUR
Váha: 50
Časť: 2
Názov: 2. Dĺžka praxe právneho experta č. 1 v oblasti právneho poradenstva súvisiaceho so zákonom o liekoch v mesiacoch
Váha: 10
Časť: 3
Názov: 3. Dĺžka praxe právneho experta č. 2 v oblasti právneho poradenstva v mesiacoch
Váha: 10
Časť: 4
Názov: 4. Dĺžka praxe experta č. 2 v oblasti právneho poradenstva súvisiaceho so zákonom o správe majetku štátu v mesiacoch
Váha: 10
Časť: 5
Názov: 5. Predchádzajúce skúsenosti verejného obstarávateľa s uchádzačom v oblasti predmetu zákazky na rozhodné obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov (2011, 2012, 2013)
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
NTS-2014-01-PZv
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.11.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.11.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.11.2014 13:00
Miesto : PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice, Slovenská republika
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk, časť "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1 .K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne v lehote podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy.
2. Žiadosť o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
a. Lehota pre doručenie žiadosti o vysvetlenie: 13.11.2014 14:30.
b. Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu Oddiel I - A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie alebo podľa bodu 1.2 časti A. súťažných podkladov. Tento uprednostňovaný spôsob nevylučuje zaslanie požiadavky poštou alebo doručenie osobne, pri dodržaní súvisiacich lehôt.
c. Spôsob poskytnutia vysvetlenia: záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne pri príslušnej akcii.
3. Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme.
4. Dátum a čas uvedený v bode IV.2.4) Podmienky otvárania ponúk, je dátum a čas otvárania ponúk a časti ponúk Ostatné.
5. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti prostredníctvom komisie podľa nasledujúcich pravidiel: Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z., finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.1) tejto výzvy v súlade so zákonom č. 25/2006 Z. z.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.10.2014

Redakčné opravy

28433 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 229/2014
V oznámení 26875-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná transfúzna služba SR, Ďumbierska 3/L, 833 14 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 215/2014 zo dňa 04.11.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.2. Stručný opis zákazky alebo nákupu Doplnenie textu za bod c) Viď: d) poskytovanie špecializovaných právnych činností týkajúcich sa štátnej regulácie upravenej zákonom o liekoch a zákonom o správe majetku štátu, t.j. právne služby súvisiace nakladaním s krvou a krvnými prípravkami, právne služby súvisiace s reguláciou povolení na prípravu transfúznych liekov, právne vzťahy upravené zákonom o správe majetku štátu a s tým spojená sporová agenda, e) poskytovanie právneho poradenstva v oblasti legislatívneho procesu, konkrétne vo vzťahu k potrebným, resp. navrhovaným zmenám a doplneniam zákona o liekoch a vykonávacích právnych predpisov v oblasti správnej praxe prípravy transfúznych liekov tak, aby tieto boli v súlade s odporúčaniami Výboru ministrov Rady Európy v oblasti hematológie, transfuziológie a darcovstva krvi, f) poskytovanie právneho poradenstva v oblasti klinického skúšania liečiv, pretože verejný obstarávateľ je zapojený do nadnárodného klinického skúšania v oblasti onkologickej liečby. IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.11.2014 10:00 Viď: 03.12.2014 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 25.11.2014 13:00 Viď: 03.12.2014 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité