Oznámenie 27009 - MST

Obsah

27009 - MST
Vestník č. 217/2014 - 06.11.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
KANVOD spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36526231
Hviezdoslavova 10 , 95301 Zlaté Moravce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): KANVOD spol. s r.o., Hviezdoslavova 10, 953 01 Zlaté Moravce
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Kobes
Telefón: +421 376422554
Email: zm@kanvod.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LEDAS s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
LEDAS s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS, s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
LEDAS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS, s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Osoba podľa § 7 ods. 1 ZoVO
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Oprava a údržba dopravných prostriedkov
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup inovatívnych technológií - KANVOD, spol. s r. o.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Stredisko spol. KANVOD spol. s r.o., SNP 51, 953 01 Zlaté Moravce
Kód NUTS
SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber dodávateľa/dodávateľov na dodanie techniky pre pneuservis, konkrétne na zabezpečenie:
Diagnostiky motorov PKW (1 ks), Diagnostiky motorov LKW (1 ks); Meranie a nastavovanie geometrie náprav ( 1 ks); Pneuservis pre osobné vozidlá ( 1 ks); Pneuservis pre nákladné vozidlá (1 ks); Servisný prístroj na klimatizácie (1 ks); Kompresorovňa (1 ks); Výdaj nového oleja a zber starého oleja ( 1 ks); Dovybavenie dielní ; Mobilný pneuservis pre nákladné vozidlá ( 1 ks). Podrobnejší opis je v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 33141625-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39230000-3, 42512000-8, 42124000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Výber dodávateľa/dodávateľov na dodanie techniky pre pneuservis, konkrétne na zabezpečenie:
Diagnostiky motorov PKW (1 ks), Diagnostiky motorov LKW (1 ks); Meranie a nastavovanie geometrie náprav ( 1 ks); Pneuservis pre osobné vozidlá ( 1 ks); Pneuservis pre nákladné vozidlá (1 ks); Servisný prístroj na klimatizácie (1 ks); Kompresorovňa (1 ks); Výdaj nového oleja a zber starého oleja ( 1 ks); Dovybavenie dielní ; Mobilný pneuservis pre nákladné vozidlá ( 1 ks). Podrobnejší opis je v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 380 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou
spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní a to vo výške 10 000 EUR (slovom: desaťtisíc
EUR).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať zo štrukturálnych fondov a z vlastných zdrojov, t.j. zákazka sa týka
projektu financovaného z fondov Európskej únie: Operačný program Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, kód výzvy: KaHR-111DM-1301.
Minimálna lehota splatnosti faktúr bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Osoba podľa § 7
zákona o verejnom obstarávaní neposkytuje preddavky.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom
obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Osoba
podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní však bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov, ak ponuka
skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu
riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a. Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby;
c. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a. až d. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní:
1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 z 23.07.2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
1.4
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.5
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.6
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1.
§ 27 ods. 1 písm. a) Prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, resp. potvrdenie banky, že
uchádzač má k dispozícií vlastné požadované finančné prostriedky. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
2.2
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, osoba podľa § 7 môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa tovaru, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1
§ 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne
uchádzačovi úver vo výške 200.000,- EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku verejného obstarávania, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške a vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako jedne mesiac k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v ostatných bankách nemá záväzky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1
§ 28 ods. 1 písm.a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
3.2
§ 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1. zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní
požaduje preukázanie ponúkaného tovaru 1. opismi.
3.3
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač Osobe podľa § 7 ZoVO preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti § 28 ods. 1 písm l) je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Osoba podľa § 7 ZoVO preukázať dodanie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v stanovenom minimálnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešným dodaním rovnakých alebo
podobných zákaziek, čo vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho plynulé a bezproblémové dodanie zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona, pričom Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zoznam a preukázanie dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich troch rokov. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (dodanie vybavenia pneuservisu pre osobnú a nákladnú dopravu) na základe min. jedného referenčného listu v objeme 230 000 EUR bez DPH a min. na základe jedného referenčného listu v celkovom objeme min. 150.000,- EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich troch rokov. Obdobie predchádzajúcich troch rokov sa na účely tejto zákazky považuje tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tohto oznámenia.
3.2
v zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary opis, z ktorého budú zrejmé základné technické parametre na ponúkané tovary. Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka.
3.3
Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstrávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z. z.. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
201463
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 210-371497
z: 31.10.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.12.2014 09:00
Cena: 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste osoby podľa
§ 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Trnavská 70, 82102 Bratislava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. IBAN SK481 100 00 000 029 2 284 8 066. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201463. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou)
a mal by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného
príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné
podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. Súťažné podklady sú uverejnené aj na profile Osoby podľa § 7 ZoVO.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.12.2014 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2014 10:00
Miesto: Časť ponúk označených ako "Ostatné" bez účasti uchádzačov.
Otváranie časti označenej ako "Kritériá " bude otvárané bez účasti uchádzačov. Otváranie časti ponúk označenej ako
"Kritériá " je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie, s odvolaním sa na § 43 ods. 3 zákona o verejnom
obstarávaní neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, kód výzvy: KaHR-111DM-1301
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese Osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Žiadosť o súťažné podklady bude e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Nákup inovatívnych technológií - KANVOD, spol. s r.o._PONUKA - NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". 5. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným osobou podľa § 7. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 8. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 9. Kupujúci bude požadovať od úspešného uchádzača aby v prípade poruchy na zariadeniach bola porucha odstránená na mieste do 24 hodín od jej nahlásenia. Pravidelné školenia pracovníkov v školiacich strediskách Kupujúceho minimálne 1 x za rok.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
KANVOD spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36526231
Hviezdoslavova 10 , 95301 Zlaté Moravce

Slovensko
Telefón: +421 376422554
Email: zm@kanvod.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V lehotách podľa zákona č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité