Oznámenie 27109 - WYT

Obsah

27109 - WYT
Vestník č. 217/2014 - 06.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Prešovský samosprávny kraj
IČO: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Agentúra regionálneho rozvoja PSK, Prostějovská 117/A , 08001 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vucpo.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Agentúra regionálneho rozvoja PSK
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Agentúra regionálneho rozvoja PSK
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Agentúra regionálneho rozvoja PSK
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka nábytku v rámci rekonštrukcie objektu DOM SPRÁVCU v Starej Ľubovni
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Ľubovnianske múzeum - hrad v Starej Ľubovni, Zámocká 22, 064 01 Stará Ľubovňa
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, ktorý je súčasťou projektu Rekonštrukcia objektu DOM SPRÁVCU v Starej Ľubovni:
Pracovný stôl -2 ks;
Oceľový regál- 6 ks;
Koncový rám k regálu- 2 ks;
Pracovný stôl kancelársky -1 ks;
Kancelárska otočná stolička- 8 ks;
Skriňa na šaty kovová- 1 ks;
Skladovacia kovová skriňa- 1 ks;
Veľkokapacitný vešiak vhodný pre umiestnenie k stene- 3 ks;
Konferenčný stolík na centrálnej nohe -1 ks;
Kancelársky stôl na doskovej podnoži- 6 ks;
Prístavbová doska- 6 ks;
Kontajner stacionárny 4-zásuvkový-6 ks;
Vrchná doska -6 ks;
Kancelárska skriňa s dverami- 12 ks;
Kancelárska skriňa kombinovaná (dvere/nika)-6 ks;
Skriňa šatníková s dverami- 6 ks;
Skriňa kancelárska s dverami-6 ks;
Skriňa kancelárska kombinovaná (dvere/nika/dvere)- 1 ks;
Skriňa kancelárska s dverami- 1 ks;
Kancelárska skriňa kombinovaná (dvere/nika)- 1 ks;
Pevné čalúnené kresielko oválneho tvaru- 16 ks;
Rokovací konferenčný stolík na doskovej podnoži- 6 ks;
Kôš na odpadky- 7 ks;
Rokovací konferenčný stolík na doskovej podnoži- 2 ks;
Rokovacie stoličky- 4 ks;
Kovový stojanový vešiak- 1 ks;
Nástenka pre dôležité informácie- 1 ks;
Stojan na brožúry- 3 ks;
Stohovateľná stolička s čalúneným sedadlom a opierkou- 53 ks;
Konferenčný stôl so stabilným skláp. rámom v čiernej farbe- 8 ks;
Mobilný tabuľový stojan- 1 ks;
Skriňa- 2 ks;
Kuchynka s drezom, batériou a chladničkou - 2 ks;
Jedálenský stôl- 2 ks;
Rokovací stôl- 1 ks;
Šatňová skriňa s dverami vyrobená z LTD- 8 ks;
Skrinka pod dres- 1 ks;
Dres s odkvapkávačom 1 ks;
Kuchynská spodná skrinka 2 ks;
Kuchynská horná skrinka 4 ks;
Pracovná doska - 1 ks;
Luxusné 2-miestne sofa pre komerčné priestory 1 ks;
Luxusné sofa pre komerčné priestory- 3 ks;
Rokovací stolík 2 ks;
Kancelárska recepcia (rozmery R 700, H 758)- 2 ks;
Kancelárska recepcia (1600x700x758) - 1 ks;
Kancelárska recepcia (800x700x758) - 2 ks;
Kancelárska recepcia (R700,H352) - 2 ks;
Kancelárska recepcia (1600x300x352) - 1 ks;
Kancelárska recepcia (800x300x352)- 2 ks.
Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39130000-2, 39141000-2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah bude uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 28 132,2300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť:
V zmysle § 28 ods. 1 písm. a) Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Uchádzač má uvedenými dokladmi preukázať, že má praktické skúsenosti s dodaním tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač môže na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti použiť ustanovenie § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predložiť aspoň 3 zákazky (dodávky) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, z toho aspoň 1 v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
10/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.11.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.11.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.11.2014 10:00
Miesto : ARR PSK, Prostejovská 117/A, 080 01 Prešov
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude pokračovať elektronická aukcia. Verejný obstarávateľ nezasiela uchádzačom zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet obstarávania je súčasťou projektu Rekonštrukcia objektu DOM SPRÁVCU v Starej Ľubovni, ktorý bol predložený v rámci Regionálneho operačného programu, opatrenie 3.1 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Súťažné podklady budú doručované na základe písomnej žiadosti e-mailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na e-mailovú adresu: luptak@arrpsk.sk.
Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná až po overení a schválení procesu verejného obstarávania zo strany Riadiaceho orgánu. V prípade, že procesu verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov schválený, verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
05.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité