Oznámenie 27199 - WYT

Obsah

27199 - WYT
Vestník č. 218/2014 - 07.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Gymnázium, Komenského 32, Trebišov
IČO: 00161241
Komenského 32 , 07501 Trebišov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 32, 075 01 Trebišov
Kontaktná osoba: Mgr.Mária Kašaiová
Telefón: +421 566722260
Fax: +421 566725692
Email: skola@gymtv.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.gymtv.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
INGREAL DOMUS Veľké Kapušany, s.r.o.
IČO: 36686956
P.O.Hviezdoslava 56/98 , 07901 Veľké Kapušany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): P.O.Hviezdoslava 56/98, Veľké Kapušany
Kontaktná osoba: Ing. Blažej Nagyidai, Ing. Melinda Tóthová
Telefón: +421 566284012
Email: tothova.melinda@ingrealdomus.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
INGREAL DOMUS Veľké Kapušany, s.r.o.
IČO: 36686956
P.O.Hviezdoslava 56/98 , 07901 Veľké Kapušany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): P.O.Hviezdoslava 56/98,Veľké Kapušany
Kontaktná osoba: Ing. Blažej Nagyidai, Ing. Melinda Tóthová
Telefón: +421 566284012
Email: tothova.melinda@ingrealdomus.sk
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Laboratórny a kovový nábytok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Gymnázium, Komenského 32, Trebišov
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka školského nábytku do fyzikálnej učebne, učebne chémie a učebne biológie v rámci projektu s názvom: Využívanie inovatívnych metód pre rozvoj zručnosti v prírodovedných predmetoch žiakov Gymnázia v Trebišove, spolufinancovaného z prostriedkov ESF pre Operačný program: Vzdelávanie, prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, ITMS kód Projektu: 26110130686, číslo zmluvy o poskytnutí NFP: 159/2014/1.1./OPV .
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39160000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39112000-0, 39181000-4, 39171000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
a)Fyzikálna učebňa: 2.2.13. učiteľský demonštračný stôl 1 ks, 2.2.21. laboratórna stolička učiteľská 1 ks, 2.2.15. pracovný stôl s dvojdrezom - 1ks, 2.2.17. žiacky pracovný stôl pre prácu troch žiakov 10 ks, 2.2.20. laboratórna stolička žiacka 20 ks, 2.2.19. skriňa so sklom na učebné pomôcky 2 ks,
b)Učebňa chémie: 2.2.14. učiteľský demonštračný stôl 1 ks, 2.2.21. laboratórna stolička učiteľská 1 ks, 2.2.15. pracovný stôl s dvojdrezom - 1ks, 2.2.18. žiacky pracovný stôl pre prácu štyroch žiakov 8 ks, 2.2.20. laboratórna stolička žiacka 22 ks, 2.2.19. skriňa so sklom na učebné pomôcky 2 ks,
c)Učebňa biológie: 2.2.12. učiteľský demonštračný stôl 1 ks, 2.2.15. pracovný stôl s dvojdrezom - 1ks, 2.2.16. žiacky pracovný stôl pre prácu troch žiakov 10 ks, 2.2.20.laboratórna stolička žiacka 20 ks, 2.2.19. skriňa so sklom na učebné pomôcky 2 ks
vrátane dopravy na miesto dodania, montáže, rozmiestnenia do určených miestností a likvidácie obalového materiálu.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 26 128,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov:

1.1.Výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.1.1.Fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov.
1.1.2.Právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva; pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.

1.2.Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.

1.3.Potvrdenie Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia

1.4.Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní) nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie.

1.5.Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.6.Doklad o oprávnení dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.

1.7.Čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2.a) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.b) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.8.Čestné vyhlásenie, že uchádzač
1.8.1.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.8.2.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

2.Podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní podnikateľ preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.

3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydá niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

5.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 6.Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie:
6.1.vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru (§ 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní).

7.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať v súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.

8.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

9.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

10.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Okrem vyjadrenia banky predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Verejný obstarávateľ vyžaduje minimálne 1 vyjadrenie
banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako jeden mesiac ku dňu predloženia ponuky o disponibilite finančných zdrojov v hodnote minimálne 13 000,00 EUR alebo o poskytnutí úveru v minimálnej výške 13 000,00 EUR, prípadne ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníka. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: táto podmienka je nevyhnutná z hľadiska spôsobu financovania predmetu zákazky zo strany objednávateľa, kedy uchádzač musí byť schopný zabezpečiť finančné krytie na dodávku predmetu zákazky bez poskytnutia preddavkov zo stany objednávateľa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 11.Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:

11.1.zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní) doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

11.2.vzorkami, opismi alebo fotografiami predmetu zákazky ( § 28 ods. 1 písm. l) bod. 1 zákona o verejnom obstarávaní).

12.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

13.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

14.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
-k bodu 12.1: verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie aspoň troch potvrdených referencií o plnení zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2011, 2012 a 2013), s minimálnym plnením spolu vo výške 26 000,00 Eur bez DPH. V prípade zmluvy, ktorej plnenie sa začalo v roku 2010, resp. ukončenie plnenia je v roku 2014, do plnenia zmluvy za obdobie rokov 2011, 2012 a 2013 sa zahrnie iba čiastková hodnota zmluvy plnená v sledovanom období. Peňažné vyjadrenie dodávky tovaru uvedie uchádzač v pôvodnej mene a v mene EUR vrátane prepočtu inej meny na EUR prepočítavacím koeficientom určeným európskou centrálnou bankou platným v reálnej dobe dodania tovaru. Potvrdenie odberateľa bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: 1. názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania 2. názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, 3. názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, 4. skutočne fakturovanú cenu za dodávku tovaru, 5. termín dodania tovaru, 6. meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Uchádzač realizovanými zmluvami preukáže praktické skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu požadovaného predmetu zákazky.
-k bodu 12.2: verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť na každú položku tovaru z výkazu prvkov List výrobku, s uvedením všetkých údajov o ňom : názov, opis, kvalitatívne údaje, rozmery, farba, fotografia, výrobca. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Uchádzač predložením požadovaných dokladov preukáže schopnosť dodať tovar v požadovaných kvalitatívnych, estetických a funkčných vlastnostiach.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.12.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.12.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.12.2014 13:00
Miesto : Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Gymnázium, Komenského 32, Trebišov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na zadávanie zákazky sa použije podľa § 100 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní elektronická aukcia. Podľa § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka bude spolufinancovaná z Európskeho sociálneho fondu pre Operačný program: Vzdelávanie, prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, ITMS kód Projektu: 26110130686, číslo zmluvy o poskytnutí NFP: 159/2014/1.1./OPV, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne prostredníctvom pošty, faxom a elektronicky na
kontaktnú adresu: INGREAL DOMUS Veľké Kapušany, s. r. o., P. O. Hviezdoslava 56/98, 079 01 Veľké Kapušany, fax +421 566284012, e-mail: tothova.melinda@ingrealdomus.sk.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov možno podať aj telefonicky na tel. č.: +421 566284012.
Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie.
V písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov žiadame uviesť identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO), meno priezvisko a funkciu kontaktnej osoby, č. tel., e-mail.
Súťažné podklady doručuje verejný obstarávateľ záujemcom elektronicky. Záujemcom sa umožňuje aj osobné prevzatie súťažných podkladov v dohodnutom termíne s kontaktnou osobou: Ing. Blažej Nagyidai alebo Ing. Melinda Tóthová, tel. č.: +421 566284012.
V prípade doručenia súťažných podkladov záujemcovi elektronickými prostriedkami, verejný obstarávateľ požaduje od záujemcu zaslanie potvrdzujúceho e-mailu o doručení a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov bezodkladne po ich doručení.

Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku Slovenskej republiky, t.j. v slovenskom jazyku.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, ak
a)ani jeden uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní,
b)nedostal ani jednu ponuku,
c)ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným verejným obstarávateľom a uchádzač neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodal námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní,
d)jej zrušenie nariadil úrad.
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil.
Verejný obstarávateľ bezodkladne upovedomí všetkých uchádzačov alebo záujemcov o zrušení použitého postupuzadávania zákazky s uvedením dôvodu a oznámi postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky.

Verejný obstarávateľ pripúšťa plnenie predmetu obstarávania subdodávkami.
Uchádzač zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s verejným
obstarávateľom a to bez ohľadu na to , či uchádzač použil subdodávky alebo nie, v akom rozsahu a za akých
podmienok. Verejný obstarávateľ nenesie akúkoľvek zodpovednosť voči subdodávateľom úspešného uchádzača.
Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli:
a)podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám,
b)zoznam navrhovaných subdodávateľov,
c)predmety subdodávok,
d)čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité