Oznámenie 27339 - WYT

Obsah

27339 - WYT
Vestník č. 219/2014 - 10.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica
IČO: 42141443
Ul. slovenských partizánov 1129/49 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Süss, MBA
Mobil: +421 908813771
Telefón: +421 908813771
Fax: +421 42424322281
Email: sk@tayllorcox.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sospb.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
eBIZ Corp s. r. o.,
IČO: 35758643
Líščie údolie 5, , 84104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eBIZ Corp s.r.o., Líščie údolie 5,841 04 Bratislava,Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Süss, MBA
Mobil: +421 908813771
Telefón: +421 908813771
Email: sk@tayllorcox.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
eBIZ Corp s. r. o.,
IČO: 35758643
Líščie údolie 5, , 84104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Süss, MBA
Mobil: +421 908813771
Telefón: +421 908813771
Email: sk@tayllorcox.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
eBIZ Corp s. r. o.,
IČO: 35758643
Líščie údolie 5, , 84104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Süss, MBA
Mobil: +421 908813771
Telefón: +421 908813771
Email: sk@tayllorcox.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka didaktických pomôcok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zadávanej zákazky je dodávka didaktických pomôcok do odborných učební pre projekt s názvom Kvalitné odborné vzdelávanie požiadavka praxe.. Podrobnejšia špecifikácia v časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50112000-3, 50112100-4, 50112110-7, 38300000-8, 38000000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobnejšia špecifikácia v časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 73 017,3500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom určeným v § 26 ods. 2, resp. ods.4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2. Uchádzač preukáže, spôsobom uvedeným v bode 1.5. tejto časti súťažných podkladov, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.3. Za závažné porušenie odborných povinností podľa bodu 1.2. písm. g) tejto časti súťažných podkladov sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž podľa § 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z. z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 465/2002 Z. z.
vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania podľa § 2 ods. 2, 4 a 5 zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 223/2011 Z. z., za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 1.2 písm. g) tejto časti súťažných podkladov plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1.2. písm. g) tejto časti súťažných podkladov spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa § 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov.
1.4. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
1.5. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.2. tejto časti súťažných podkladov nasledovne:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.6. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje preukázanie osobného postavenia uchádzača za každého člena skupiny samostatne, vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.7. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov a nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.8. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov predkladaných podľa tohto bodu.
1.9. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch, pričom splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.10. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje osobné postavenie, údajmi zapísnými v zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.10.1 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu nie je povinný v v tomto verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.10.2 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013, t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013, a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v tomto verejnom obstarávaní predložiť toto potvrdenie. Zároveň však tento podnikateľ musí preukázať, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.10.3 Splnenie podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
1.10.4 Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní;
predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
1.10.5 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.11. Odôvodnenie určených podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ určil na preukázanie osobného postavenia taxatívne určené podmienky účasti uvedené v zákone o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzača:
3.1. Uchádzač preukáže technickú, alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
3.1.1. . Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v minimálnej nasledovnej sumárnej hodnote pre jednotlivé časti zákazky:
3.1.1.1 pre Časť 1 predmetu zákazky 62.000,00 eur bez DPH za celé preukazované obdobie;
3.1.1.2 pre Časť 2 predmetu zákazky 11.000,00 eur bez DPH za celé preukazované obdobie;
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ;
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Pri každej zmluve musí byť uvedená adresa a obchodné meno odberateľa, opis predmetu plnenia zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zadaná zákazka bola rovnaká alebo obdobná, ako je predmet zákazky, lehota dodania tovaru, dohodnutá zmluvná cena uvedená v eurách bez DPH, skutočne fakturovaná cena, meno a telefón kontaktnej osoby odberateľa u ktorej je možné poskytnuté údaje a informácie overiť, potvrdenie pravdivosti uvedených údajov podpisom oprávnenej osoby odberateľa a odtlačok pečiatky v prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ. V prípade, že odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, uchádzač predloží čestné prehlásenie o uskutočnení dodávok s uvedením relevantného dôvodu, prečo odberateľ nemohol dôkaz o plnení potvrdiť.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti alternatívne vymedzenej zákonom o verejnom obstarávaní overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s dodaním predmetu zákazky rovnakého alebo obdobného ako je predmet zákazky a tým jeho predpoklady pre zabezpečenie plynulej dodávky požadovaného rozsahu predmetu zákazky pri realizácii zmluvy. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti zabezpečuje verejný záujem na uzatvorení obchodného záväzkového vzťahu s takým podnikateľským subjektom, ktorý je schopný preukázať spôsobilosť dodať požadovaný tovar, ktorá je predmetom tejto zákazky a je schopný preukázať stabilné postavenie na trhu. Účelom určenej požiadavky je uistenie verejného obstarávateľa, že plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý bude reálne schopný po odbornej stránke, túto zákazku po jej zadaní plniť. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov také doklady, z ktorých sa dá primerane predmetu zákazky zistiť ich technická alebo odborná spôsobilosť.
3.2. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity sú použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch, pričom splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 4.4. tejto časti súťažných podkladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2014/VO-PB
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.11.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.11.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.11.2014 11:00
Miesto : eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude uskutočnené v súlade s ustanovením § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Kvalitné odborné vzdelávanie požiadavka praxe, ITMS kód projektu: 26110130718
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
2. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
2.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk
2.2. Klikne na názov zákazky - Dodávka didaktických pomôcok pre projekt s názvom Kvalitné odborné vzdelávanie požiadavka praxe.
2.3. Klikne na Žiadosť o účasť.
2.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
2.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
2.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako
konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky)
a doručí osobne ( v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 26.11.2014 do 09:00 hod.
2.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 2.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese
ezakazky.sk
3. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Verejný obstarávateľ zruší toto verejné obstarávanie v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
6. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku.
7. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú
opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom
obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
8. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu.
9. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej poskytovateľom nenávratného
finančného príspevku (ďalej len "NFP") verejnému obstarávateľovi. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým poskytovateľ NFP deklaruje, že prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
10. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaným tovarom
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.
11. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti, z ktorých každá bude predmetom samostatnej zmluvy.
11.1 Predmet podlimitnej zákazky zadávanej týmto postupom podľa § 100 a nasl. a podľa § 5 ods. 5 zákona o verejnom
obstarávaní je rozdelený na nasledovné dve samostatné časti:
11.1.1 Časť 1 s názvom: Didaktické pomôcky pre autoopravárenskú výučbu.
11.1.2 Časť 2 s názvom: Didaktické pomôcky pre laboratórne a meracie cvičenia v autodielniach.
Každý uchádzač môže predložiť samostatnú ponuku na jednu, alebo viac častí predmetu zákazky.
11.2
11.2.1 Predpokladaná hodnota 1. časti predmetu zákazky bez DPH je 62.008,48 EUR.
11.2.2 Predpokladaná hodnota 2. časti predmetu zákazky bez DPH je 11.008,87 EUR.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.11.2014

Redakčné opravy

28676 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 231/2014
V oznámení 27339-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Ul. slovenských partizánov 1129/49, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 219/2014 zo dňa 10.11.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1. Názov zákazky Namiesto: Dodávka didaktických pomôcok Viď: Dodávka didaktických pomôcok pre projekt s názvom Kvalitné odborné vzdelávanie požiadavka praxe.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité