Oznámenie 27574 - WYS

Obsah

27574 - WYS
Vestník č. 221/2014 - 12.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Okresný súd Brezno
IČO: 35995602
Kuzmányho 4, 97701 Brezno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Okresný súd Brezno, Kuzmányho 4 Brezno
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Bodnárová
Telefón: +421 486713428
Fax: +421 486111803
Email: eva.bodnarova@justice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.justice.gov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Stravovanie zamestnancov Okresného súdu Brezno formou stravovacích poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestom poskytnutia stravovania sú stravovacie zariadenia v meste Brezno a zariadeniach na území SR. Miesto dodania stravných poukážok je Okresný súd Brezno, Kuzmányho 4, 977 01 Brezno
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa, formou zabezpečenia reštauračných služieb na základe akceptovania stravovacích poukážok .
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Počet stravovacích poukážok za 36 mesiacov v hodnote 2,00 €: 82 000 ks (predpoklad)
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 165 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.2. Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.2.1. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.2. Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
1.2.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu súťažných dokladov.

Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):- Vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazy považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk)
Všeobecné informácie, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia:
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov členského štátu.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenie môže byť preukázané v súlade s § 32 ods. 11 zákona.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybral spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a na čas plnil finančné záväzky.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : § 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúce tri roky v nepovolenom debete v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie- (doklady nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky).
Zároveň uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, (podpísané osobou/osobami
oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Českej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.
V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku uchádzač musí predložiť doklady v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo obdobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu, a zároveň, že ním dodávané stravovacie poukážky sú akceptované v reštauračných zariadeniach v mieste sídla verejného obstarávateľa:
- v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (t. z. od 02.12.2011 do 02.12.2014) reštauračných zariadení doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
a
- zoznamom reštauračných zariadení, t. j. voľne prístupných / verejnosti prístupných bez obmedzenia / prevádzkových jednotiek akceptujúcich stravovacie poukážky uchádzača nachádzajúcich sa na území mesta Brezno v členení názov / obchodný / reštauračného zariadenia, ulica miesto jeho umiestnenia, kontaktné číslo a kontaktná osoba, u ktorej je možné potvrdiť akceptáciu stravovacích poukážok uchádzača.

Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Zoznam poskytovania služby za predchádzajúce 3 roky má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s poskytovaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanému odberu . Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s poskytovaním služby v rozsahu, ktorý určil aktorý považuje za primeraný a nediskriminačný. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom.

Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Doklady predkladané pre splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti žiadame predložiť v origináli alebo v úradne overených kópií a musia preukazovať platnosť.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1047/2014-1
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.12.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.12.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.12.2014 13:00
Miesto : Otváranie obálok s ponukami označené ako Ostatné sa uskutoční na adrese:
Názov: Okresný súd Brezno, Kuzmányho 45, Brezno v budove okresného súdu , miestnosť č. 215, I. poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" - je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Otváranie sa uskutoční v súlade s § 41 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Oznámenie o mieste a čase konania otvárania časti ponuky označenej ako Kritériá odošle verejný obstarávateľom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, najneskôr päť pracovných dní pred predmetným otváraním.
Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na
predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady si záujemca vyžiada formou písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na
e-mailovú adresu kontaktnej osoby eva.bodnarova@justice.sk počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať prednostne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu,uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/záujemcom, ktorí si vyzdvihli súťažné podklady a Výzvu na
predkladanie ponúk, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: eva.bodnarova@justice.sk uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii.
3. Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje
právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne.
Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú buď do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). V prípade doručovania e-mailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad súťažné podklady, listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom na nimi uvedenú e-mailovú adresu. E-mail odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa aj keď sa o ňom záujemca alebo uchádzač nedozvedel.
V prípade iného spôsobu doručovania ako e-mailom sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami. Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi.
4. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia, finančného a ekonomického postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti, zabezpečenia kvality možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade ak sa zmenia okolnosti,za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité