Oznámenie 27694 - MST

Obsah

27694 - MST
Vestník č. 223/2014 - 14.11.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Metodicko-pedagogické centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164348
Ševčenkova 11, 85005 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Metodicko-pedagogické centrum, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Peter IVAN
Telefón: +421 248209454
Fax: +421 243335946
Email: peter.ivan@mpc-edu.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Didaktické hračky a didaktické prostriedky
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: územie SR
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 2
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 739 700,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka didaktických hračiek a didaktických prostriedkov (drevený hlavolam, stavebnice, kuchynky, veľké podložky na stavanie kociek, didaktické skladačky, didaktické pomôcky, sady na precvičovanie motoriky, sady na precvičovanie koordinácie pohybov, didaktické hry, hracie dosky, logické hry, drevené tangrami atď.) podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v Prílohe č. 1 súťažných podkladov, vrátane súvisiacich služieb, najmä dodávka, doprava, vykládka. Miestom dodávky budú materské školy a základné školy v celkovom počte cca 260 na území SR.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37524000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 37520000-9, 37523000-0, 37524100-8, 37524200-9, 37524300-0, 37524600-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
viď. bod II.1.5)
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 739 700,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 15 000,- EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo ŠF EU v rámci operačného programu Vzdelávanie.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 26 zák. č.25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v plnom rozsahu, t.j. uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť platným potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov v súlade s § 128 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona. Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1Vyjadrenie banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky odo dňa založenia účtu v danej banke, vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace.
Uchádzač predloží vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých ma vedený účet. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené účty v iných bankách ako v tých, z ktorých vyjadrenia predložil.

Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ si potrebuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu, overiť uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač podmienku účasti preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
zoznam dodávok, ktorých predmetom bola dodávka didaktických hračiek resp. didaktických prostriedkov za predchádzajúce tri roky t.j. 2011, 2012, 2013 s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, kvality dodania tovaru, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem predložených dodávok bol spolu za uvedené obdobie (2011, 2012 a 2013) v hodnote minimálne 200.000,- EUR bez DPH.

3.1.1 ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
3.1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Pod pojmom didaktické hračky resp. didaktické prostriedky sa rozumie: hračky, drevené hlavolamy, stavebnice, podložky na stavanie kociek, skladacie kocky, didaktické skladačky, sady na precvičovanie motoriky, sady na precvičovanie koordinácie pohybov, stavebnice, didaktické hry, logické hry a pod.

Odôvodnenie podmienky: Potreba verejného obstarávateľa overiť si spôsobilosť uchádzača na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.
Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pri vyhodnocovaní ponúk bude použitá elektronická aukcia v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Aukčný poriadok tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 199-351189
z: 16.10.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.12.2014 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.12.2014 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.12.2014 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie systémom EVO cez portál www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcami zaregistrovať sa na portáli EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO a v súťažných podkladoch. Odporúčame oboznámiť sa aj s Príručkami používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača a pre použitie šifrovacieho nástroja, ktoré sú zverejnené na portáli EVO.
2. Pre úspešné zapojenie sa do súťaže, ale najmä pre úspešné spracovanie a predloženie ponuky je nutné mať
technické počítačové vybavenie uvedené v Metodickom pokyne k systému EVO.
3. Súťažné podklady budú prístupné zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytne záujemcom súťažné podklady v písomnej podobe na základe ich písomnej žiadosti, záujemcovia musia najskôr prostredníctvom EVO vyplniť registratúrny dotazník záujemcu a následne po ich registrácii verejným obstarávateľom im systém EVO sprístupní súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu.
4. V prípade technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku cez portál EVO (napr.
nepredvídateľná technická odstávka portálu EVO a pod.), bude súťaž prebiehať listinne (písomne), v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité