Oznámenie 27781 - WYS

Obsah

27781 - WYS
Vestník č. 223/2014 - 14.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Ing. Jana Pirochova
Telefón: +421 960317667
Fax: +421 2960-312510
Email: jana.pirochova@mod.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Servisné opravy a profylaktická údržba LPIS - rádiokomunikačných systémov letísk a vojenských hasičských jednotiek VzS OS SR
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1
Hlavné miesto poskytovania služieb: VÚ 1201 Kuchyňa
VÚ 4977 Sliač
VÚ 6335 Prešov
VÚ 3030 Zvolen
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o vykonávanie nálezových servisných opráv a pravidelnej profylaktickej údržby LPIS technológie rádiokomunikačných systémov letísk (Kuchyňa, Sliač, Prešov), taktického mobilného rádiokomunikačného systému TMRS-05 na podvozku Mercedes-Benz G280 CDI (Prešov) a vojenských hasičských jednotiek (Sliač, Prešov, Kuchyňa, Zvolen) VzS OS SR HW a SW komponenty.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50210000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 998,3333 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.2.1. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.2. Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, musí spĺňať podmienky účasti
týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca
preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
1.2.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
1.1. V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných dvoch kalendárnych rokov (2012, 2013) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
1.2. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
1.3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.4. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzatvorila zmluva s uchádzačom, ktorý má problémy s plnením svojich záväzkov.
1.5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce
splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o
verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AA-2250/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.12.2014 08:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.12.2014 08:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.12.2014 13:00
Miesto : Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava, Budova č. 151
(hlavná), 3.poschodie, miestnosť č.4.16
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude v súlade § 41 zákona o verejnom obstarávaní verejné, t.j. verejný obstarávateľ umožní účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa otvárania obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača
(právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Úspešný uchádzač musí k podpisu zmluvy predložiť doklad, že je buď výrobcom alebo oprávneným zástupcom
výrobcu servisovaného zariadenia pre vykonávanie údržby a opráv, alebo držiteľom osvedčenia v predmete zákazky na vykonávanie činnosti vo vojenskom letectve vydaným Úradom vojenského letectva MO SR, alebo iným dokladom, že vykonával podobnú alebo rovnakú činnosť pre Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik, alebo ekvivalent uvedených dokladov.
2. Ďalšie informácie týkajúce sa podmienok na získanie súťažných podkladov:
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej podobe v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosť doručí záujemca verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. Žiadosť musí byť doručená v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode I.) tejto výzvy alebo elektronicky na adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I.) tejto výzvy - jana.pirochova@mod.gov.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o.i. uvedie svoju presnú adresu miesta alebo sídla podnikania, prípadne doručovaciu adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a elektronickú adresu - e-mail.
Súťažné podklady pošle verejný obstarávateľ záujemcom elektronicky e-mailom na adresu, ktorú záujemca uvedie vo svojej žiadosti. Súťažné podklady vrátane prípadného vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto výzve, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v súťažných podkladoch, doplnenia informácií uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom budú súčasne zverejnené v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v
slovenskom alebo českom jazyku.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité