Oznámenie 27779 - WYT

Obsah

27779 - WYT
Vestník č. 223/2014 - 14.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
IČO: 00738298
Veľký Dvor 12 , 93701 Želiezovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce, Veľký Dvor č. 12, 937 091 Želiezovce
Kontaktná osoba: Ing. Marcel Zamboj
Telefón: +421 367711170
Fax: +421 367711148
Email: ustavzel@zvjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Chlieb a pečivo
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce, Veľký Dvor č.12, 937 01 Želiezovce
Objekt Santovka, Kúpeľná č. 3, 935 87 Santovka
Otvorené oddelenie Sabová, priečinok 199, 979 01 Rimavská Sobota
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka chleba a pečiva na roka 2015 pre Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce a jeho organizačné súčasti.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15612500-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Konzumný chlieb čierny min. 1000g 86000ks, Konzumný chlieb biely min. 1000g 7500 ks, Rožok min. 40 g 632000ks, Croissant min. 70 g 7500ks, Lekvárová buchta min. 80g 8000ks, Čokoládový závin min. 300g 7500 ks, Makovka min.80g 9000ks, Vianočka min. 500g 300 ks, Bábovka min. 500g 300 ks, Pagáč min. 50g 2000 ks, Vianočka min. 150g - 900ks, Rožok min 40 g 2000ks
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 104 750,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákona) predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona (originály alebo ich overené kópie).
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V rámci predloženia ponuky sa nevyžaduje.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V rámci predloženia ponuky sa nevyžaduje.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
ÚVTOS-16/03-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.12.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.12.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.12.2014 08:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Všetky požadované informácie je možné získať u uvedenej kontaktnej osoby v pracovnej dobe, ktorá je stanovená v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod.. Podmienky získania súťažných podkladov a súvisiacich dokumentov: záujemca pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk t.j.: do 02.12.2014 do 14.00 hod. vykoná registráciu v systéme elektronického verejného obstarávania (ďalej len EVO) na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView v zákazke "Chlieb a pečivo" pod registračným číslom 15.01. Následne po schválení registrácie verejným obstarávateľom, záujemca má možnosť prihlásiť sa v systéme EVO do zadávania predmetnej zákazky a získať prístup k súťažným podkladom a iným doplňujúcim dokumentom. Ak záujemca nevykoná registráciu do systému EVO v lehote na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ mu nebude môcť odsúhlasiť registráciu v systéme EVO, t.j.: nebude mu umožnený prístup k následnej elektronickej aukcii. Predmet obstarávania bude financovaný zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. Úhrada bude realizovaná na základe vystavenej faktúry po dodaní predmetu obstarávania bezhotovostnou platbou. Lehota splatnosti faktúr je stanovená 30 dní odo dňa doručenia.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité