Oznámenie 27785 - WYS

Obsah

27785 - WYS
Vestník č. 223/2014 - 14.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik
IČO: 36855642
Výstavná 4, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik, Výstavná 4, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Peter Szakmár – obchodný manažér
Mobil: +421 902969625
Telefón: +421 376572404
Email: szakmar@agrokomplex.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.agrokomplex.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): štátny podnik
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie cateringových služieb
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: V objektoch verejného obstarávateľa - Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik, Výstavná 4, 949 01 Nitra.
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1. Predmet zákazky tvorí zabezpečenie komplexných cateringových služieb v období 24 mesiacov od dátumu podpisu Zmlúv o zabezpečení cateringových služieb pre verejného obstarávateľa Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik. Pod pojmom komplexného zabezpečenia cateringových služieb treba chápať najmä prípravu, dovoz, výdaj a servírovanie jedál a nápojov na mieste určenom verejným obstarávateľom vrátane poskytnutia potrebného cateringového vybavenia, dekoráciu a úpravu stolov, resp. zabezpečenia odborne zdatného obsluhujúceho personálu.
2. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti:
I. časť predmetu zákazky: Zabezpečenie cateringových služieb pre VIP klientov
Predmetom I. časti predmetu zákazky je zabezpečenie cateringových služieb pre VIP klientov verejného obstarávateľa v budove koliby, v kaštieli Malanta a vo VIP zóne (protokol)
II. časť predmetu zákazky: Zabezpečenie cateringových služieb pre ostatnú klientelu
Predmetom II. časti predmetu zákazky je zabezpečenie cateringových služieb pre ostatnú klientelu verejného obstarávateľa (vystavovateľov, účastníkov konferencií, školení, kurzov, atď.) v ďalších priestoroch Agrokomplexu, prevažne vo výstavných pavilónoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55520000-1, 55320000-9, 55321000-6, 55400000-4, 55330000-2, 55521200-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Predpokladaná hodnota zákazky so zreteľom na jednotlivé časti je nasladovná:
I. časť predmetu zákazky - od 34.582,50 Eur do 70.000,00 Eur bez DPH
II. časť predmetu zákazky - od 52.179,50 Eur do 100.000,00 Eur bez DPH
I.+ II. časť predmetu zákazky - od 86.762,00 Eur do 170.000,00 Eur bez DPH
2. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane množstiev je uvedené v časti B1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 86 762,0000 Do: 170 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač rovnako pre I. časť a aj pre II. časť predmetu zákazky musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods.4 a ods.5, alebo podľa § 128 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 Zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač rovnako pre I. časť a aj pre II. časť predmetu zákazky v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1. § 100, ods. 1, písm. b Zákona a následne podľa § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, účet uchádzača nie je a nebol predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu vyjadrenia banky (bánk) alebo pobočky (pobočiek) zahraničných bánk nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Výpis z účtu nenahrádza vyjadrenie banky. Prílohou bude čestné vyhlásenie uchádzača, že poskytol vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Čestné vyhlásenie bude podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača a predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii.
Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania :

3.1. § 100, ods. 1, písm. b Zákona a následne podľa § 28 ods.1 písm. a)
3.1.1. zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo podobného predmetu zákazky v období za predchádzajúcich 3 rokov (2011, 2012 a 2013 alebo v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za obdobie jej prevádzkovania), pričom za rovnaký alebo podobný predmet zákazky sa považuje poskytovanie cateringových služieb v objektoch odberateľa.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) druh poskytovanej služby a miesto poskytovania,
d) celkovú cenu za realizáciu poskytovania služieb,
e) dátum (obdobie) realizácie poskytovania služieb.
Zoznam musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo vo forme úradne overenej fotokópie.
3.1.2. Uchádzač k zoznamu priloží dôkaz (potvrdenie) o uspokojivom plnení - poskytnutí cateringových služieb s uvedením údajov požadovaných v zozname v zmysle bodu 3.1.1. v odsekoch a až e vrátane dátumu, mena, funkcie, telefónneho a e-mailového kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa.
Ak odberateľom bol(a):
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Potvrdenia resp. vyhlásenia musia byť v originálnom vyhotovení alebo vo forme úradne overenej fotokópie.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní dňa 01.03.2014.

Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.

3.2. § 100, ods. 1, písm. b Zákona a následne podľa § 28 ods. 1 písm. i bod 2
3.2.1. údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za roky 2012 a 2013, alebo v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za obdobie jej prevádzkovania. Požadované údaje žiadame predložiť formou zoznamu za každý rok osobitne, v ktorom žiadame uviesť:
- názov zamestnaneckej funkcie
- dosiahnuté vzdelanie
- dĺžka odbornej praxe
Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača a predložený v originálnom vyhotovení alebo vo forme úradne overenej fotokópie.

Zdôvodnenie: Disponovanie s personálom pozostávajúceho minimálne z vyššie požadovaných profesií v oblasti gastronómie na strane uchádzača minimálne v posledných 2 rokoch je základným predpokladom, aby uchádzač vedel odborne, kvalitne a včas plniť záväzky vyplývajúce zo zmluvného vzťahu s požadovaným predmetom zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje minimálne 3 uspokojivé referencie (potvrdenie o uspokojivom plnení) za vyššie uvedené obdobie s vyššou celkovou cenou, ako:
a.) pre I. časť predmetu zákazky 15.000, 00 EUR bez DPH pre jedného odberateľa.
b.) pre II. časť predmetu zákazky 25.000, 00 EUR bez DPH pre jedného odberateľa.
c.) pre I. časť + pre II. časť predmetu zákazky 40.000,00 bez DPH pre jedného odberateľa.

3.2. Verejný obstarávateľ v zozname za roky 2012 a 2013 požaduje uviesť minimálne:
a.) pre I. časť predmetu zákazky
-2 čašníkov vyučených v odbore s odbornou praxou minimálne 5 rokov
-1 kuchára vyučeného v odbore s odbornou praxou minimálne 5 rokov
-1 manager pre catering, minimálne vzdelanie v odbore s maturitou, s odbornou praxou minimálne 5 rokov v oblasti gastronómie
b.) pre II. časť predmetu zákazky
-2 čašníkov vyučených v odbore s odbornou praxou minimálne 3 rokov
-2 kuchárov vyučených v odbore s odbornou praxou minimálne 3 rokov
- 1 manager pre catering, minimálne vzdelanie v odbore s maturitou, s odbornou praxou minimálne 3 rokov v oblasti gastronómie
c.) pre I. časť + pre II. časť predmetu zákazky
-2 čašníkov vyučených v odbore s odbornou praxou minimálne 5 rokov
-2 čašníkov vyučených v odbore s odbornou praxou minimálne 3 rokov
-1 kuchára vyučeného v odbore s odbornou praxou minimálne 5 rokov
-2 kuchárov vyučených v odbore s odbornou praxou minimálne 3 rokov
-1 manager pre catering, minimálne vzdelanie v odbore s maturitou, s odbornou praxou minimálne 5 rokov v oblasti gastronómie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena za dodávku predmetu zákazky (v € bez DPH)
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Výška zľavy z ceny za iné jedlá a nápoje z aktuálneho jedálneho a nápojového lístka uchádzača (v %)
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AX/VO/06-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.12.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.12.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.12.2014 08:00
Miesto : Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik, Výstavná 4, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty alebo elektronickou poštou.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi bude prebiehať prevažne písomne elektronickou formou. Záujemca v žiadosti o súťažné podklady uvedie poverenú kontaktnú osobu a jej e - mailovu adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom.
3. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní.
4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v bode II.2.2. tohto oznámenia je stanovená ako celková predpokladaná cena bez DPH vyjadrená cenovým rozpätím zahrňujúcim hodnotu všetkých čiastkových plnení počas trvania zmluvného vzťahu, tj. v období 24 mesiacov od dátumu podpisu Zmlúv o zabezpečení cateringových služieb.
5. Uchádzači môžu predložiť svoje ponuky na I. časť alebo na II. časť predmetu zákazky, resp. na celý predmet zákazky (na I časť + II. časť).
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité