Oznámenie 28094 - MSS

Obsah

28094 - MSS
Vestník č. 227/2014 - 20.11.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844789
Imricha Karvaša 1 , 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
Kontaktná osoba: Vladimír Kubánek
Telefón: +421 257871225
Email: vladimir.kubanek@nbs.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nbs.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Hospodárstvo a finančné záležitosti
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Výber nezávislého externého audítora na audit účtovnej závierky NBS na finančné roky 2015 – 2016.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 9
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Audítorské práce budú vykonávané v priestoroch Národnej banky Slovenska (na ústredí, expozitúrach
a účelových organizačných jednotkách) určených Národnou bankou Slovenska.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je audit riadnej individuálnej účtovnej závierky Národnej banky Slovenska podľa § 38 a § 39 Zákona č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska v znení neskorších predpisov a Čl. 27 ods. 27.1 Protokolu
o Štatúte Európskeho systému centrálnych bánk a Európskej centrálnej banky (ďalej protokolu o Štatúte ESCB/ECB) na finančné roky 2015 - 2016 vykonaný v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardmi (ISAs)
a v súlade s Etickým kódexom IESBA (International Ethics Standards Board for Accountants).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212300-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Audit riadnej individuálnej účtovnej závierky Národnej banky Slovenska podľa § 38 a § 39 Zákona č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska v znení neskorších predpisov a Čl. 27 ods. 27.1 Protokolu o Štatúte Európskeho systému centrálnych bánk a Európskej centrálnej banky (ďalej protokolu o Štatúte ESCB/ECB) na finančné roky 2015 - 2016 vykonaný v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardmi (ISAs) a v súlade s Etickým kódexom IESBA (International Ethics Standards Board for Accountants).
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 160 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
NBS nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie predmetu zákazky sa zabezpečí z rozpočtu NBS. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v európskych menových jednotkách na základe predložených faktúr podľa podmienok dohodnutých v zmluve. Splatnosť faktúry bude 14 dní odo dňa jej doručenia.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledovné informácie a dokumenty:
- Potvrdenie poisťovne o platnom poistení zodpovednosti za škodu v zmysle § 25 zákona o audítoroch (Zákon
č. 540/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov), ktorá by mohla vzniknúť v súvislosti s výkonom auditu vo výške 20 násobku ceny bez DPH za prvý rok plnenia zákazky (spolu za finančný rok 2015) navrhovanej uchádzačom
v tabuľke Prílohy č. 2 súťažných podkladov.,
- Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o dosiahnutom obrate
v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012 a 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna výška obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka dosahovaného za posledné tri hospodárske roky musí byť súhrnne (v súčte týchto rokov) aspoň 235 000,- eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb výkazu ziskov a strát alebo z iných dokladov ako je nižšie uvedené, zhoda predložených dokladov s originálom musí byť overená príslušným správcom dane alebo audítorom, v prípade predloženia kópií týchto overených dokladov s originálom, musia byť tieto doklady úradne osvedčené.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť:
- Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky počítaných od lehoty na predkladanie ponúk doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli služby poskytnuté.,
- Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní osvedčenú fotokópiu správy/certifikátu/osvedčenia
z poslednej previerky zabezpečenia kvality auditu vykonanej príslušným orgánom/úradom ktorá preukáže, že uchádzač podlieha systému previerok zabezpečenia kvality auditu.,
- Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
NBS požaduje predložiť zoznam aspoň piatich zrealizovaných, prípadne realizovaných zmlúv na zákazky
s obdobným predmetom plnenia (štatutárny audit ročnej účtovnej závierky) za predchádzajúce tri roky počítaných od lehoty na predkladanie ponúk, pričom každá uvedená zmluva musí byť v hodnote nad 65 000,- eur bez DPH/ročne, t.j. za obdobie výkonu auditu účtovnej závierky zodpovedajúceho jednému z rokov 2011, 2012 a 2013. Zoznam môže obsahovať rovnakú zrealizovanú, prípadne realizovanú zmluvu viackrát pre roky 2011, 2012 a 2013 jednotlivo.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k subdodávateľom, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 %
z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 540/2007 Z.z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona
č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Celková cena v eurách bez DPH za celý predmet zákazky uvedená v tabuľke Prílohy č.2 súťažných podkladov v stĺpci SPOLU. - 50
2. Skúsenosti audítorského tímu / účasť navrhovaných členov audítorského tímu na audite bánk so sídlom v krajinách Európskej únie (EÚ) / Európskeho združenia voľného obchodu (EZVO) za posledných 5 rokov (od roku 2010 vrátane). - 40
3. Skúsenosti audítorského tímu / všeobecná audítorská prax navrhovaných členov audítorského tímu. - 5
4. Kvalifikácia audítorského tímu / počet certifikátov, ktoré boli udelené navrhovaným členom audítorského tímu. - 5
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
OHS-933/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 12.01.2015
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 12.01.2015
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2015 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.11.2014

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
ozkn-
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité