Oznámenie 28444 - MST

Obsah

28444 - MST
Vestník č. 230/2014 - 25.11.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Namestie SNP 8, 97566 Banska Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Jana Vajova
Mobil: +421 918444141
Telefón: +421 484344141
Fax: +421 484344191
Email: jana.vajova@lesy.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve SR.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Kamenivo pre OZ Beňuš a OZ Slovenská Ľupča
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Časť 1 - Územie odštepného závodu Beňuš.
Časť 2 - Územie odštepného závodu Slovenská Ľupča.
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 8
Hodnota: 19
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 220 709,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie kameniva rôznej frakcie bez dopravy resp. s dopravou podľa požiadaviek organizačných jednotiek verejného obstarávateľa.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14210000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
37400 t
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 220 709,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Odštepný závod Beňuš
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie kameniva rôznej frakcie bez dopravy resp. s dopravou podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14210000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
23200 t
Hodnota 142 969,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
Časť: 2
NÁZOV
Odštepný závod Beňuš
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie kameniva rôznej frakcie bez dopravy resp. s dopravou podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14210000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
14200 t
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu kupujúceho a predávajúceho, po dodaní tovaru na základe zadania zákazky za podmienok dohodnutých v rámcovej dohode.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny. Všetci členovia takejto skupiny utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny konať v mene všetkých členov skupiny a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny. Pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese riadneho plnenia zmluvy, verejný obstarávateľ vyžaduje od skupiny dodávateľov vytvoriť právne vzťahy medzi členmi skupiny a pred uzavretím rámcovej dohody podpísať spoločné vyhlásenie všetkých členov skupiny, že zotrvajú v skupine po celú dobu trvania uzavretej rámcovej dohody a aj počas realizácie zadanej zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 26 ods. 1 písm. a) - záujemca/uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny.
Záujemca/Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.

§ 26 ods. 1 písm. b) - záujemca/uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Záujemca/Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.

§ 26 ods. 1 písm. c) - na záujemcu/uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Záujemca/Uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace.

§ 26 ods. 1 písm. d) - záujemca/uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
ZáujemcaúUchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace.

§ 26 ods. 1 písm. e) - záujemca/uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Záujemca/Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace.

§ 26 ods. 1 písm. f) - záujemca/uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Záujemca/Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.


§ 26 ods. 1 písm. g) - záujemcovi/uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.


Záujemca/Uchádzač nepredkladá verejnému obstarávteľovi žiadne potvrdenie.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklad o oprávnení dodávať tovar predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie v Bratislave o zápise v zozname podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, platnom v čase predkladania ponúk ( originál alebo overená kópia). Skupina dodávateľov musí preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, a technickej a odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) - záujjemca/uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet (účty), o svojej schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie rokov 2012 a 2013, že nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie. 2. Čestné vyhlásenie, že v období rokov 2012 a 2013 nemal zriadené účty v iných peňažných ústavoch, ako predložil podľa bodu 1, podpísané uchádzačom alebo štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Doklady podľa bodov 1. a 2. nesmú byť staršie ako jeden mesiac ku dňu, kedy uplynie lehota na predkladanie ponúk. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: - preukázanie schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky včas a riadne - verejný obstarávateľ si potrebuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu overiť uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ je toho názoru, že vyššie uvedené požadované doklady sú primerané predmetu zákazky a poskytnú relevantné informácie o tom, či je uchádzač dostatočne finančne a ekonomicky spôsobilý na plnenie predmetu zákazky
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. a) - uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením uvedených dokladov alebo dokumentov:
1. Zoznam dodávok rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky (pod rovnakým charakterom dodávok sa v tomto prípade rozumie kamenivo frakcie uvedenej pri jednotlivých častiach (odštepných závodoch) v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky, uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch (2011, 2012 a 2013) s uvedením množstva, zmluvných cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov, v minimálnom rozsahu s objemom pre časť 1: 20000 t, časť 2: 12000 t. Ako prílohu uvedeného zoznamu žiadame predložiť potvrdenia zmluvných partnerov (referencie) o uskutočnení v zozname uvedených dodávok v minimálne požadovanom objeme dodaného kameniva; v prípade:
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z., dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii.
Zoznam dodávok predmetu zákazky musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).
2. Ak uchádzač nie je výrobcom predmetu zákazky, predloží potvrdenie o zabezpečení dodania celého rozsahu predmetu zákazky na celé obdobie trvania rámcovej dohody, resp. doklad o zabezpečení kontraktu s výrobcom kameniva na verejným obstarávateľom požadovaný kompletný objem predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku, s trvaním minimálne počas trvania rámcovej dohody s verejným obstarávateľom.

§ 28 ods. 1 písm. j) - uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii technické vybavenie, ktorým je schopný zabezpečiť plynulé a včasné pokrytie požiadaviek verejného obstarávateľa v súvislosti s dodaním predmetu zákazky. Túto podmienku preukazujú len tí uchádzači, ktorí majú záujem o zabezpečovanie dopravy.
Zoznam strojového a technického vybavenia uchádzača potrebného na plnenie zmluvy, pohon 4x4 alebo 6x6 - zoznam vozidiel, ktorými bude uchádzač zabezpečovať prepravu kameniva s uvedením typu, značky vozidla, prepravnej kapacity, technického stavu a veku vozidla. Vozidlá budú voziť kamenivo po nespevnených cestách, preto sa vyžaduje pohon 4x4, resp. 6x6 na ťahači do 12 t..
V prípade, ak uchádzač nemá k dispozícii vlastné strojové vybavenie, doloží doklad o zabezpečení kontraktu na prepravu predmetu zákazky (zmluva o preprave, nájomná zmluva na prenájom vozidiel, a pod.) v trvaní minimálne počas trvania rámcovej dohody s verejným obstarávateľom.

§ 28 ods. 1 písm. l) - uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením uvedených dokladov alebo dokumentov:
Uchádzač musí preukázať, že výrobky, ktoré verejný obstarávateľ požaduje dodávať, sú v súlade s vyhlásením zhody tovaru a doplňujúcimi podkladmi k nemu, resp. s platnými certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Uvedeným dokladom musí potvrdiť, že uchádzačom ponúkaný predmet zákazky spĺňa mechanické, fyzikálne, chemické, resp. ekologické vlastnosti materiálov podľa príslušných noriem, vzhľadom na účel jeho použitia.
Vyhlásenia zhody na každý typ kameniva a doplňujúce podklady k nim, resp. predloženie platných certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Doklad musí obsahovať potvrdenie mechanických, fyzikálnych, chemických, resp. ekologických vlastností materiálov podľa príslušných noriem, vzhľadom na účel jeho použitia.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. sumárna cena za 1 t kameniva uvedených frakcií za každú časť osobitne v EUR bez DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, sumárna cena za dopravu 1 t kameniva EUR bez DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta - 50
2. dopravná vzdialenosť od miesta plnenia - 50
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
29516/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 222-391947
z: 18.11.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.01.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.01.2015 10:00
Miesto: LESY SR š.p., Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica, malá zasadačka I. poschodie
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 24.1.Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o súťažné podklady je potrebné predložiť v tom istom jazyku, ako sa požaduje predloženie ponuky, t.j. v slovenskom jazyku. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou. Právo uchádzača predložiť ponuky nie je podmienené žiadosťou a ich prevzatím. Avšak ak uchádzač predloží ponuku bez prevzatia súťažných podkladov, vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nemusí obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania, resp. ak verejný obstarávateľ uplatní možnosť doplniť informácie v súťažných podkladoch podľa § 34 ods.14 zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejnú súťaž v zmysle § 46 ods.1 a ods.2 zákona o verejnom obstarávaní. Rámcová dohoda bude uzatvorená na každú časť (OZ) max. s ôsmymi víťaznými uchádzačmi na dodávku kameniva a ôsmymi víťaznými uchádzačmi na dopravu kameniva. Pri každej požiadavke verejný obstarávateľ bude opätovne otvárať súťaž prostredníctvom zadania konkrétnej požiadavky príslušnej organizačnej jednotky (OZ) na zabezpečenie predmetu plnenia oslovením všetkých dodávateľov, ktorí sú účastníkmi rámcovej dohody v súlade s § 64 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade ak ju uchádzač v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte neprevezme. Pracovná doba podateľne je od 08:00 hod. do 14:00.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
LESY Slovenskej republiky, š.p.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8 , 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Telefón: +421 484344141
Email: jana.vajova@lesy.sk
Internetová adresa (URL): http://www.lesy.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o lehotách na podávanie žiadostí o nápravu a na podávanie námietok: podľa § 136 až 138 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité