Oznámenie 28650 - WYT

Obsah

28650 - WYT
Vestník č. 231/2014 - 26.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredná odborná škola technická, Volgogradská 1, Prešov
IČO: 00893251
Volgogradská 1, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VOLUMA s.r.o.Cesta na Senec 2/a Shopping Palace, 821 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mária Šuleková, Mgr. Ľuboš Kakaš
Mobil: +421 903711533
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sost-po.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): školstvo
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): vzdelávanie
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka Učebných pomôcok a zariadení a Laboratórnych stolov pre SOŠT Prešov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná odborná škola technická, Volgogradská 1, 080 01 Prešov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup učebných pomôcok a zariadení a laboratórnych stolov s vybavením pre Strednú odbornú školu technickú. Podrobné špecifikácie tovarov s minimálnymi technickými parametrami a požiadavkami sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39181000-4
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
1. časť Učebné pomôcky a zariadenia
1) STRUČNÝ OPIS
Učebné pomôcky a zariadenia. Podrobná špecifikácia požadovaných tovarov je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162200-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
.......
Hodnota 17 438,6600 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Pre túto časť zákazky uchádzač predloží čestným vyhlásením súčet obratov za roky 2011, 2012, 2013 vo výške min. 17 000,00 EUR. Uchádzač pre túto časť zákazky predkladá referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. a) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o dodaní tovarov rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky v hodnote min. 17 000 EUR bez DPH.
Časť: 2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
..................
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 63 909,4900 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní:

1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.


1.2Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.

1.4Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

1.6Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje:

2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) :
vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,

2.2 podľa § 27 ods. ods. 1 písm. d)
prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

2.3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

2.4.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

2.5.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa tovaru, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate je primeraná a uchádzač tým preukazuje skúsenosti v dodávkach tovarov.

2.6 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preloží kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.

Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za rok 2011, 2012, 2013, ako fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom. (verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovým úradom a úradne overené). Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ príjme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. Uchádzač súčasne predloží čestným vyhlásením súčet obratov za roky 2011, 2012, 2013 vo výške min. 17 000,00 EUR pre 1. časť predmetu zákazky, min. 46 000 EUR bez DPH pre 2. časť predmetu zákazky; ak uchádzač predkladá ponuku na obe časti musí preukázať súčet obratov vo výške 63 000 EUR.
Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje:

3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a)
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnených potvrdeniami o kvalite dodania tovaru, alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkazom o plnení potvrdeným odberateľom; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,

3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. l)
ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať
- vzorkami

3.3Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

3.4Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač bol spoľahlivý, mal schopnosti, skúsenosti a oprávnenie s porovnateľnými dodávkami tovarov, a tým vytvoriť reálny predpoklad, že tovary bude dodávať dostatočne skúsený a odborne zdatný uchádzač. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade nejasnosti si nechať predložiť vzorky ponúknutého druhu tovaru za účelom uistenia sa, že uchádzač ponúka požadovaný druh tovaru.

3.5Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač pre túto časť predkladá referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. a) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o dodaní tovarov rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky v hodnote min. 17 000 EUR bez DPH pre 1. časť predmetu zákazky, min. 46 000 EUR bez DPH pre 2. časť predmetu zákazky. Potvrdenia budú obsahovať údaje podľa bodu 3.1. Uchádzač musí v potvrdeniach o dodávkach tovaru uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o dodaní tovaru.
Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčený referenčný list o dodávke tovaru, ktorý musí obsahovať identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa, opis dodaných tovarov, miesto dodania tovarov, fakturovanú cena dodaných tovarov bez DPH, termín dodaných tovarov, vyjadrenie kupujúceho, že dodaný tovar bol v zmysle zmluvných podmienok a v požadovanej kvalite, potvrdenie oprávnenej osoby kupujúceho s uvedením kontaktu, na ktorom si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené skutočnosti. Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu výzvy na predkladanie ponúk; uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok; platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk)
Verejný obstarávateľ bude akceptovať dodávky tovarov Učebné pomôcky a zariadenia a Laboratórne stoly s vybavením porovnateľné s predmetom zákazky. Pričom u Laboratórnych stolov s vybavením je požiadavka aspoň jednej dodávky vybavenia celej jednej učebne/laboratória.
Uchádzač nie je povinný na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. l) predložiť do ponuky vzorky ponúknutých druhov tovarov, ale ich musí predložiť verejnému obstarávateľovi, prípadne umožniť obhliadku tovaru na základe vyzvania.
Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZTSOSPresov 201455
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.12.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.12.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.12.2014 12:00
Miesto : Zasadačka na I. poschodí Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné je neverejné, bude bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Verejný obstarávateľ zašle uchádzačom oznámenie o otváraní ponúk časti označených ako "Kritériá", ale neumožňuje uchádzačom účasť na ich otváraní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie Opatrenie 1.1 Premena tradičnej školy na modernú.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú záujemcom e-mailom na základe žiadosti o súťažné podklady na adrese:
mariasulekova@agenturavo.sk. 2. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj žiadosti o súťažné podklady poštou, faxom, mailom alebo osobne. 3. Súťažné poklady sú záujemcom k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa.
4. Rámcovú dohodu uzavrie verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom len v prípade kladného výsledku vykonania administratívneho overenia procesu verejného obstarávania Poskytovateľom nenávratných finančných
prostriedkov. 5.Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk; uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok; platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk)
6.Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu, podmienky e-aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu. 8.Obstarávacia cena jednotlivých tovarov v ponukách uchádzačov nesmie presiahnuť limit pre hmotný majetok, tovar nesmie byť odpisovaný. Táto požiadavka vyplýva zo zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom nenávratného finančného príspevku z ESF.
9.V prípade, že uchádzač nie je schopný dodať niektorú položku predmetu zákazky alebo niektorá položka nebude spĺňať špecifikáciu/minimálne požiadavky bude z procesu verejného obstarávania vylúčený, v zmysle § 42 zákona o verejnom obstarávaní. 10.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zadanie podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska, použitého ako Výzva na predkladanie ponúk zrušiť v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní, alebo ak cenová ponuka úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky, alebo ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom.
11.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi. 12. Verejný obstarávateľ predkladá v prílohe súťažných podkladov návrh Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať a prevziať aj väčšie, alebo menšie množstvo tovarov uvedených v ponuke úspešného uchádzača, najviac však v hodnote do výšky celkovej ceny za celý predmet zákazky uvedenej v Rámcovej dohode v EUR s DPH. Cena za jednotlivé druhy tovarov (položky predmetu zákazky) musí byť rovnaká ako je uvedená v ponuke úspešného uchádzača. 13. Termín dodania predmetu zákazky je do 6 mesiacov od zadania zákazky v zmysle platnej a účinnej Rámcovej dohody uzatvorenej s úspešným uchádzačom, najneskôr v však do 31.06.2015, pričom termínom plnenia čiastkových dodávok tovarov na základe doručených objednávok bude doba do 10 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky. 14.Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona o verejnom obstarávaní. 15. Ponuka predložená uchádzačom bude uzatvorená a bude obsahovať dve uzatvorené obálky: Ostatné a Kritériá. 16. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom čiastkové plnenie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.11.2014

Redakčné opravy

28875 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 233/2014
V oznámení 28650-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola technická, Volgogradská 1, Prešov, Volgogradská 1, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 231/2014 zo dňa 26.11.2014 boli nesprávne zverejnené údaje Príloha B - Informácie o častiach Časť: 2 Namiesto: Časť: 2 II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah .................. II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Hodnota 63 909,4900 EUR II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 6 Viď: Časť: 2 Laboratórne stoly s vybavením 1) STRUČNÝ OPIS Laboratŕne stoly s vybavením Podrobná špecifikácia požadovaných tovarov je uvedená v súťažných podkladoch. 2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV) Hlavný predmet Hlavný slovník: 39181000-4 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ....... Hodnota 46 470,8300 EUR 4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 6 5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH Uchádzač pre túto časť predkladá súčet obratov za roky 2011, 2012, 2013 vo výške min. 46 000,00 Eur a referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. a) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o dodaní tovarov rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky v hodnote min. 46 000 EUR bez DPH, pričom je požiadavka aspoň jednej dodávky vybavenia celej jednej učebne/laboratória.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité