Oznámenie 28777 - MSS

Obsah

28777 - MSS
Vestník č. 233/2014 - 28.11.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Oddelenie verejného obstarávania UK, Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Paulína Struková
Telefón: +421 259244209
Fax: +421 259244606
Email: strukova@rec.uniba.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uniba.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie cestovných dokladov a súvisiacich služieb
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 3
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti
Kód NUTS
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 300 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom je zabezpečenie leteniek a iných cestovných dokladov súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia pri zahraničných pracovných cestách na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a biznis triede z Bratislavy, Viedne, Budapešti alebo Prahy do zahraničných destinácií, ktorými sú najmä napr. Belgicko (Brusel), Španielsko (Barcelona), Rakúsko (Viedeň), Švédsko (Štokholm), Fínsko (Helsinki), Holandsko (Amsterdam), Taliansko (Miláno), Veľká Británia (Londýn), Dánsko (Kodaň), Nemecko (Berlín), Švajčiarsko (Zürich), Francúzsko (Štrasburg, Paríž), USA (New York) a ďalšie, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas doby plnenia Rámcovej dohody o poskytovaní služieb. Zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými a tuzemskými pracovnými cestami, zabezpečovanie víz, v prípade potreby zabezpečenie ubytovania a ďalšie nevyhnutné služby. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj dodanie iných cestovných dokladov (najmä autobusových, lodných a vlakových cestovných lístkov) súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia. Presný počet leteniek a konkrétne destinácie budú určené samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje priebežné a pružné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60440000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 63510000-7, 60112000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 300 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 9 000 EUR. Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v časti A.5 (Zábezpeka) súťažných podkladov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z požadovaných nenávratných finančných príspevkov zo štrukturálnych fondov EÚ, projektov KEGA, VEGA, APVV, Erasmus, FP7. Preddavky sa neposkytujú. Splatnosť faktúry je 30 dní od doporučeného doručenia faktúry bez nedostatkov do sídla Objednávateľa.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukáže ich v súlade s § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií:
1.1.Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
1.2.Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
1.2.1.Fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov;
1.2.2.Právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača);
1.3.Potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; predložené potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania;
1.4.Potvrdenie príslušnej pobočky Sociálnej poisťovne a všetkých príslušných zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5.Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.6.Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu (napr. výpis z obchodného registra). Doklad musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky;
1.7.Čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. ods. 1 písm. h) alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8.Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
1.9.Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.10.Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak krajina sídla uchádzača niektoré z dokladov ani rovnocenné doklady podľa bodov 1.1 až 1.6 nevydáva;
1.11.V prípade, že má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.12.Zapísanie v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie oprávňuje uchádzača vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: vyjadrenie banky, že za obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
2.2 § 27 ods.1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za obdobie a posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej sume 450 000,00 € bez DPH, a to predložením kópie výkazu ziskov a strát alebo kópie výkazu o príjmoch a výdavkoch (všetky potvrdené príslušným daňovým úradom). Súčasťou bude aj čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané oprávnenou osobou uchádzača, že tržby uvedené vo výkaze sa viažu k oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka ako je uvedené v časti B.1. Opis predmetu zákazky, resp. v čestnom vyhlásení vyčísli, aká výška z tržieb uvedených vo výkaze sa viaže k oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu. Požiadavka predloženia prehľadu o dosiahnutom obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ skúma, že uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo uskutočňuje stavebné práce v rozsahu podobnom cene predmetnej zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s úspešným uchádzačom zmluvu znížením pravdepodobnosti ekonomických rizík. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania tejto zákazky.
2.3 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
2.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.5 Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zoznam poskytnutých služieb podobného alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v celkovej hodnote 300 000,- EUR roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný realizovať zákazku obdobnú s predmetom obstarávania s finančným objemom zodpovedajúcim predmetu obstarávania.
3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
3.2.1 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil potvrdenie prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému (napr. Amadeus, Galileo, resp. jeho ekvivalent).
Potvrdenie prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému musí obsahovať informáciu o tom, že:
1)uchádzač disponuje platným povolením na vstup do konkrétneho medzinárodného rezervačného systému,
2)uchádzač disponuje platným povolením vystavovať letenky v konkrétnom medzinárodnom rezervačnom systéme,
3)konkrétny medzinárodný rezervačný systém, ktorý/ktorým využíva/disponuje uchádzač, je prevádzkovaný on-line v slovenskom jazyku.
3.2.2 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil doklad preukazujúci jeho členstvo v medzinárodnom/medzinárodnej združení/organizácii, na základe ktorého je oprávnený predávať a priamo vystavovať letecké prepravné doklady letenky (napr. členstvo v IATA International Air Transport Association /Medzinárodné združenie leteckých dopravcov ako medzinárodná organizácia, ktorá stanovuje medzinárodné dohody o tarifách, sadzbách, vzájomnom vyrovnávaní poplatkov, spôsobe služby cestujúcim a dohody o preprave/).
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami na predmet zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný dodať predmet zákazky v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom a má k dispozícii nevyhnutné prostriedky a zariadenia potrebné na plnenie predmetu zákazky.
3.3 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena leteniek vybraných destinácií - 50
2. Poplatok za poskytnutie predmetu zákazky za letenku - 7
3. Cena vybraných autobusových lístkov - 7
4. Poplatok za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný lístok na autobus - 7
5. Cena vybraných vlakových lístkov - 7
6. Poplatok za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný lístok na vlak - 7
7. Poplatok za stornovanie rezervácie cestovného dokladu nad rámec poplatku určeného dopravnou spoločnosťou - 7
8. Vybavenie víz - Bratislava - 4
9. Vybavenie víz -Viedeň - 4
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.01.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.01.2015 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2015 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Univerzitný vedecký park Univerzity Komenského v Bratislave, ITMS 26240220086; Zubné lekárstvo - nový študijný program na JLF UK v Martine, ITMS 26110230066; Zvýšenie možností kariérneho rastu vo výskume a vývoji v oblasti lekárskych vied, ITMS 26110230067; Virtuálna a simulačná výučba ako nová forma vzdelávania na JLF UK v Martine, ITMS 26110230071; Kompetenčné centrum pre výskum v vývoj v oblasti diagnostiky a terapie onkologickcých ochorení, ITMS 26220220153; Identifikácia nových markerov v diagnostickom paneli neurologických ochorení, ITMS 26220220114; Príprava biologicky aktívnych látok na báze rekombinantných proteínov (BIOREKPROT), ITMS 26240220048; Vybudovanie Kompetenčného centra pre výskum a vývoj v oblasti molekulárnej medicíny, ITMS 26240220071; REVOGENE - Výskumné centrum molekulárnej genetiky, ITMS 26240220067; Centrum pre priemyselný výskum optimálneho spôsobu syntézy vysoko účinných liečiv, ITMS 26240220061; Aplikovaný výskum trajektórii pohybov rúk v oblasti laparoskopických a endoskopických operácií, ITMS 26240220056; Štúdiá o vplyve systémovej liečby s alebo bez úpravy životosprávy a životného štýlu na komorbidity u pacientov so stredne ťažkou až ťažkou formou psoriázy, ITMS 26240220065; Tvorba študijného programu MPH Master of Public Health na Univerzite Komenského v Bratislave v anglickom jazyku, ITMS 26140230009, Aplikovaný výskum v oblasti neuronálnej diagnostiky a liečby, ITMS 26240120031
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité