Oznámenie 28655 - WYT

Obsah

28655 - WYT
Vestník č. 231/2014 - 26.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredná odborná škola obchodu a služieb
IČO: 42195438
Športová 1, 97901 Rimavská Sobota

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredná odborná škola obchodu a služieb, Športová 1, 979 01 Rimavská Sobota
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Slovák
Mobil: +421 915832157
Telefón: +421 475812011
Email: miroslovak5@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sosos.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zavedenie inovatívnych a moderných metód vyučovania
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná odborná škola Obchodu a služieb, Športová 1, 979 01 Rimavská Sobota
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
A) Vybavenie kuchyne- Rôzne vybavenie kuchyne ako sú: mixéry, nože, brúska, panvice, sekáče, taniere, podnosy, formy na tortu, váhy, hrnce a pod.
B) Zariadenie kuchyne-Rôzne zariadene kuchyne ako sú: kuchynský robot, stoly sporák, chladnička, konvektomat, gastro nádoby a pod.
C. Vybavenie IKT -Reštauračný informačný systém, softvér na kalkulácie, softvér pre dotykovú pokladňu, tlačiareň kuchynská objednávková, softvér na výrobu interaktívnych testov, balík ekonomického software.
Prílohou súťažných podkladov je presný súpis požadovaného materiálu a tovaru, tabuľka slúži zároveň na vyhotovenie ponuky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162100-6
Doplnkový slovník: FA03-2
II.1.5) Časti
Počet častí: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Vybavenie kuchyne
1) STRUČNÝ OPIS
Rôzne vybavenie kuchyne ako sú: mixéry, nože, brúska, panvice, sekáče, taniere, podnosy, formy na tortu, váhy, hrnce a pod.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39141000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Prílohou súťažných podkladov je presný súpis požadovaného materiálu a tovaru
Hodnota 7 404,5700 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 1
Časť: 2
NÁZOV
Zariadenie kuchyne
1) STRUČNÝ OPIS
Rôzne zariadene kuchyne ako sú: kuchynský robot, stoly sporák, chladnička, konvektomat, gastro nádoby a pod.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39141000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Prílohou súťažných podkladov je presný súpis požadovaného materiálu a tovaru
Hodnota 25 315,3600 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 1
Časť: 3
NÁZOV
Vybavenie IKT
1) STRUČNÝ OPIS
Reštauračný informačný systém, softvér na kalkulácie, softvér pre dotykovú pokladňu, tlačiareň kuchynská objednávková, softvér na výrobu interaktívnych testov, balík ekonomického software
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 48000000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Prílohou súťažných podkladov je presný súpis požadovaného materiálu a opis softvéru
Hodnota 6 011,4800 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky pozostáva z 3 samostatných súborov - časti .Ponuku je možné doručiť na ľubovoľný počet súborov.
Každý súbor sa bude vyhodnocovať samostatne. Jednotlivé súbory časti, ponuky už nie je nožné ďalej deliť.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 38 731,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
a)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2,4a5
b)Ak je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov, podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia preukáže v súlade s § 128 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s Výkladovým stanoviskom č.10/2013 k osobnému postaveniu vydaným ÚVO.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
d)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovný doklad/doklady , ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
a)§ 27 ods.1) písmeno a) zákona 25/2006 Z. z. nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predkladanie ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači predložili vyjadrením banky alebo vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho bežný účet nie je v súčasnosti predmetom exekúcie. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu v príslušnej banke/bankách.
b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá účty.
c)Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4
e)Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie
f)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných
záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:
a)Podľa §28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky ( 2011 - 2013) (za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) podpísaný oprávnenou osobou uchádzača.
b)Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
d)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z.
e)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť u objednávateľa charakteristiku dodávok, ktoré boli predmetom zákazky uvedenej v zozname ako aj uspokojivé dodanie tovaru podľa obchodných podmienok. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač neuviedol pravdivé údaje a informácie, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ danou podmienkou zisťuje aké skúsenosti ma uchádzač pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
MB/RS/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.12.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.12.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.12.2014 15:00
Miesto : Stredná odborná škola Obchodu a služieb, Športová 1, 979 01 Rimavská Sobota -zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. V súlade s § 100ods.6 pís. g) pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky sociálny fond, P.O. Reforma systému vzdelávania , Kód ITMS 26110130677
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, emailom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08.00 h do 13.00 h. Súťažné podklady, vrátane všetkých dokumentov budú pre potenciálnych uchádzačov zverejnené v profile verejného obstarávateľa v súlade s § 100 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
2.Verejný obstarávateľ poskytne záujemcom súťažné podklady zaslaním poštovou prepravou, emailom alebo si ich
záujemca môže prevziať osobne.
3.Pri osobnom prevzatí si záujemca dohodne termín . Spôsob poskytnutia SP uvedie záujemca v žiadosti.
4.Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale upozorňuje záujemcov, že v prípade požiadania o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov a v prípade ich zasielania prostredníctvom pošty, môžu byť súťažné podklady doručené v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, alebo po tejto lehote.
5.Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité