Oznámenie 28856 - WYT

Obsah

28856 - WYT
Vestník č. 233/2014 - 28.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Slovenské národné divadlo
IČO: 00164763
Pribinova 17, 81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Monika Človiečková
Mobil: +421 918754919
Telefón: +421 220472180
Fax: +421 220472810
Email: monika.clovieckova@snd.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.snd.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Slovenské národné divadlo
IČO: 00164763
Pribinova 17 , 81901 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): podateľňa verejného obstarávateľa (úradné hodiny: v pracovných dňoch od 9.00 hod. do 12.00 hod. a od 14.00 hod. do 15.30 hod.)
Kontaktná osoba: Jana Takáčová, Mária Vičanová
Telefón: +421 220472263
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodanie svetelných zdrojov a scénických reflektorov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava.
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky pod názvom "Dodanie svetelných zdrojov a scénických reflektorov" je dodávanie svetelnej techniky, a to najmä svetelných zdrojov pre scénické osvetlenie a konvenčných svetelných zdrojov, taktiež dodanie scénických reflektorov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31500000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 31511000-1, 31512000-8, 31512100-9, 31512200-0, 31512300-1, 31514000-2, 31515000-9, 31516000-6, 31519000-7, 31519100-8, 31524100-6, 31532910-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové predpokladané množstvo alebo rozsah predmetu zákazky je určený rámcovou dohodou na obdobie 48 mesiacov a objednávkami vystavovanými na jej základe. Dodávka scénických reflektorov bude jednorazovým plnením, svetelné zdroje budú dodávané v predpokladanom rozsahu podľa časti C. (Opis predmetu zákazky) a podľa časti D. (Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky) súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 198 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač vo verejnom
obstarávaní musí spĺňať tieto podmienky osobného postavenia :
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie , vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, podľa ZoVO, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok účasti v súlade s § 128 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z.
nasledovnými dokladmi v originálnom vyhotovení alebo ich overenými kópiami :
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace, uchádzača alebo osoby, ktorá je štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu (všetkých osôb uvedených vo výpise z obchodného registra ako štatutárny orgán),
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (od všetkých poisťovní, v ktorých má
vedených zamestnancov), nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)písm. h), i) a j) čestným vyhlásením.
Uchádzači v tejto podlimitnej zákazke preukážu splnenie podmienok účasti podľa § 26 ZoVO v súlade s ustanoveniami ZoVO a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov, zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZoVO preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť, prostredníctvom dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) zákona.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 :
Povinnosť takto požadovať preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených fotokópií všetkých požadovaných dokladov.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačné zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v príslušnom bode tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah , je uchádzač v súlade s § 27 ods. 2 ZoVO povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZoVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal ; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad od banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, ktoré nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie od 01.01.2011 do 31.12.2013, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke/v bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie, resp. ekvivalentný doklad. vyjadrenie. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Doklady sa vyžadujú predložiť v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčených fotokópiách.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 :
V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná, pričom jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j. že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačné zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v príslušnom bode tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZoVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : § 28 ods. 1 písm. a) zákona :
Uchádzač musí technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona preukázať nasledujúcimi dokladmi :
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia ;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ; ak
také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predloženie zoznamu, ktorý musí obsahovať maximálne 3 (tri) dodávky, ktoré uchádzač zrealizoval v období od 1.1.2011 do 31.12.2013, týkajúce sa dodávok svetelných zdrojov, ktorých zmluvná cena kumulatívne za všetky tri predchádzajúce roky (2011, 2012 a 2013) spolu je minimálne 140 000,- EUR (jednostoštyridsaťttisíc eur) bez DPH.
V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v dokladoch predložených ako súčasť ponuky uchádzača a preukazujúcich jeho technickú a odbornú spôsobilosť, je potrebné prepočítať na euro kurzom vyhláseným Európskou centrálnou bankou (ECB), platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania, viažucej sa k tejto podlimitnej zákazke.
Pri každej dodávke, uvedenej v zozname, musí uchádzač uviesť tieto údaje :
- názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto plnenia,
- predmet zákazky - názov dodaného tovaru, jeho popis,
- finančný objem zákazky v EUR bez DPH za obdobie rokov 2011, 2012 a 2013
(pozn. : ak platnosť zmluvy/objednávky presahuje obdobie 2011- 2013, je potrebné v dôkaze o plnení tejto
zmluvy/objednávky uviesť len cenu viažucu sa k požadovanému obdobiu a predmet zákazky),
- zmluvný termín dodania tovaru, skutočný termín dodania tovaru,
- kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií.
Dôkaz o plnení predloží uchádzač podľa formulára Vzor referencie, uvedeného v časti G. súťažných podkladov.
Referencia môže mať aj inú formu než uvedený vzor, avšak musí obsahovať všetky požadované údaje. Uchádzač musí predložiť každý dôkaz o plnení zmluvných dodávok tovaru jednotlivo, za každú zmluvu/objednávku na samostatnom doklade (formulári).

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 :
Podmienka účasti má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky uchádzačom, ako aj preukázať skúsenosti
uchádzača s plnením zmluvy rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačné zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v príslušnom bode tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
245/GR/2014/OVO
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.12.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.12.2014 12:00
Miesto : Otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ, bude neverejné z dôvodu konania elektronickej aukcie. Komisia ho vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať: obchodné meno a sídlo záujemcu, meno kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné pre komunikáciu v rámci vysvetľovania podmienok uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch.
2) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom elektronicky vo formáte pdf i ako dokument (Word). V prípade požiadavky zo strany záujemcu, poskytne verejný obstarávateľ súťažné podklady aj v listinnej podobe. Záujemca spätne potvrdí verejnému obstarávateľovi, že súťažné podklady obdržal.
3) Predkladanie žiadostí o vysvetlenie, poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len "informácie") medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa bude uskutočňovať len písomnou formou, a to elektronickou poštou, emailom alebo v listinnej podobe prostredníctvom pošty, resp. osobným doručením.
4) Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie údajov uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk alebo v
súťažných podkladoch, predloženú zo strany ktoréhokoľvek záujemcu, oznámi verejný obstarávateľ elektronicky alebo v listinnej podobe poštou bezodkladne, najneskôr však do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili prevzatie vysvetlenia dopytu. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
5) Telefonická komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, je možná v pracovných dňoch v čase úradných hodín od 9.00 do 15.00 hod., a to len v prípadoch overenia si doručenia písomností do podateľne verejného obstarávateľa.
6) Úradné hodiny podateľne verejného obstarávateľa : v pondelok až piatok od 9.00 do 12.00 hod. a od 14.00 do 15.30 hod.
7) Osobitné zmluvné podmienky : Skupina dodávateľov na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá
verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzatvorenie rámcovej dohody takú právnu formu, aby za záväzky voči verejnému obstarávateľovi boli členovia tejto skupiny zaviazaní spoločne a nerozdielne (bez právnej subjektivity). Z dokumentácie preukazujúcej vznik uvedenej právnej formy musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia ručia za záväzky vzniknutej právnej formy spoločne a nerozdielne.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité