Oznámenie 28864 - WYT

Obsah

28864 - WYT
Vestník č. 233/2014 - 28.11.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Angela Jakabová
Mobil: +421 907360124
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: angela.jakabova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Železiarsky materiál
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 071 80 Košice, jej fakulty a pracoviská
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky rôznych druhov železiarskeho materiálu pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením do skladu na mieste dodania.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44316000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44192200-4, 44531510-9, 44531600-7, 14811300-2, 44315200-3, 44512200-4, 44511510-3, 44512800-0, 44521210-3, 44511100-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Spojovací materiál (skrutky, klince, hmoždinky, podložky): skrutka samorezná do dreva 3x40 9000 ks, skrutka samorezná do dreva 4x50 9000 ks, skrutka samorezná do dreva 5x40 9000 ks, skrutka samorezná do dreva 5x60 9000 ks, skrutka samorezná do dreva 6x80 9000 ks, skrutka do plechu, zapustená hlava 3,50 x 30 3000 ks, skrutka do plechu, zapustená hlava 4,80 x 50 3000 ks, skrutka nábytkárska, konfirmát zápustná hlava 4 x 50 4500 ks, skrutka nábytkárska, konfirmát zápustná hlava 5 x 70 4500 ks, skrutka samovrtná TEX s vrtáčikom zápustná hlava 4,2 x 16 4500 ks, skrutka samovrtná TEX s vrtáčikom zápustná hlava 4,8 x 19 4500 ks, skrutka so šesťhrannou hlavou so závitom až k hlave, M5x30 4500 ks, hmoždinka natĺkacia, 5 x 40 9000 ks, , hmoždinka natĺkacia kovová 6 x 60 9000 ks, hmoždinka propylénová s krídelkami proti otáčaniu 5 x 25 9000 ks, hmoždinka závrtná plastová do sadrokartónu 6000 ks, klinec stavebný 2,0 x 40 - 1kg balenie 150 bal., klinec stavebný 2,8 x 63 - 1kg balenie 150 bal., klinec kalený 2,5 x 40 - 30 ks balenie 600 bal., klinec tesársky 4 x 40 - 1 kg balenie 90 bal., matica - samoistná, šesťhranná M 6 5400 ks, matica -nízka, šesťhranná M 6 4500 ks, podložka plochá 3,2 6000 ks, podložka pod TEX 4,8 7500 ks, podložka pod drevo 5,5 7500 ks.
Náradie rezné, brusné, vŕtacie, zváracie (brúsne a rezné kotúče, vrtáky...): kotúč brúsny na kov/nerez 115x6,5x22 - 900 ks, kotúč brúsny na kov/nerez 150x1,6x22 450 ks, kotúč rezný na kov/nerez 115x1,6x22 450 ks, kotúč rezný na kameň, obklad, dlažba, mramor 125 150 ks, vrták špirálový do kovu, 6 x 57 450 ks, vrták vidiový, valcová stopka, 8 x 200 150 ks, vrták SDS + uchytenie 6x110/50 120 ks, brusivo brúsne plátno pre mnohostranné použitie 50x50 m, zrnitosť 60 900 ks, brusivo brúsny papier na drevo a kov 95 x 50 m, zrnitosť 80 1500 ks, drôt zvárací na oceľ, priemer 0,8 mm - 5 kg balenie 60 bal., elektróda na hliník, 2,5 x 300 mm 60 bal.,
Náradie dielňa (kliešte, kľúče, skrutkovače,...) kliešte kombi 200 mm 90 ks, kliešte štipacie 180 mm 90 ks, kľúč obojstranný vidlicový kľúč 8x10 120 ks, kľúč sada predĺžených imbusových kľúčov - 10 dielna 60 ks, skrutkovač elektrikársky plochý, izolovaný 3 x 80 mm 60 ks, skrutkovač krížový 2 x 100 mm 60 ks, list pílový na drevo, 300 x 25 mm 300 ks,
Komponenty na nábytok, okná a dvere (kovanie, zámky, vložky,...): kovanie dverné kovové, rôzne farby, rozteč 72 mm (kľučka - kľučka) 600 párov, kovanie dverné kovové, rôzne farby, rozteč 90 mm (kľučka - kľučka) 600 párov, štít AL, rozteč kovania 90 mm, použitie vložka, kľúč 300 párov, zámok zadlabací na vložku, univerzálny, rozteč 90 mm 750 ks, zámok nábytkový, rozvorový, určený pre skrine 600 ks, zámok nábytkový, univerzálny s cylindrickou vložkou 1350 ks, zámok visiaci, veľkosť 32 750 ks, vložka cylindrická 65 mm, mosadz + 3 kľúče 900 ks, vložka cylindrická 65 mm, mosadz + 5 kľúčov 840 ks, samozatvárač s montážou na dverné krídlo, pre dvere 60-70 kg 300 ks, kľučka okenná pololiva, hliníková, rôzne farby 600 ks, kľučka okenná oliva (rozvora), hliníková, rôzne farby 600 ks, konzola regálová kovová, rôzne farby 100 x 75 mm 900 ks, zástrč prieklopná, dverová 150 mm 300 ks, zástrč stavebná, rovná 160 mm s vyhnutým protiplechom 300 ks,
Záhradnícke potreby (motyky, lopaty, hrable): motyka okopávacia, kovová, 500 g s drevenou násadou 120 cm 90 ks, lopata kovová špicatá šírka 26 cm, s drevenou násadou 140 cm 90 ks, lopata hliníková úzka, šírka 18 cm, s drevenou násadou 140 cm 150 ks, hrable záhradné, kovové 14 zubové s násadou 170 cm 60 ks, hrable švédske, kovové, nastaviteľná šírka s násadou 150 cm 60 ks, násada drevená brúsená na motyku 120 cm 150 ks, násada drevená brúsená na hrable 170 cm 150 ks, násada drevená brúsená na lopatu 140 cm 150 ks, rýľ záhradný, kovový špicatý s drevenou násadou T 120 cm 90ks, rýľ ľahký záhradný, kovový rovný s drevenou násadou T 120 cm 90 ks, silón do krovinorezu, oblý 2,4 x 15 m 300 ks, silón do krovinorezu, oblý 3,0 x 15 m 300 ks.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako v Slovenská republika a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť a súčasne predložia plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou / osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže
byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukazovať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky / bánk alebo pobočky zahraničnej banky / bánk (ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách ), ktorej (-ých) je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje: a) o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, b)v prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára, c) že jeho účet nie je predmetom exekúcie;
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného vzťahu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie ust. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. V prípade, že došlo k transformácii verejného obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení.Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Doklady uchádzač predkladá ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukáže:
zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, za prechádzajúce tri kalendárne roky (2011, 2012 a 2013), ktorý musí byť doplnený:
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
* meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, * názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, * stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, * miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, * zhodnotenie o kvalite plnenia, * meno kontaktnej osoby u ktorej je možné si overiť predložené informácie, podpis odberateľa. Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude posudzovať všetky dôkazy o plnení/referencie za požadované obdobie vystavené verejným obstarávateľom, obstarávateľom alebo inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požadovaným hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov (2011, 2012, 2013) s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek v minimálnej hodnote 80 000,00 EUR s DPH (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcich skutočností. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosti uchádzačov pri realizácii dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-92/VO-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.12.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.12.2014 10:30
Miesto : Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2,041 80 Košice, malá zasadačka , 1. poschodie. Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné. Otváranie obálok časti ponuky označenej ako KRITÉRIA vykoná komisia v súlade s § 41 ods.2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk bude neverejné podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pretože v ďalšom postupe bude použitá elektronická aukcia.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť, ponúka aj priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs. Uchádzač, ktorý doručí písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tohto oznámenia, zaregistruje sa na vyššie uvedenom portáli pre túto zákazku, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácie môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka ( t.j. do slovenského jazyka ), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na požadovaný predmet. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.11.2014

Redakčné opravy

29125 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 235/2014
V oznámení 28864-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 233/2014 zo dňa 28.11.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie ust. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. V prípade, že došlo k transformácii verejného obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Doklady uchádzač predkladá ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukáže: zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, za prechádzajúce tri kalendárne roky (2011, 2012 a 2013), ktorý musí byť doplnený: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje: - meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, - názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, - stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, - miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, - zhodnotenie o kvalite plnenia, - meno kontaktnej osoby u ktorej je možné si overiť predložené informácie, podpis odberateľa. Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude posudzovať všetky dôkazy o plnení/referencie za požadované obdobie vystavené verejným obstarávateľom, obstarávateľom alebo inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požadovaným hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov (2011, 2012, 2013) s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek v minimálnej hodnote 80 000,00 EUR s DPH (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcich skutočností. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosti uchádzačov pri realizácii dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie ust. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. V prípade, že došlo k transformácii verejného obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Doklady uchádzač predkladá ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukáže: zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, za prechádzajúce tri kalendárne roky (2011, 2012 a 2013), ktorý musí byť doplnený: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje: - meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, - názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, - stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, - miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, - zhodnotenie o kvalite plnenia, - meno kontaktnej osoby u ktorej je možné si overiť predložené informácie, podpis odberateľa. Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude posudzovať všetky dôkazy o plnení/referencie za požadované obdobie vystavené verejným obstarávateľom, obstarávateľom alebo inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požadovaným hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov (2011, 2012, 2013) s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek v minimálnej hodnote 30 000,00 EUR s DPH (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcich skutočností. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosti uchádzačov pri realizácii dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité