Oznámenie 29098 - WYT

Obsah

29098 - WYT
Vestník č. 235/2014 - 02.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
ZEDA, s.r.o.
IČO: 36225185
Továrenská 1070, 90061 Gajary

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ZEDA, s.r.o., Továrenská 1070, 900 61 Gajary
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Krajčír
Mobil: +421 905262770
Telefón: +421 347746121
Email: krajcir@zeda.eu
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zeda.eu
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16516
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ZEDA, s.r.o.
IČO: 36225185
Továrenská 1070 , 90061 Gajary

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ZEDA, s.r.o., Továrenská 1070, 900 61 Gajary
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Krajčír
Mobil: +421 905262770
Telefón: +421 347746121
Email: krajcir@zeda.eu
Internetová adresa (URL): http://www.zeda.eu
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromná obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia výrobných technológií v spoločnosti ZEDA s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: ZEDA, s.r.o., Továrenská 1070, 900 61 Gajary
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o zákazku na dodanie tovarov s názvom "Modernizácia výrobných technológií v spoločnosti ZEDA s.r.o."
Predmetom zákazky je dodanie tovaru v nasledovných častiach predmetu zákazky:
1.časť predmetu zákazky - Cutter - rezací stroj, 1ks.
2.časť predmetu zákazky - Vyšívací stroj, 1ks.
Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42710000-6
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
1.časť predmetu zákazky - Cutter - rezací stroj
1) STRUČNÝ OPIS
Jedná sa o zariadenie na vyrezávanie dielov z rôznych materiálov napr. textilu. Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42710000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Cutter - rezací stroj, 1ks
Hodnota/Od: 55 700,0000 Do: 57 225,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
Časť: 2
NÁZOV
2.časť predmetu zákazky - Vyšívací stroj
1) STRUČNÝ OPIS
Jedná sa o 8-hlavový vyšívací stroj slúžiaci na vyšívanie textilu. Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42710000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vyšívací stroj, 1ks
Hodnota/Od: 45 980,0000 Do: 62 201,6500 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1.časť predmetu zákazky - Cutter - rezací stroj, 1ks
Predpokladaná hodnota 1.časti predmetu zákazky od 55 700 do 57 225 EUR bez DPH
2.časť predmetu zákazky - Vyšívací stroj, 1ks
Predpokladaná hodnota 2.časti predmetu zákazky od 45 980 do 62 201,65 EUR bez DPH. Horný limit pre 2.časť predmetu zákazky prepočítaný zo sumy 1 720 000 CZK kurzom ECB zo dňa 28.11.2014.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 101 680,0000 Do: 119 426,6500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. a) až j) zákona NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej aj "zákon"), a to:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za
trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo
podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
(3) Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
(4) Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje
inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom,
notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v
krajine sídla uchádzača.
(5)Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. písm. f) preukazuje člen
skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
(6) Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
(7) Úrad vedie zoznam podnikateľov, ktorí preukázali spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo
verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie požiadali. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného
obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
(8)Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.1 musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
(9) Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods. 6
zákona: Podmienky účasti III.1.1, týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením
podľa § 26 ods. 1 zákona, zároveň podľa §26 ods.1 písm. f) sa vyžaduje predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar vo
vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku, nakoľko
sa jedná o zákazku na dodanie tovaru.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO-ZEDA-45/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.12.2014 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2014 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.12.2014 09:00
Miesto : ZEDA, s.r.o., Továrenská 1070, 900 61 Gajary
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Neuplatňuje sa. Otváranie ponúk, časť "Ostatné" je neverejné.
Otváranie ponúk, časť "Kritériá" je neverejné - el.aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): V prípade schválenia Žiadosti o NFP Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR bude projekt spolufinancovaný z prostriedkov EÚ v rámci operačného programu: OP Bratislavský kraj, Prioritná os 2 - Vedomostná ekonomika, Opatrenie: 2.1 Inovácie a technologické transfery
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne v slovenskom alebo českom jazyku na adresu
Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu:
info@eurotender.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov.
2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom na kontaktnú e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Osoba podľa §7 zákona bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi.
3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti,
Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť osobe podľa §7 zákona najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely osoba podľa §7 zákona určuje výlučne v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom.
4. Osoba podľa §7 zákona môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona.
5. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku na každú časť predmetu zákazky. Uchádzač nemôže byť v tom istom
postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Osoba podľa §7 zákona vylúči
uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
6. Uchádzač predloží ponuku na adresu kontaktného miesta uvedenú v úvode tejto výzvy v 1 uzavretom obale, ktorý
bude pozostávať z dvoch samostatných a uzavretých obalov (označených "Ostatné" a "Kritériá"). Podrobne viď v
súťažných podkladoch.
7.Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných
podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov ,
17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch.
8.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako
originály alebo úradne overené kópie ak nie je uvedené inak.
9. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač.
10. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje právo neprijať ponuky ak ceny
prekročia predpokladanú hodnotu zákazky v rámci vyššieho limitu uvedeného pri jednotlivých častiach zákazky v tejto výzve.
11. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie
požiadavky stanovené osobou podľa §7 zákona na predmet zákazky a predkladanú ponuku.
12.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi:
Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania
podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska.
13. Spoločnosť ZEDA, s.r.o. postupuje v tomto postupe zadávania zákazky v zmysle zákona ako
verejný obstarávateľ, preto môže byť uvádzaná v tejto výzve ako "verejný obstarávateľ", zároveň podľa zákona je
spoločnosť ZEDA, s.r.o. zaradená ako osoba podľa § 7 ods. 1 a môže byť uvádzaná aj ako "Osoba
podľa §7 zákona" .
14. V kúpnej zmluve sa predávajúci okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania
súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom
príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
15. Kúpna zmluva bude uzatvorená a projekt bude realizovaný iba v prípade schválenia predloženej Žiadosti o NFP
(nenávratný finančný príspevok) Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, ktorá bola podaná v tomto roku 2014. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje v prípade neschválenia žiadosti zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §46 ods.2 zákona.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité