Oznámenie 29108 - WYT

Obsah

29108 - WYT
Vestník č. 235/2014 - 02.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Kontaktná osoba: Anna Lenčáková
Mobil: +421 915992777
Telefón: +421 552341149
Fax: +421 556786959
Email: anna.lencakova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka technických plynov a súvisiace služby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom dodania predmetu zákazky je: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty a univerzitné pracoviská bližšie špecifikované v písomných objednávkach verejného obstarávateľa.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky technických plynov v oceľových tlakových fľašiach, vrátane dodávky ventilov v prípade ich opotrebovania, ako aj poskytnutie súvisiacich služieb (doprava, vykládka a nakládka), prenájom, plnenie oceľových tlakových fliaš a revízie (tlakové skúšky) oceľových tlakových fliaš vo vlastníctve Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Predmetom zákazky môžu byť aj iné v predmete zákazky bližšie nešpecifikované technické a medicinálne technické plyny a služby súvisiace s predmetom zákazky, ktorých potreba vyplynie počas platnosti uzatvorenej Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom/uchádzačmi.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24110000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71632100-8, 71632000-7, 60000000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Konkrétne množstvá a druhy jednotlivých plynov vrátane súvisiacich služieb a dodávky ventilov v prípade ich opotrebovania bude verejný obstarávateľ upresňovať na základe svojich potrieb a požiadaviek prostredníctvom písomných objednávok zaslaných e-mailom, faxom alebo poštou.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených fotokópií.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiada do 30.06.2013, a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe ) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenie uvedených v súťažných podkladov predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne. A splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a)zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky / bánk alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, (ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej /-ých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje:
-o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky,
-v prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára,
-že jeho účet v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná.
Odôvodnene primeranosti podmienky účasti:
Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Dokladom preukazujúcim túto skutočnosť, môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci ... atď. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením týchto dokladov:
Podľa § 28 ods. 1 písm. a):
Zoznam dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač ako dôkaz o dodaní tovaru/referenciu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky (2011, 2012 a 2013) predkladá dôkazy o plnení/referencie, ktoré musia obsahovať nasledovné údaje:
a)meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
b)názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa,
c)stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody,
d)miesto, cenu a lehoty dodania plnenie podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody,
e)odôvodnenie rozdielu medzi zmluvnou cenou a skutočne uhradenou cenou
f)hodnotenie kvality plnenia,
g)meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie.
Verejný obstarávateľ ako dôkaz o dodaní tovaru / referencie rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky bude považovať dôkazy o plnení / referencie týkajúcich sa dodávok technických plynov vo finančnom objeme 50.000,00 EUR s DPH celkovo za požadované obdobie.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedený v ECB platným v deň rozhodujúcej skutočnosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ má záujem na tom, aby prípadný úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača dodávať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci, úverový prísľub. Z dokladu musí byť zrejmé, že zdroje na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu ktorej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvu s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje spoločne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-72/VO-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.12.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.12.2014 11:00
Miesto : Otváranie doručených ponúk časti ponuky označenej ako "Ostatné" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárová 2, 041 80 Košice, malá zasadacia miestnosť, 1.poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie doručených ponúk časti ponuky označenej ako"Ostatné" je neverejné bez účasti uchádzačov. Zúčastnia sa ho len menovaní členovia komisie verejným obstarávateľom bez účasti uchádzačov. Komisia pri otváraní doručených ponúk postupuje v súlade s § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponuky označenej ako"Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt uvedených v § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá" musí byť aspoň päť pracovných dní.
Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" je neverejné zúčastnia sa ho len členovia komisie menovaní verejným obstarávateľom bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstaráOtváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" je neverejné zúčastnia sa ho len členovia komisie menovaní verejným obstarávateľom bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program - výskum a vývoj a to na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 151/2011/2.2OPVaV a zmluvy o partnerstve, názov projektu: PROBIOTECH - Kompetenčné centrum lpre biomodulátory a výživové doplnky, kód výzvy: OPVaV - 2010/2.2/06-SORO, kód ITMS: 26220220152
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe na profile aj na portáli https://www.ezakazky.sk/upjs/. Uchádzač, ktorý doručí písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tohto oznámenia, zaregistruje sa na vyššie uvedenom portáli pre túto zákazku, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácií nepretržite v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile a na uvedenom portáli prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu.
Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenie resp. doplnenia súťažných odkladov nebude komunikovať písomne.
V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácie môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote.
Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Výsledkom zadávania podlimitnej zákazky bude uzatvorenie Rámcovej dohody v súlade s § 11 a § 64 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s tromi úspešnými uchádzačmi. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek v období do uplynutia piatich rokov odo dňa ukončenia rámcovej dohody a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú najmä: a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, d) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom/uchádzačmi bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky.
Lehota splatnosti je: do 30 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, pri financovaní predmetu zákazky z dotácie zo štátneho rozpočtu a z vlastných finančných prostriedkov a do 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi pri financovaní predmetu zákazky z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku fondov EÚ.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na požadovaný predmet. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.11.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité