Oznámenie 29241 - WYT

Obsah

29241 - WYT
Vestník č. 236/2014 - 03.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
ŠARIŠ CENTRUM, a.s.
IČO: 35756551
Nám.SNP 1 , 08501 Bardejov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Heydukova 14,040 01 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Chlebo
Mobil: +421 905905422
Telefón: +421 544724373
Email: vladimir.chlebo@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Revitalizácia hotelových a reštauračných služieb
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Námestie SNP 1, Bardejov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na dodanie zariadenia avybavenia pre reštauračnú a hotelovú časť hotel Šariš v Bardejove vrátane dopravy a inštalácie pre spoločnosť Šariš Centrum a.s. v rámci zabezpečenia projektu pod názvom: Revitalizácia hotelových a reštauračných služieb Operačný program: Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os: 3 Cestovný ruch, 3.1 - Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39313000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39220000-0
II.1.5) Časti
Počet častí: 6
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Vybavenie recepcie
1) STRUČNÝ OPIS
Software
Rezervačný systém
Reštauračný systém:
Minimálny obsah reštauračného systému:
pokladňa2ks
manager pre strediská3ks
hlavný sklad1ks

Hardwere
PC pokladňa + MS Windows 7 Pro 2ks
Tlačiareň3ks
Fiškálny modul: certifikovaný3ks
Ihličková tlačiareň 1ks
PC kancelária 2ks
MS Windows 7 Professionál OEM 2ks
Monitor LCD 2ks
Laserová tlačiareň kancelárska 2ks
PC server 1ks
Elektrický kartový systém 30 ks
Vybavenie recepcie ( editor, software,PPD)1ks
Karty 100ks
Zadlábavcí zámok30 ks
Kamerový systém ( parkovisko, recepcia)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39313000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Software
Rezervačný systém:
Reštauračný systém:
Minimálny obsah reštauračného systému:
pokladňa2ks
manager pre strediská3ks
hlavný sklad1ks

Hardwere
PC pokladňa + MS Windows 7 Pro 2ks
Tlačiareň3ks
Fiškálny modul: certifikovaný3ks
Ihličková tlačiareň 1ks
PC kancelária 2ks
MS Windows 7 Professionál OEM 2ks
Monitor LCD 2ks
Laserová tlačiareň kancelárska 2ks
PC server 1ks
Elektrický kartový systém 30 ks
Vybavenie recepcie ( editor, software,PPD)1ks
Karty 100ks
Zadlábavcí zámok30 ks
Kamerový systém ( parkovisko, recepcia)
Hodnota 27 957,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zprostriedkov Európskej únie vrámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov žiadateľa
Časť: 2
NÁZOV
Profesionálny bar zo zabudovanými spotrebičmi
1) STRUČNÝ OPIS
Profesionalny bar 1ks
Zabudované spotrebiče v profesionálnom bare:
autom.zmäkčovač vody 1ks
výrobník ľadu s podstavcom1ks
umývačka skla 1ks
Automatický espresso kávovar 1ks
podstavec kávovaru, dve zásuvky1ks
Mlynček na kávu1ks
chladiaci výčap piva s oplachovačom pohárov 1ks
váha na pivo2ks
pracovný stôl 1ks
chladiaci pult na nápoje 1ks
pracovný stôl skrinkový s posuvnými dverami 1ks
umývací stôl s drezom 1ks
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39220000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Profesionalny bar 1ks
Zabudované spotrebiče v profesionálnom bare:
autom.zmäkčovač vody 1ks
výrobník ľadu s podstavcom1ks
umývačka skla 1ks
Automatický espresso kávovar 1ks
podstavec kávovaru, dve zásuvky1ks
Mlynček na kávu1ks
chladiaci výčap piva s oplachovačom pohárov 1ks
váha na pivo2ks
pracovný stôl 1ks
chladiaci pult na nápoje 1ks
pracovný stôl skrinkový s posuvnými dverami 1ks
umývací stôl s drezom 1ks
Hodnota 52 346,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zprostriedkov Európskej únie vrámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov žiadateľa
Časť: 3
NÁZOV
Vybavenie kuchyne
1) STRUČNÝ OPIS
Práčka profesionálna elektrická kapacita 1ks
Konvektomat elektrický, 6xGN 1/1, 1ks
Výdajný ohrevný pult 2ks
Regeneračná skriňa 1ks
Fritéza elektrická 1ks
Elektrický sporák, 1ks
Chladiaca skriňa1ks
Chladiaca skriňa1ks
Digitálna váha 2ks
Polica 5 ks
USN1, 1670x700x850 1ks
USN1, 1050x750x850 1 ks
Regál skladový 3ks
PSJ 2 stôl 1350x700x850 1 ks
Regál nerezový 1000x440x1700 2 ks
Regál nerezový 1000x340x1700 1ks
Výlevka KVC 1ks
Drez CNDZ 1, 1ks
Chladiaci stôl 2ks
Svietdlá kuchynské 3 ks
Umývačka riadu: 1 ks
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39220000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Práčka profesionálna elektrická kapacita 1ks
Konvektomat elektrický, 6xGN 1/1, 1ks
Výdajný ohrevný pult 2ks
Regeneračná skriňa 1ks
Fritéza elektrická 1ks
Elektrický sporák, 1ks
Chladiaca skriňa1ks
Chladiaca skriňa1ks
Digitálna váha 2ks
Polica 5 ks
USN1, 1670x700x850 1ks
USN1, 1050x750x850 1 ks
Regál skladový 3ks
PSJ 2 stôl 1350x700x850 1 ks
Regál nerezový 1000x440x1700 2 ks
Regál nerezový 1000x340x1700 1ks
Výlevka KVC 1ks
Drez CNDZ 1, 1ks
Chladiaci stôl 2ks
Svietdlá kuchynské 3 ks
Umývačka riadu: 1 ks
Hodnota 50 760,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zprostriedkov Európskej únie vrámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov žiadateľa
Časť: 4
NÁZOV
Vybavenie hotela
1) STRUČNÝ OPIS
LED Televízor20 ks
LED televízor oblý1ks
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39313000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
LED Televízor20 ks
LED televízor oblý1ks
Hodnota 16 780,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zprostriedkov Európskej únie vrámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov žiadateľa
Časť: 5
NÁZOV
Vybavenie reštaurácie
1) STRUČNÝ OPIS
Vybavenie reštaurácie
Stoličky 120 ks
Stoličky barové 6 ks
Stôl reštauračný,20ks
Luster dizajnový reštauračný 5 ks
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39313000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vybavenie reštaurácie
Stoličky 120 ks
Stoličky barové 6 ks
Stôl reštauračný,20ks
Luster dizajnový reštauračný 5 ks
Hodnota 21 648,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zprostriedkov Európskej únie vrámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov žiadateľa
Časť: 6
NÁZOV
Vybavenie fitness
1) STRUČNÝ OPIS
Vybavenie fitness
Bežecký pás2ks
Posilňovacia veža multi gym2ks
Rotoped elektronický1ks
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39313000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vybavenie fitness
Bežecký pás2ks
Posilňovacia veža multi gym2ks
Rotoped elektronický1ks
Hodnota 11 058,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zprostriedkov Európskej únie vrámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov žiadateľa
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Časť 1 : Vybavenie recepcie
Software
Rezervačný systém:
Reštauračný systém:
Minimálny obsah reštauračného systému:
pokladňa2ks
manager pre strediská3ks
hlavný sklad1ks

Hardwere
PC pokladňa + MS Windows 7 Pro 2ks
Tlačiareň3ks
Fiškálny modul: certifikovaný3ks
Ihličková tlačiareň 1ks
PC kancelária 2ks
MS Windows 7 Professionál OEM 2ks
Monitor LCD 2ks
Laserová tlačiareň kancelárska 2ks
PC server 1ks
Elektrický kartový systém 30 ks
Vybavenie recepcie ( editor, software,PPD)1ks
Karty 100ks
Zadlábavcí zámok30 ks
Kamerový systém ( parkovisko, recepcia)

Časť 2 : Profesionálny bar zo zabudovanými spotrebičmi
Profesionalny bar 1ks
Zabudované spotrebiče v profesionálnom bare:
autom.zmäkčovač vody 1ks
výrobník ľadu s podstavcom1ks
umývačka skla 1ks
Automatický espresso kávovar 1ks
podstavec kávovaru, dve zásuvky1ks
Mlynček na kávu1ks
chladiaci výčap piva s oplachovačom pohárov 1ks
váha na pivo2ks
pracovný stôl 1ks
chladiaci pult na nápoje 1ks
pracovný stôl skrinkový s posuvnými dverami 1ks
umývací stôl s drezom 1ks

Časť 3: Vybavenie kuchyne
Práčka profesionálna elektrická kapacita 1ks
Konvektomat elektrický, 6xGN 1/1, 1ks
Výdajný ohrevný pult 2ks
Regeneračná skriňa 1ks
Fritéza elektrická 1ks
Elektrický sporák, 1ks
Chladiaca skriňa1ks
Chladiaca skriňa1ks
Digitálna váha 2ks
Polica 5 ks
USN1, 1670x700x850 1ks
USN1, 1050x750x850 1 ks
Regál skladový 3ks
PSJ 2 stôl 1350x700x850 1 ks
Regál nerezový 1000x440x1700 2 ks
Regál nerezový 1000x340x1700 1ks
Výlevka KVC 1ks
Drez CNDZ 1, 1ks
Chladiaci stôl 2ks
Svietdlá kuchynské 3 ks
Umývačka riadu: 1 ks

Časť 4: Vybavenie hotela
LED Televízor20 ks
LED televízor oblý1ks
Časť 5 : Vybavenie reštaurácie
Stoličky 120 ks
Stoličky barové 6 ks
Stôl reštauračný,20ks
Luster dizajnový reštauračný 5 ks

Časť 6: Vybavenie fitness
Bežecký pás2ks
Posilňovacia veža multi gym2ks
Rotoped elektronický1ks
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 180 549,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 ZoVO.
a) § 26, ods. 1,písm. a) - nebol on ani jeho š tatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdeny za trestny čin korupcie, za trestny čin poškodzovania finančnych záujmov Európskej únie, za trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, alebo za trestny čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestny čin terorizmu a niektorych foriem účasti na terorizme,
b) § 26, ods. 1,písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdeny za trestny čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) § 26, ods. 1,písm. c) - nebol naň ho vyhláseny konkurz, nie je v likvidácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušeny konkurz pre nedostatok majetku
d) § 26, ods. 1,písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú vykonom rozhodnutia,
e) § 26, ods. 1,písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú vykonom rozhodnutia,
f) § 26, ods. 1,písm. f) - je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť.
g) § 26, ods. 1,písm. g) - nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odbornych povinností, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) § 26, ods. 1,písm. h) - nemá právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktory vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktory vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktory vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) § 26, ods. 1,písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha vykonom rozhodnutia,
j) § 26, ods. 1,písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorych vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú vykonom rozhodnutia.
Uvedené podmienky uchádzač preukazuje predložením dokladov podľ a § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZoVO.
Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčenych kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle ZoVO.
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) vypisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením prísluš ného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
f) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
g) písm. h) čestnym vyhlásením
h) písm. i) a j) čestnym vyhlásením
Uchádzač zapísany v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ , ktory o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému ÚVO vydal vypis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinny v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia podľ a § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísany v zozname podnikateľov podľ a ZoVO v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ , ktory o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému ÚVO vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľ ov v listinnej podobe) nie je povinny v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľ a § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľ a písm. h) ZoVO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.Splnenie tychto podmienok účasti môže podnikateľ zapísany v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tym, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia tychto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) ZoVO, t.j. čestné vyhlásenia podľ a § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. h) tohto zákona].
Uchádzač, ktory nie je zapísany v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa §26 ods. 2 ZoVO na preukázanie splnenia podmienok účasti podľ a §26 ods. 1 ZoVO.
1.3 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedenych v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestnym vyhlásením podľ a predpisov platnych v krajine jeho sídla.
1.4 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobenym pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platnych v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádza a alebo záujemcu.
1.5 Skupina dodávateľ ov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady, podľa bodov 1.1. a 1.2. predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.
1.6 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádza a, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určenym verejnym obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľ a § 32 ods. 6 ZoVO: preukázanie osobného postavenia vyplyva taxatívne z príslušnych ustanovení ZoVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
a) Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorych má podnikateľsky účet, ktorym preukáže, že za posledné tri roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti nebol v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplyvajú zo zriadenia účtu, príp. z plnenia si záväzkov vyplyvajcich z úverovych vzťahov
c) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá účty v inych bankách ako tych, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Vypis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne.
2.2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač predloží doklad v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) ZoVO: prehľad o celkovom (súhrnnom) obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky tyka, za posledné 3 hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač splnenie tejto podmienky účasti preukazuje napr. predložením vykazov ziskov a strát alebo vykazy o príjmoch a vydavkoch za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V predloženych účtovnych vykazoch osoba podľa§7 odporúča zvyrazňovačom vyznačiť riadky, z ktorych sa skladá celková čiastka/vyška obratu uchádza a za príslušny rok, alebo vo forme vyhlásenia, ktoré musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača a alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo inym zástupcom uchádzača, ktory je oprávneny konať v mene uchádzača v záväzkovych vzťahoch.
Osoba podľa §7 , za splnenia podmienok § 27 ods. 3 ZoVO, uzná aj iné rovnocenné doklady, ktoré majú požadovanú vypovednú hodnotu, ktorymi uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použity prepočítací koeficient určeny kurzom NBS v deň uverejnenia tohto oznámenia. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne.
Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač osobe podľa§7 preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie tyka, uchádzač alebo záujemca je oprávneny toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenym dokladom, verejny obstarávateľ môže uznať aj iny doklad, ktorym sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určenym osobou podľa §7. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorych sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť . Ide o ochranu osoby podľa § 7, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilym zmluvnym uchádzačom, ktory je schopny zabezpečiť plnenie služby v rozsahu a v kvalite požadovanej osobou podľa §7.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Osoba podľa§7 požaduje, aby vyška celkového obratu uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky tyka spolu za predchádzajúce tri roky (2013, 2012, 2011) za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti bola:

Pre časť:1 40 000,00 € bez DPH
Pre časť 2: 90 000,00 € bez DPH
Pre časť 3: 90 000,00 € bez DPH
Pre časť 4: 32 000,00 € bez DPH
Pre časť 5: 40 000,00 € bez DPH
Pre časť 6: 22 000,00 € bez DPH
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorymi preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
§ 28 ods. 1 písm. b) zoznam dodávok tovarov uskutočnenych za predchádzajúcich päť rokov (2009, 2010, 2011, 2012 a 2013) doplneny potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovaru s uvedením cien, miest a lehôt dodania tovaru a zhodnotenia dodaného tovaru podľa obchodnych podmienok, ak odberateľom
1. bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa toho zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača, alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnenym dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Osoba podľa §7 požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že vyber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakymi alebo porovnateľnymi parametrami,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : k § 28 ods. 1 písm. b) je podmienkou účasti uchádzača uskutočnenie minimálne 3 (slovom: troch ) dodávok tovarov rovnakych alebo podobnych ako je uvedené v opise podľa jednotlivých častí (1-6) predmetu zákazky, pričom aspoň jedna musí byť minimálne v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky pre jednotlivé časti:

Pre časť:1 27 000,00 € bez DPH
Pre časť 2: 50 000,00 € bez DPH
Pre časť 3: 50 000,00 € bez DPH
Pre časť 4: 15 000,00 € bez DPH
Pre časť 5: 20 000,00 € bez DPH
Pre časť 6: 11 000,00 € bez DPH
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
12014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 11:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Termín bude zverejnený na profile verejného obstarávateľa v súlade s § 41. Otváranie je neverejné, bez účasti uchádzačov a budú sa otvárať obálky označené ako Ostatné.
Po formálnej kontrole predložených ponúk (ich neporušenosti, administrácii v evidencii došlej pošty) očíslujú sa ponuky poradím ako boli predložené osobe podľa §7. Po otvorení obalov s ponukami sa očíslujú vnútorné obálky, a to nasledovne:
poradové číslo ponuky/ 1 pre obálku označenú ako Ostatné
poradové číslo ponuky/ 2 - pre obálku označenú ako Kritériá .
Otváranie obálok Kritéria súťažných ponúk vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Medzi odoslaním oznámenia a otváraním bude aspoň päť pracovných dní.
Otváranie obálok Kritériá bude neverejné, termín otvárania bude oznámený všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku a neboli vylúčení, a to 5 pracovných dní pred stanovenou lehotou na otváranie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskej únie v rámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov žiadateľa
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.sk. Súťažné podklady budú zasielané len v elektronickej podobe. Súťažné podklady je možné vyžiadať elektronicky zaslanou žaiadosťou o zaslanie súťažných podjkladov na adresu vladimir.chlebo@gmail.com.
Oprávnenosť predložiť ponuku, uchádzač oprávnený predložiť ponuku:
Uchádzačom môže byť fyzická osoba, právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina takýchto osôb, vystupujúca voči obstarávateľovi spoločne.
Každý oprávnený uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku a to samostatne vo svojom mene alebo ako člen skupiny.
Spôsob predloženia ponuky.
Uchádzač predkladá ponuku v uzatvorenom obale, v termíne určenom v oznámení a v bode 19 SP prostredníctvom pošty, kuriéra alebo osobne na kontaktnú adresu: Regionálna Inovačná Agentúra z.p.o., Ing. Vladimír Chlebo, Heydukova 14, 040 01 Košice, v lehote na predkladanie ponúk určenej vo Výzve a v bode 19. 2 SP. Uchádzač predloží ponuku spôsobom podľa bodu 14 SP v jednom origináli vtlačenej verzii a v jednej kópii na CD/DVD nosiči naskenovanú vo formáte pdf. s ošetrením osobných údajov, ktoré podliehajú zákonu č. 28/2002 Z.z. oochrane osobných údajov (v takej podobe bude ponuka zverejnená na profile Osoby podľa §7). Osoba podľa §7 požaduje predloženie ponuky velektronickej podobe zdôvodu predloženia dokumetov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona overejnom obstarávaní. V prípade doručovania ponuky poštou je podľa bodu 19.2. SP rozhodujúci termín doručenia ponuky Osobe podľa §7. V prípade osobného doručenia ponuky Osoba podľa §7 potvrdí prevzatie ponuky na potvrdenke, na ktorej je uvedený dátum, čas a miesto prevzatia ponuky. Ponuky doručené na adresu určenú na predkladanie ponúk v lehote na predkladanie ponúk sa uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie o verejnom obstarávaní a táto sa archivuje po dobu 5 rokov. Ponuky doručené po lehote na predkladanie ponúk sa neotvorené vracajú späť na adresu uchádzača.
Označenie obalu ponuky: Uchádzač vloží jednotlivé časti ponuky podľa bodu 14 Obsah ponuky, do nepriehľadných obálok, ktoré musia byť uzatvorené aoznačené nasledovnými údajmi: Časť ponuky Ostatné musí byť označená heslom zákazky Ostatné - Revitalizácia hotelových a reštauračných služieb. Tu uviesť označenie príslušnej časti predmetu zákazky (napr. Časť 1 Vybavenie recepcie) Časť ponuky Kritériá musí byť označená heslom zákazky Kritériá -Revitalizácia hotelových a reštauračných služieb. Tu uviesť označenie príslušnej časti predmetu zákazky (napr. Časť 1 Vybavenie recepcie) Uchádzač vloží obálky s jednotlivými časťami ponuky do samostatnej nepriehľadnej obálky, ktorá musí byť uzatvorená, zabezpečená proti neoprávnenému otvoreniu aoznačená nasledovnými údajmi:
- adresa predkladania ponúk (adresa kontaktnej osoby 1.2. SP) uvedená v oznámení a v časti 19.1. SP
- adresa uchádzača názov alebo obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania
- označenie Neotvárať
- označenie heslom Revitalizácia hotelových a reštauračných služieb
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité