Oznámenie 29586 - WYS

Obsah

29586 - WYS
Vestník č. 239/2014 - 08.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
IČO: 00397563
Univerzitná 8215/1, 01026 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Eva Carmen Poláčková, PhD.
Telefón: +421 415132705
Fax: +421 415626961 / 415651483
Email: eva.carmen@fstroj.uniza.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uniza.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie organizácie odborných seminárov, workshopov a konferencií.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Vybraná lokalita v oblasti Žiliny, do vzdialenosti 30 km od Žiliny.
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Komplexné zabezpečenie organizácie podujatí v rozsahu danom v špecifikácii služieb, ktorá je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79952000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah plnenia je uvedený v špecifiáciách služby v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 45 906,5000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač následne môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:

- doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 27 ods. 1 . Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.

-Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Ako dôkazový prostriedok uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/zahraničných bánk, v ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky .v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu nie staršie ako tri mesiace. Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom prečerpaní, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet záujemcu nebol a nie je predmetom exekúcie. Uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.

- Prehľad o celkovom obrate
Uchádzač predloží ako dôkazové prostriedky Výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (výsledovka Uč POD 2-01, výkaz o príjmoch a výdavkoch Uč FO 1-01 1 alebo ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ). za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú údaje dostupné (obdobie rokov 2011, 2012, 2013). Dokumenty musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo audítorom alebo ekvivalentným orgánom oprávneným v krajine sídla uchádzača alebo ako scanové výstupy z Registra účtovných závierok informačného systému verejnej správy, pričom za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača o doručení správcovi dane a pod.

Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6:
Verejný obstarávateľ požaduje, preukázať finančnú spoľahlivosť uchádzača a spôsobilosť k riadnemu a uspokojivému plneniu zmluvy počas celého obdobia realizácie diela.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať dosiahnutý obrat z dôvodu preukázania, že úspešný uchádzač bude schopný znášať náklady spojené so zabezpečovaním potrebných činností v lehote splatnosti faktúr.

Doklady vystavené v inom ako slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, s výnimkou dokladov vystavených v českom jazyku. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za príslušné obdobie aj formou samostatného listu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú údaje dostupné, musí byť v minimálnej výške 135 000,00 EUR. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 135 000,00 EUR.

Spôsob preukázania požadovanej hodnoty celkového obratu za sledované obdobie:
- ak uchádzač vedie podvojné účtovníctvo, jedná sa o tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb 601, 602 časť II.1 číslo riadku 05 vo výkaze ziskov a strát,
- ak uchádzač vedie jednoduché účtovníctvo, jedná sa o tržby z predaja výrobkov a služieb riadok 02 výkazu o príjmoch a výdavkoch.
V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka. Súčasne musí uviesť, ktorý údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Ak uchádzač so sídlom mimo SR z iných objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušný hospodársky rok.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 28 ods. 1:

- podľa § 28 ods. 1 a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberaeľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

podľa § 28 ods. 2 písm. j) údaje o technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : - Zoznamom zmlúv o poskytnutých službách musí uchádzač preukázať, že uskutočnil minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, pričom zákazka bola v hodnote minimálne 15.000,00 Eur bez DPH.

- Uchádzač musí mať k dispozícii:
-objekt s ubytovacou kapacitou min. 75 osôb v lokalite Terchová do okruhu 15 km,
-konferenčná miestnosť s kapacitou minimálne 110 sediacich poslucháčov pri skolskom sedení a
minimálne 140 sediacich poslucháčov pri divadelnom sedení,
-audiovizuálna infraštruktúra ( wi-fi dataprojektor, wi-fi internet, premietacie plátno, ozvučenie,
zatemnenie miestnosti, flipchart, klimatizáciu v konferenčnej miestnosti),
-konferenčná časť oddelená od reštauračnej a stravovacej časti,
- parkovisko s minimálnou kapacitou 120 vozidiel
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ-OP-01/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.12.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.12.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.12.2014 13:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ponuky sa budú otvárať v dvoch termínoch. V prvom termíne bude otvorená časť ponuky Ostatné bez účasti uchádzačov a v druhom termíne časť ponuky Kritériá s účasťou uchádzačov. Dňa 29.12.2014 bude otvorená časť ponúk Ostatné. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia najskôr deň, určený podľa § 41, ods.2 písm. a) až -d, zákona o VO. Lehotu otvárania obálok časti " Kritériá " verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená , minimálne päť pracovných dní pred otváraním ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Vzdelávanie.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
VI.3.1 Odôvodnenie stanovených podmienok účasti podľa §32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti slúžiace na preukázanie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ stanovil z titulu preukázania a overenia potrebnej ekonomickej a finančnej situácie, dostatočnej technickej infraštruktúry a personálneho zázemia uchádzačov ako potenciálnych zmluvných partnerov vo väzbe na charakter, rozsah a špecifiká zákazky.
VI.3.2 Ďalšie požadované dokumenty: - Vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov, podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu. - Vyhlásenie o súhlase s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. - Plná moc zmocňujúca v prípade skupiny dodávateľov jedného člena skupiny k jednaniu a konaniu v mene všetkých členov skupiny, ktorá musí byť podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou oprávnenou konať za všetkých členov skupiny.
VI.3.3 Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 h. na adrese uvedenej v bode I.1.
VI.3.4 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 alebo 2.
VI.3.5 Náklady spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
VI.3.6 Verejný obstarávateľ odporúča predložiť ponuku v jednom originálnom vyhotovení a jednej plne farebne naskenovanej kópii v digitálnej forme (napr. PDF, TIFF, JPEG) na nosiči CD/DVD. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom ponuku zviazať v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda musí tvoriť jeden celok, za ktorý sa považuje knižná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou záujemcu, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou záujemcu. Súčasne odporúča každú stránku podpísať osobou oprávnenou konať v mene záujemcu a očíslovať vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Ponuka by mala obsahovať zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky.
VI.3.7 Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je jazyk slovenský.
VI.3.8 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude výrazne presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu.
VI.3.9 Verejný obstarávateľ je oprávnený uzatvoriť zmluvu až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov z Európskych fondov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.12.2014

Redakčné opravy

30722 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 246/2014
V oznámení 29586-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina zverejnenom vo VVO č. 239/2014 zo dňa 08.12.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 28 ods. 1: Namiesto: - Uchádzač musí mať k dispozícii: - objekt s ubytovacou kapacitou min. 75 osôb v lokalite Terchová do okruhu 15 km, Viď: - Uchádzač musí mať k dispozícii: - objekt s ubytovacou kapacitou min. 75 osôb v lokalite Žilina a do vzdialenosti maximálne 30 km od mesta

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité