Oznámenie 29581 - WYT

Obsah

29581 - WYT
Vestník č. 239/2014 - 08.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Nitrianske komunálne služby, s.r.o.
IČO: 31436200
Nábrežie mládeže 87, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nábrežie mládeže 87
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Ballay
Mobil: +421 902999545
Telefón: +421 376516210
Fax: +421 376513749
Email: mballay@nks.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nks.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Keramospol trade, s.r.o.
IČO: 44047258
Jilimnického 17 , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trencín
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Málková
Telefón: +421 903460598
Fax: +421 326580064
Email: michaelamalkova357@gmail.com
Internetová adresa (URL): http://www.keramospoltrade.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): komunálne služby
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technológia úpravy polystyrénu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Nitrianske komunálne služby, s.r.o., Nábrežie mládeže 87, 949 01
NUTS kód:
SK0
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Závitovkový lis na polystyrén bez ohrevu, nový nepoužitý stroj, s inštaláciou, 1 kus
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka a montáž 1 ks technologického zariadenia, závitovkový lis na polystyrén bez ohrevu, nový nepoužitý stroj, s inštaláciou. Podrobnejšia technická špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 33 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 70
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods.2 resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov (podľa bodov 1 až 8) alebo ich úradne osvedčených kópií:
1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že

-nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin
založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
-nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
3. potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, o tom, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace o tom, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť
6. čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a že nie je osobou
- ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
- spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
7. čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
8. čestné vyhlásenie o tom, ,že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované v bodoch 1 až 8 nahradiť predložením čestného prehlásenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1 až 8, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú obstarávateľovi prví traja úspešní uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. v čase do 10 pracovných dní od doručenia výzvy na ich predloženie.

Odôvodnenie: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
-§ 28 ods. 1 písm. a) zákona: zoznam uskutočnených zákaziek podobného alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky spätne ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, doplnený potvrdeniami (referenciami) odberateľov, pričom uchádzač predloží minimálne tri referencie, každá s objemom finančného plnenia min. 30 000 € bez DPH, pričom predmetom jednej referencie je dodanie 1 ks zariadenia s inštaláciou. Vzor referencie je súčasťou súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ považuje za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky ako napríklad: dodanie nového závitovkového lisu na polystyrén bez ohrevu aj s inými technickými parametrami aké sú požadované v zadaní tejto zákazky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si určenými podmienkami na technickú a odbornú úroveň overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača na trhu s predmetom zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho objemu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne a zároveň či je spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky. Splnenie tejto požiadavky umožňuje verejnému obstarávateľovi preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZ 4 2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.01.2015 10:00
Miesto : Nitrianske komunálne služby, s.r.o., Nábrežie mládeže 87, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou -Ing. Málková 0903 460598
1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 9.00 h do 14.00 h.
Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta alebo na základe úplnej žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu : michaelamalkova357@gmail.com.
2. Po prijatí žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte pdf. na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. Žiadosť musí byť podpísaná štatutárnym orgánom záujemcu a musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu, aj kontaktná osoba na doručovanie písomností-meno, funkcia, mailová adresa, telefonny kontakt. Pri mailovej komunikácii je potrebné zo strany uchádzačov a záujemcov vždy potvrdiť prijatie mailovej dokumentácie.
3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ,ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp, doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
Požadované doklady musia byť opečiatkované a podpísaní osobami oprávnenými konať v mene uchádzača.
4. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej kópii v digitálnej forme v čitateľnom formáte ( napr,1subor.pdf) na pamäťovom médiu pre účely zverejnenia ponúk v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke UVO . Dokumenty , ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátum podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
5. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe a zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracovaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania.
6. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu požiadavky a akceptujú sa ako tieto tak aj ekvivalentné. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v dostatočnej lehote .
7. Všetky informácie dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač neprevezme do troch pracovných dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky. Proces tohto verejného obstarávania, ktorý osobitne neupravujú súťažné podklady, sa riadi všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj
vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie ak sa v
priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa,
pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom
obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie Zákona, ktoré má alebo by
mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo
predložených viac, než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný
obstarávateľ nezruší použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť v
profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil. Jedným z takýchto dôvodov môže
byť, ak verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na
realizáciu zákazky.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie.
9.Verejný obstarávateľ na svojom profile, zriadenom úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné podklady, ale aj všetky vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 38 zákona o verejnom obstarávaní a do stanoveného termínu. Verejný obstarávateľ odporúča potencionálnym záujemcom / uchádzačom /účastníkom sledovať profil verejného obstarávateľa.

Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní
Verejný obstarávateľ požiadal o poskytnutie prostriedkov z Recyklačného fondu na spolufinancovanie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zadávanie zákazky v prípade, že mu tieto prostriedky nebudú poskytnuté.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
05.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité