Oznámenie 29722 - WYT

Obsah

29722 - WYT
Vestník č. 240/2014 - 09.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
STODOLOVA VILA s.r.o.
IČO: 36867926
M.M.Hodžu 34/20 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): STODOLOVA VILA s.r.o., Kuzmányho 11/940, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Rajniaková Urbanovská
Telefón: +421 915946170
Email: management@stodolovavila.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.stodolovavila.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/16031
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §7 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia vily Dr. Emila Stodolu - Interiérové vybavenie - nábytok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Vila Dr. Emila Stodolu, Ul. Michala Miloslava Hodžu 20,súpisné číslo 34, 031 01 Liptovský Mikuláš, Slovenská republika
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V rámci rekonštrukcie Vily Dr. Emila Stodolu Liptovský Mikuláš, obnovy kultúrnej pamiatky a zariadenia komplexných služieb cestovného ruchu sa jedná o dodávku interiérového vybavenia - nábytok , vykonať jeho montáž a osadenie do priestorov zadávateľa v zmysle projektovej dokumentácie. Podrobný opis predmetu zákazky je v časti súťažných
podkladov D OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39000000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 31530000-0, 39110000-6, 39113000-7, 39113100-8, 39121200-8, 39143000-6, 39143100-7, 39512000-4, 39516100-3, 39531000-3, 39515000-5, 39143121-0, 39172000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 203 379,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 90
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len" zákon"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona, čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa §7 zákona (ďalej len "verejný obstarávateľ") uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom podľa súťažných podkladov. Predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32
zákona. Nepredloženie dokladov v stanovenej lehote sa podľa § 44 ods. 1 zákona, sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Predložené doklady musia byť predložené v origináli alebo v úradne osvedčenej kópii.
Predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľadom o celkovom obrate (§ 4 ods. 9 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov) za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Dôkazný prostriedok:
- výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti - kópia dokladu potvrdená miestne príslušným správcom dane alebo overená audítorom, alebo
- výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (podnikateľ - fyzická osoba) - kópia dokladu potvrdená miestne príslušným správcom dane alebo overená audítorom.
Z predložených dokladov musí byť zrejmý a jednoznačný obrat (príjem v prípade podnikateľa - fyzickej osoby) najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Pokiaľ sú doklady dostupné v registri účtovných závierok, spravovanom Ministerstvom financií SR prostredníctvom Datacentra
dokumenty zverejnené na www.registeruz.sk za rok 2013 ich uchádzač nemusí za tento rok predkladať.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenie podľa § 31 ods. 3 zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona, čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa §7 zákona (ďalej len "verejný obstarávateľ") uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom podľa súťažných podkladov. Predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 zákona. Nepredloženie dokladov v stanovenej lehote sa podľa § 44 ods. 1 zákona, sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Predložené doklady musia byť predložené v origináli alebo v úradne osvedčenej kópii.
Predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 zákona.
Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač splnením tejto podmienky preukáže spôsobilosť a oprávnenie na dodávku tovaru podľa požiadavky verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienkou účasti záujemcu je minimálna výška celkového obratu za posledné tri hospodárske roky je spolu vo výške minimálne 200 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR platného v ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: : I. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona
- predloženie zoznamu dodaného tovaru rovnakého alebo podobného charakteru k predmetu
zákazky za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013). Uchádzač predloží zoznam za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehoty dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Doklady, ktorými preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti musia obsahovať min.: názov alebo obchodné meno odberateľa, adresa jeho sídla alebo miesta dodania, druh tovaru, jeho označenie a popis, objem, zmluvnú cenu, zmluvný termín dodávky a kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií.
Predložené doklady musia byť predložené v origináli alebo v úradne osvedčenej kópii.
Odôvodnenie primeranosti: uchádzač predloží dôkaz, že je z hľadiska svojho technického alebo odborného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu a že má praktické skúsenosti s realizáciou rovnakého alebo podobného predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preukáže skúsenosť s dodaním tovaru rovnakého alebo podobného predmetu zákazky formou potvrdených referencií v min. úhrnnej zmluvnej cene 420 000,- Eur bez DPH.
II. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní uchádzač predloží technický opis ponúkaného typu a fotografiami dodávaného tovaru
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
- z predloženého technického opisu musí jednoznačne vyplývať, že uchádzačom ponúkané interiérové vybavenie spĺňa všetky minimálne technické parametre požadované verejným obstarávateľom. Požadovaný doklad stačí predložiť ako neosvedčenú kópiu.
-Fotografie musia byť predložené vo farebnom vyhotovení, v dostatočnom rozlíšení.
Odôvodnenie primeranosti: Predloženie dokladov dáva možnosť zistiť, či ponúkaný tovar spĺňa minimálne požadované parametre a kvalitu.
III. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží certifikát alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami (v zmysle zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií požadovaných dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy na predloženie ponuky.
Odôvodnenie primeranosti: Predloženie týchto dokladov má garantovať kvalitné plnenie zákazky.
IV. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa§ 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 31 ods. 3 zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona, čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa §7 zákona (ďalej len "verejný obstarávateľ") uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom podľa súťažných podkladov. Predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 zákona. Nepredloženie dokladov v stanovenej lehote sa podľa § 44 ods. 1 zákona, sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Predložené doklady musia byť predložené v origináli alebo v úradne osvedčenej kópii Predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 zákona.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2015 12:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.01.2015 08:00
Miesto : STODOLOVA VILA s.r.o., Kuzmányho 11/940, 031 01 Liptovský Mikuláš
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk, časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Otváranie časti ponúk Kritériá bude neverejné (bez účasti uchádzačov), z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný programu Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 3 - Cestovný ruch, Opatrenie 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu rok 2007-2015, kód výzvy KaHR-31SP-1201.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú dostupné na profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/16031 v pdf formáte. Dokumentácia v iných formátoch bude poskytnutá záujemcom po zaslaní žiadosti o ich poskytnutie na kontaktný email uvedený v bode I.1. tejto výzvy na predkladanie ponúk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady a ďalšie doplňujúce informácie sú prístupné v elektronickej forme na profile verejného obstarávateľa nepretržite do termínu uvedeného v bode IV.2.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia a zmeny uverejňovať prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytuje záujemcom súťažné podklady v písomnej listinnej podobe. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ preferuje elektronickú formu komunikácie s povinnosťou potvrdzovania doručenia emailov tak z jeho strany tak aj zo strany záujemca/uchádzača. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách. Doklady vystavené v inom ako slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, s výnimkou dokladov vystavených v českom jazyku.
Pracovná doba verejného obstarávateľa je od 7.00 do 15. 00 hod. v pracovných dňoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité