Oznámenie 29892 - WYT

Obsah

29892 - WYT
Vestník č. 241/2014 - 10.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
TOP REAL, s.r.o.
IČO: 31680054
Čermeľská 3, 04001 Košice - mestská časť Sever

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TOP REAL, s.r.o., Čermeľská 3, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Martin Kačmarik
Telefón: +421 556320590
Fax: +421 556320450
Email: topreal-ke@topreal-ke.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.topreal-ke.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o.
IČO: 31652387
Starosaská 15 , 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o., Starosaská 15, 052 01 Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Balogová
Mobil: +421 902868090
Telefón: +421 534424748
Fax: +421 534426364
Email: svt@svt.sk
Internetová adresa (URL): http://www.svt.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o.
IČO: 31652387
Starosaská 15 , 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o., Starosaská 15, 052 01 Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Balogová
Mobil: +421 902868090
Telefón: +421 534424748
Fax: +421 534426364
Email: svt@svt.sk
Internetová adresa (URL): http://www.svt.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
TOP REAL, s.r.o.
IČO: 31680054
Čermeľská 3 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TOP REAL, s.r.o., Čermeľská 3, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Martin Kačmarik
Mobil:
Telefón: +421 556320590
Fax: +421 556320450
Email: topreal-ke@topreal-ke.sk
Internetová adresa (URL): http://www.topreal-ke.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zariadenie interiéru Hotela SIPOX
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Hotel SIPOX, Mlynská 468/2, 059 38 Štrba
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zariadenie a vybavenie na prízemie, poschodie a podkovie Hotela SIPOX
Zariadenie do relaxačnej časti - playroom
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39150000-8, 30213100-6, 32333200-8, 38652120-7, 32330000-5, 32321200-1, 38653400-1, 32421000-0, 32342410-9, 37500000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zariadenie a vybavenie na prízemie, poschodie a podkovie Hotela SIPOX
Zariadenie do relaxačnej časti - playroom
Podrobnejšie vymedzenie predmetu a rozsahu zákazky je obsiahnuté v Časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 106 737,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s ustanovením § 26 ZVO:

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na
terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní."
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia:

a) podľa písm. a) a b) výpisom z registra trestov štatutárneho orgánu uchádzača pre každého jeho člena nie starším ako tri mesiace,
b) podľa písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace,
c) podľa písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) podľa písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) podľa písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu.
f) podľa písm. h) čestným vyhlásením.
g) podľa písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže postupovať podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie ku dňu predloženia ponuky.


1.4 Uchádzač musí postupovať pri preukazovaní splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

1.5 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1 tejto časti súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.6 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.7 Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27ods.1 písm. a) ZVO:
2.1. Doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, bežný účet uchádzača nebol ani nie je predmetom exekúcie. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk a musí ním uchádzač preukazovať svoju aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.

2.2. podľa § 27 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate, alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Aby minimálna výška obratu spolu za roky 2011, 2012, 2013 nebola nižšia ako 200.000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Osoba podľa §7 bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky predaj" výkazu ziskov a strát (právnické osoby), resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch (fyzické osoby). Výkazy resp. ich ekvivalenty, budú predložené ako fotokópie
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods.11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 úspešný uchádzač, ktorí sa umiestnil na prvom mieste podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní.

2.3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 27 ods. 2 a 3.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO :
Predmetné podmienky vyplývajú z § 27 ZVO a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou chce ubezpečiť, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dobu plnenia zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 2.2.: Aby minimálna výška obratu spolu za roky 2011, 2012, 2013 nebola nižšia ako 200.000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť v zmysle § 28 ods.1 písm. b) ZVO:

3.1. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b) - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov s uvedením cien, miest a lehôt dodania tovarov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,

3.2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu 3.1. - Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v každom roku po sebe (2011, 2012, 2013) realizoval minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v hodnote 50 000,00 € bez DPH za jednu zákazku.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO :
Predmetná podmienka vyplýva z § 28 ZVO a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje zabezpečiť potrebné zručnosti uchádzača pre danú zákazku podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 3.1. - Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v každom roku po sebe (2011, 2012, 2013) realizoval minimálne 1 dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v hodnote 50 000,00 € bez DPH za jednu zákazku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 70 bodov
Časť: 2
Názov: Lehota uskutočnenia práce v kalendárnych dňoch
Váha: 30 bodov
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014/VO/TR/2
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.01.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.01.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.01.2015 13:00
Miesto : TOP REAL, s.r.o., Čermeľská 3, 040 01 Košice
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola z
hodnotenia vylúčená. Štatutárny zástupca organizácie sa preukáže preukazom totožnosti a výpisom z obchodného
registra resp. živnostenským listom. Iný zástupca spoločnosti sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným
splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom spoločnosti, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk v
rámci predmetnej zákazky.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 3 Cestovný ruch, Opatrenie 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady záujemca zašle na kontaktnú adresu:SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o., Starosaská 15, 052 01 Spišská Nová Ves, písomne emailom (svt@svt.sk).
2.Žiadosť má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno
kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa poskytnú výhradne elektronicky formou prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe.
3.Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné
podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že
záujemca nepožiada o Súťažné podklady, obstarávateľská organizácia nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
4. Osoba podľa § 7 si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. Jedným z takýchto dôvodov je, ak ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky, uvedenú v Oznámení.
5.Osoba podľa § 7 si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak osobe podľa § 7 neschvália žiadosť o NFP a nezíska finančný príspevok na spolufinancovanie predmetu zmluvy cez Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 3 Cestovný ruch, Opatrenie 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.12.2014

Redakčné opravy

30271 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 243/2014
V oznámení 29892-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa TOP REAL, s.r.o., Čermeľská 3, 040 01 Košice - mestská časť Sever zverejnenom vo VVO č. 241/2014 zo dňa 10.12.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Namiesto: Hodnota: 106 737,0000 EUR Viď: Hodnota: 106 373,0000 EUR
1922 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2015
V oznámení 29892-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa TOP REAL, s.r.o., Čermeľská 3, 040 01 Košice - mestská časť Sever zverejnenom vo VVO č. 241/2014 zo dňa 10.12.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) Doplňujúce predmety Hlavný slovník: Namiesto: 39150000-8, 30213100-6, 32333200-8, 38652120-7, 32330000-5, 32321200-1, 38653400-1, 32421000-0, 32342410-9, 37500000-3 Viď: 39150000-8, 30213100-6, 32333200-8, 38652120-7, 32330000-5, 32321200-1, 38653400-1, 32421000-0, 32342410-9, 37500000-3, 48000000-8, 48761000-0 II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 10 Viď: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 2 III.1. Podmienky účasti III.1.1. Osobné postavenie Namiesto: f) je oprávnený poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť, Viď: f) je oprávnený poskytovať službu, dodávať tovar alebo uskutočňovať stavebné práce vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť, Miesto, kde má byť text upravený: III.1. Podmienky účasti III.1.1. Osobné postavenie 1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia: Namiesto: e) podľa písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu. Viď: e) podľa písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu, dodávať tovar alebo uskutočňovať stavebné práce.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité