Oznámenie 29900 - WYS

Obsah

29900 - WYS
Vestník č. 241/2014 - 10.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Mobil: +421 918919521
Telefón: +421 552341597
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je zabezpečenie leteniek, služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb a ubytovania v mieste pobytu pri zahraničných a tuzemských pracovných cestách zamestnancov Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60400000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60440000-4, 63000000-9, 98341000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvo a rozsah predmetu zákazky vyplynie z priebežných potrieb verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia
množstva predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 206 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2 006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §
26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do
30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v
procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v
procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Ak nemá uchádzač sídlo v Slovenskej
republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno
ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 úradu zo dňa 23.07.2013: uchádzač môže predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uvedené na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o
verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi,
verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a
ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, (ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej(-ých) je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje že je schopný platiť si svoje finančné záväzky, v prípade splácania úveru, že dodržiava splátkový kalendár, a že jeho účet nie je predmetom exekúcie.
Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu poskytovaných služieb, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení.
Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač
poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. j) a k) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : § 28 ods. 1 písm. j): Uchádzač predloží vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré bude mať k dispozícii na poskytnutie služby. Vo vyhlásení uvedie názvy medzinárodných rezervačných systémov, ku ktorým má prístup a predloží potvrdenie od prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému (napr. Amadeus, Galileo) o povolení uchádzača na vstup do medzinárodného rezervačného systému a povolení vystavovať letenky, uchádzač musí dokladom preukázať možnosť celosvetového on-line vyhľadávania low-cost leteckých spojov a celosvetového on-line systému vyhľadávania a rezervovania leteniek a doklad preukazujúci členstvo v medzinárodnom združení na základe, ktorého je oprávnený vystavovať cestovné doklady (napr. IATA - International Air Transport Association)
Odôvodnenie primeranosti§ 28 ods. 1 písm. j):
Verejný obstarávateľ chce získať informácie, či uchádzač má alebo si vie zabezpečiť primerané strojné a technické
vybavenie potrebné na poskytnutie služieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 28 ods. 1 písm. k): Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov
prostredníctvom, ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zákazky s uvedením údajov : identifikačné údaje subdodávateľa, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, % podiel plnenia zo zmluvy, ktorý bude predmetom subdodávky, stručný opis časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky, čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona a verejnom obstarávaní. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača oprávneným konať v záväzkových vzťahoch.
Odôvodnenie primeranosti § 28 ods. 1 písm. k):
Verejný obstarávateľ zoznamom subdodávateľov získava prehľad o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsobom
podieľať na poskytovaní služieb, ktoré sú predmetom zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-96/VO-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.12.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.12.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.12.2014 10:00
Miesto : Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v
Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, meľká zasadačka, I.poschodie. Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk "KRITÉRIA", v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "KRITÉRIA". Otváranie ponúk je verejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Názov projektu: IRES - Inovácie pre vedomostnú spoločnosť, kód výzvy: OPV 2011/1.2/03-SORO, kód ITMS: 3/5 26110230075, číslo zmluvy: 017/2012/1.2/OPV, Názov projektu: Rozšírenie študijného programu slovenský jazyk a literatúra v kombinácii na KSSFaK FF UPJŠ o didaktiku slovenčiny ako cudzieho jazyka (DiSaC), kód výzvy: OPV- 2012/1.2/06-SORO, kód ITMS projektu: 26110230102, číslo zmluvy: 013/2013/1.2/OPV,Názov projektu: KVARK - Kvalita vzdelávania a rozvoj kompetencií doktorandov a postdoktorandov UPJŠ, kód výzvy: OPV2011/1.2/03-SORO, kód ITMS: 26110230084, Číslo zmluvy: 020/2012/1.2/OPV,Názov projektu: Rozvoj vedomostí a zručností zamestnancov a študentov UPJŠ s akcentom na medziodborové kompetencie a integráciu do medzinárodných výskumných centier (SOFOS), kód výzvy: OPV-2011/1.2/04-SORO,Názov projektu: Rozvoj inovatívnych foriem vzdelávania a podpora interdisciplinarity štúdia na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach (RIFIV), kód výzvy: OPV-2012/1.2/05- SORO,Názov projektu: Progresívna technológia prípravy mikrokompozitných materiálov pre elektrotechniku , kód výzvy: OPVaV-2009/2.2/04-SORO kód ITMS projektu: 26220220105, číslo zmluvy: 119/2010/2.2/OPVaV,Názov projektu: Probiotické mikroorganizmy a bioaktívne látky naturálneho pôvodu pre zdravšiu populáciu Slovenska, kód výzvy: OPVaV-2009/2.2/04-SORO, Kód ITMS projektu: 26220220104, číslo zmluvy: 104/2010/2.2/OPVaV, Názov projektu: Výskumné centrum moderných technológií monitorovania a diagnostiky ochorení ohrozujúcich verejné zdravie, kód Výzvy: OPVaV-2011/2.2/07-SORO, kód ITMS: 26220220162, číslo zmluvy: 157/2012/2.2/OPVaV,Názov projektu: Univerzitný vedecký park TECHNICOM pre inovačné aplikácie s podporou znalostných technológií, kód výzvy: OPVaV- 2012/2.2/08-SORO, Kód ITMS: 26220220182, Názov projektu: Medicínsky univerzitný vedecký park v Košiciach (MediPark, Košice), Kód výzvy: OPVaV-2012/2.2/08-RO, ITMS kód: 26220220185, Zmluva o poskytnutí NFP č. OPVaV/12/2013.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa zároveň verejný obstarávateľ, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk. Preto je potrebné aby sa záujemci pre príslušnú zákazku pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov zaregistrovali nasledovným postupom: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon,klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o účasť záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky), takto vygenerovanú a podpísanú Žiadosť o účasť z elektronického systému z portálu www.ezakazky.sk záujemca doručí v stanovenej lehote na predkladanie ponúk uvedenej v bode IV. 2.2 výzvy na predkladanie ponúk na mailovú adresu tatiana.gorcosova@upjs.sk. Vysvetľovanie bude prebiehať elektronicky pomocou portálu www.ezakazky.sk. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu aby sa zaregistrovali ako záujemcovia u verejného obstarávateľa na portáli www.ezakazky.sk, pretože v prípade dotazov zo strany záujemcov je potrebné predkladať svoje dotazy v elektronickej forme na portáli, a verejný obstarávateľ bude odpovede na dotazy zverejňovať na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, alebo portáli www.ezakazky.sk, záujemcom, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, budú o pridaní dokumentov upovedomení notifikačným e-mailom a v prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia dohody. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na požadovaný predmet. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z nenávratných finančných prostriedkov poskytnutých poskytovateľom na základe Zmluvy o NFP, bude poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskej únie. Rámcová dohoda bude uzatvorená s tromi úspešnými uchádzačmi a môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní alebo ak neboli podané námietky podľa § 138 zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom k tomu, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, verejný obstarávateľ dáva uchádzačom na vedomie, že z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty ak neboli použité revízne postupy, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. Ak úspešný uchádzač alebo uchádzači odmietnu uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, verejný obstarávateľ môže uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili druhí v poradí odmietnu uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili tretí v poradí sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité