Oznámenie 30018 - WYT

Obsah

30018 - WYT
Vestník č. 242/2014 - 11.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
INTES Poprad, s.r.o.
IČO: 36449814
Námestie sv. Egídia 95 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Roman Súlovec, PhD.
Telefón: +421 903929685
Email: inowis@inowis.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.intespoprad.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
INOWIS, s.r.o.
IČO: 45977178
Petzvalova 27 , 01015 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Roman Súlovec, PhD.
Telefón: +421 903929685
Email: inowis@inowis.sk
Internetová adresa (URL): http://www.inowis.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
INOWIS, s.r.o.
IČO: 45977178
Petzvalova 27 , 01015 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Roman Súlovec, PhD.
Telefón: +421 903929685
Email: inowis@inowis.sk
Internetová adresa (URL): http://www.inowis.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
INOWIS, s.r.o.
IČO: 45977178
Petzvalova 27 , 01015 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Roman Súlovec, PhD.
Telefón: +421 903929685
Email: inowis@inowis.sk
Internetová adresa (URL): http://www.inowis.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia parku pri ubytovacom zariadení a nákup párty stanu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: KAŠTIEĽ LUČIVNÁ, Lučivná 269, 059 31 Lučivná
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup tovarov a realizácia exteriérových úprav okolia ubytovacieho zariadenia a dodávka párty stanu so spevnenou podlahou. Predmet zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti. Bližší popis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03121100-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43323000-3, 45112711-2, 39520000-3, 39522530-1, 51500000-7
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Rekonštrukcia parku
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom časti 1 zákazky je nákup tovarov a realizácia exteriérových úprav okolia ubytovacieho zariadenia, napr. vybudovanie spojovacích chodníkov, záhonov, závlah, osvetlenia parku. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby. Bližší popis časti 1 predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03121100-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43323000-3, 45112711-2, 51500000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Rozsah časti 1 zákazky v zmysle informácií uvedených v súťažných podkladoch.
Hodnota 132 718,8200 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 60
Časť: 2
NÁZOV
Nákup párty stanu so spevnenou podlahou
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom časti 2 zákazky je nákup párty stanu so spevnenou podlahou. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby (napr. montáž stanu, osadenie podlahy, montáž osvetlenia) . Bližší popis časti 2 predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39520000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39522530-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Rozsah časti 2 zákazky v zmysle informácií uvedených v súťažných podkladoch.
Hodnota 25 452,5000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 30
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah zákazky v zmysle informácií uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 158 171,3200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Vyžaduje sa pre všetky časti predmetu zákazky preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia spoločnosť Snowpark Lučivná s.r.o. (ďalej tiež len "verejný obstarávateľ") vyžaduje predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Požiadavka na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia je stanovená v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) ZVO.

1.2 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZVO údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 26 ods. 1 ZVO v takomto prípade bude vyhodnocované v súlade s Výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa ZVO, t.j. uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ZVO v znení účinnom od 01.07.2013 alebo v prípade, že zápis v zozname podnikateľov bol predĺžený po 30.06.2013 nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 ZVO.

1.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.4 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

1.5 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v časti
III.1.1.Osobné postavenie. Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje
verejnej súťaže.

1.6 Z predkladaných dokladov a/alebo dokumentov uchádzačov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 26 ZVO musí byť zrejmé splnenie verejným obstarávateľom požadovaných podmienok a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

1.7 V zmysle § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom detailne špecifikovaným v súťažných podkladoch.

1.8 V prípade, ak má zahraničná právnická osoba na území Slovenskej republiky za účelom podnikania zriadenú
organizačnú zložku, ktorá nemá právnu subjektivitu v zmysle Obchodného zákonníka, zahraničná právnická osoba preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia vo verejnom obstarávaní aj za svoju organizačnú zložku v kontexte ustanovení § 26 ods. 2 písm. c) a d) ZVO, nakoľko organizačná zložka má povinnosti a právnu subjektivitu v oblasti platenia daní a subjektivitu vyplývajúcu z pracovnoprávnych vzťahov a s tým spojené povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov o sociálnom zabezpečení.

1.9 Čestné vyhlásenie, alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, budú podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - vyžaduje sa preukázať pre všetky časti predmetu zákazky: Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je a v období posledných troch rokov nebol v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú v exekúcii, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách. Pre vyvrátenie akýchkoľvek pochybností verejný obstarávateľ upresňuje, že obdobím posledných troch rokov sa rozumie obdobie 36 mesiacov predchádzajúcich dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má uchádzač vedený účet/vedené účty.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ vyžaduje vzhľadom na obsah a rozsah predmetu zákazky ekonomicky spoľahlivého obchodného partnera. Predmetná podmienka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu uchádzačovej ekonomickej nestability a pod. Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ zadefinoval za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná predmetu zákazky. Uchádzač týmto preukáže jeho základnú spoľahlivosť v obchodných vzťahoch, schopnosť plniť svoje finančné záväzky riadne a včas. Čestné vyhlásenie verejný obstarávateľ vyžaduje, nakoľko táto požiadavka má zabezpečiť, že vyjadrenie/vyjadrenia banky, ktoré uchádzač predloží je/sú kompletné, úplné a pravdivé.

2.2 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

2.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti definovaných v časti III.1.2.Ekonomické a finančné postavenie, za všetkých členov
skupiny spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 ZVO.

2.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

2.5 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

2.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v časti
III.1.2.Ekonomické a finančné postavenie. Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.

2.7 Z predkladaných dokladov a/alebo dokumentov uchádzačov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/ minimálnych úrovne/úrovní
požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

2.8 V zmysle § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom detailne špecifikovaným v súťažných podkladoch.

2.9 Čestné vyhlásenie, alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, budú podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1 Kladné vyjadrenie, že uchádzač nie je a v období posledných troch rokov nebol v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú v exekúcii, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a čestné vyhlásenie, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má uchádzač vedený účet/vedené účty.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžadujú sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : nevyžaduje sa
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ-2014-091
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.01.2015 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.01.2015 15:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.01.2015 12:00
Miesto : Otváranie obálok ponúk sa uskutoční v sídle spoločnosti INTES Poprad, s.r.o., Nám. sv. Egídia 95, Poprad.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok ponúk a otváranie častí ponúk označenej ako Ostatné je neverejné. Na otváraní sa zúčastní v zmysle § 41 ZVO len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov.
Otváranie častí ponúk označenej ako Kritériá je taktiež neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Verejné obstarávanie sa realizuje v rámci podávaného projektu - Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
(1) Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na emailovú adresu kontaktného miesta verejného
obstarávateľa: inowis@inowis.sk. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa záujemcovi poskytnú výhradne elektronicky formou e-mailu, verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.

(2) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, príp. z profilu verejného obstarávateľa. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.

(3) Súťažné podklady sú záujemcom voľne prístupné i na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní.

(4) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.

(5) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

(6) Verejný obstarávateľ umožňuje v zmysle § 19 ods. 2 ZVO predložiť ponuku v štátnom jazyku (jazyk slovenský) alebo v českom jazyku.

(7) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.

(8) Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti a súťažných podkladov musí byť doručená v listinnej podobe v lehote v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) ZVO do kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina s označením Žiadosť o vysvetlenie - INTES Poprad - NEOTVÁRAŤ. Na žiadosti doručené po zákonnej lehote alebo doručené na inú adresu verejný obstarávateľ nebude reagovať.

(9) Osobné doručenie a preberanie písomností v kontaktnom mieste verejného obstarávateľa je možné v pracovných dňoch od 08:00 do 15:00 hod. Upozorňujeme, že je potrebné dohodnúť si VOPRED čas doručenia/preberania u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.

(10) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke/uzavretom obale s označením PONUKA - INTES Poprad - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".

(11) Žiadosti o nápravu doručí záujemca/uchádzač v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina s označením Žiadosť o nápravu - INTES Poprad - NEOTVÁRAŤ.

(12) Predmet zákazky verejný obstarávateľ bude financovať z projektu v rámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. Verejné obstarávanie sa vyhlasuje pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok k danému projektu. Predmet zákazky bude dodaný až po schválení projektu verejného obstarávateľa a podpísaní zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku v rámci podaného projektu. V prípade neschválenia projektu verejného obstarávateľa sa predmet zákazky nebude realizovať.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité