Oznámenie 30207 - WYT

Obsah

30207 - WYT
Vestník č. 243/2014 - 12.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Letecká vojenská nemocnica, a.s.
IČO: 36601578
Murgašova 1, 04086 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): sekretariát riaditeľa
Kontaktná osoba: Anna Domaniková
Telefón: +421 905793194
Fax: +421 556130010
Email: domanikova.LVN@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lvn.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mlieko a mliečne výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Letecká vojenská nemocnica, a.s., Murgašova 1, Košice 040 86
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie mlieka a mliečnych výrobkov pre vlastné stravovacie zariadenie verejného obstarávateľa.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15511000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15512000-0, 15530000-2, 15550000-8, 15540000-5, 60000000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Potraviny sa obstarávajú na 24 kalendárnych mesiacov v zložení a množstvách celkom takto:
Acidofilné mlieko1.800,00 kg; Bryndza100,00 kg; jogurt biely 6.200,00 ks; jogurt ovocný 720,00ks; maslo čerstvé 2.000,00 kg; maslo rastlinné 400,00 kg; mlieko trvanlivé polotučné 16.000,00 litrov; smotana kyslá 16% 180,00 kg; smotana na šľahanie 33 % 100,00 litrov; smotana na varenie 12 % 800,00 litrov; syr balkánsky 20,00 kg; syr trojuholník 27 g - 4.200,00 ks; syr tavený 50 g - 8.600 ks; syr Niva 4,00 kg; syr tvrdý 45 % - 1.200,00 kg; syr údený 120,00 kg; tatárska omáčka 180,00 kg; tvaroh 1.450,00 kg; termix tvarohový 600,00 ks; majonéza 30,00 kg; vajcia "L" 60.500,00 ks.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 45 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží:
1. -Podľa § 26 ods. 2 písm. a) -Výpis z registra trestov. Predkladá sa originál, nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vystavenie Výpisu nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Týmto dokladom uchádzač potvrdí, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, či člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
-Podľa § 26 ods. 1 písm. b), že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
A.Fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov.
B.Právnická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenné doklady vydané príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osoby, ktorú sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
2. -Podľa § 26 ods. 2 písm. c) - Potvrdenie príslušného súdu. Predkladá sa originál nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, alebo úradne potvrdená kópia takéhoto originálu. Potvrdenie nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Týmto dokladom uchádzač potvrdí, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
3. -Podľa § 26 ods. 2 písm. d) - Potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, v ktorej / ktorých je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia. Týmito dokladmi uchádzač potvrdzuje, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Predkladajú sa originály nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk alebo úradne overené takéto kópie originálu. V prípade, že uchádzač predloží vyjadrenie napr. len jednej zdravotnej poisťovne, z dôvodu, že v ostatných ZP nemá vedených poistencov, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie.
4. -Podľa § 26 ods. 2 písm. e) - Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, ktorým uchádzač potvrdí, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Predkladá sa originál nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, alebo úradne overená kópia takéhoto originálu.
5. -Podľa (§ 26 ods. 2 písm. f) - platný doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorým uchádzač potvrdí, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky (technologické vybavenie), na ktorú predkladá uchádzač ponuku. Predkladá sa originál dokladu, alebo jeho úradne overená kópia.
6. -Podľa § 26 ods. 1 písm. h) - uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, alebo nie je osobou,
A.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
B.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebieha verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola:
1b) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
2b) právnym zástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvo došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
C.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač túto skutočnosť potvrdí predložením čestného prehlásenia.
-Podľa § 26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona č. 25/2006 Z.z., ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia uchádzač predkladá čestné vyhlásenie;
-Podľa § 26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač predkladá čestné vyhlásenie;
7. Uchádzač môže nahradiť uvedené doklady Platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní v zozname podnikateľov. V takom prípade sa predkladá originál, alebo fotokópia platného Potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.

Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov v krajine jeho sídla (§ 26 ods. 4).
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako SR a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu (§ 26 ods. 5).
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok osobného postavenia musí uchádzač predložiť za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o VO preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je taxatívnou podmienkou zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží:
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky. Vyjadrenie banky/bánk musí byť vystavené v lehote nie dlhšej ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Predkladá sa originál, prípadne jeho úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie/vyjadrenie banky.
2. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. Vyhlásenie bude podpísané štatutárom uchádzača, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V takom prípade je treba predložiť aj písomné poverenie tejto osoby, z ktorého bude zrejmé, že koná na základe plnej moci udelenej mu štatutárom uchádzača. Čestné vyhlásenie sa predkladá ako originál, vystavený nie skôr ako tri mesiace pred lehotou určenou na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti: Podmienku účasti Verejný obstarávateľ zadefinoval a zahrnul medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí disponujú predmetnými finančnými kapacitami a sú oprávnení a schopní plniť predmet zákazky. Touto podmienkou zadávateľ zákazky overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie svojho finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, zadávateľ zákazky môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienky ekonomickej a finančnej spôsobilosti predkladajú členovia skupiny spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 32 ods. 8 uchádzač predloží
Doklady preukazujúce splnenie podmienok na výrobu, spracovanie a distribúciu potravín vydané orgánom verejnej moci, a to:
a)Platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR - povolenie na spracovanie (resp. výrobu), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh v SR v zmysle platného zákona o potravinách.
b)Platné osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že disponuje príslušnými požadovanými dokladmi, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek na skladovanie a distribúciu predmetu zákazky čím preukáže, že je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a zároveň preukáže hygienickú spôsobilosť rozvozu tovaru. Podmienka účasti vo vzťahu k predmetu zákazky je primerane stanovená a nediskriminačná.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
11/MLaV/Dom/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.01.2015 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.01.2015 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 09:00
Miesto : Letecká vojenská nemocnica, a.s.; zasadacia miestnosť; Murgašova 1; Košice 040 86
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami, otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" a "Kritériá" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady si záujemcovia môžu vyžiadať:
a) písomne, listom zaslaným verejnému obstarávateľovi poštou alebo kuriérskou službou;
b) e-mailom zaslaným na adresu: domanikova.LVN@gmail.com
c) osobne na adrese verejného obstarávateľa - sekretariát riaditeľa nemocnice
d) alebo si súťažné podklady stiahne z profilu verejného obstarávateľa
Aj pri osobnej návšteve je treba doručiť písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov so všetkými požadovanými náležitosťami. Každá žiadosť - doručená verejnému obstarávateľovi musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa: názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, ak je iná ako adresa sídla, uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho telefónne číslo a e-mailovú adresu. Žiadosť musí byť spísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku. Na žiadosti doručené v inom jazyku, na žiadosti nezrozumiteľné a neúplné nebude verejný obstarávateľ reagovať.
2. Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tie záujemcovi odoslané e-mailom na adresu uvedenú v žiadosti. Súčasťou súťažných podkladov bude návrh záväzných zmluvných podmienok a všetky prílohy súťažných podkladov vo formáte .doc pre komfortnejšie vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
3. V profile verejného obstarávateľa budú zverejňované aj všetky vysvetlenia súťažných podkladov, prípadne ich
doplnenie.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude výlučne v slovenskom,
prípadne českom jazyku písomnou formou.
5. Verejný obstarávateľ neumožňuje deliť predmet zákazky na časti.
6. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov, prípadne údajov z výzvy na predkladanie ponúk, či iných skutočností
týkajúcich sa tejto verejnej súťaže musí byť doručená verejnému obstarávateľovi písomne (môže byť aj ako príloha emailu) najneskôr do 10:00 hod. dňa 19/12/2014.
7. Lehota viazanosti ponúk: 31/05/2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité