Oznámenie 30229 - WYS

Obsah

30229 - WYS
Vestník č. 243/2014 - 12.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
3EC International a.s.
IČO: 36789003
Hraničná 18 , 82105 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Mária Borbélyová - PORTE, Záhradnícka 1, 903 01 Senec
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.3ec.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Mária Borbélyová - PORTE
IČO: 43375308
Záhradnícka 1 , 90301 Senec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Záhradnícka 1, 903 01 Senec
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 7 ods. 1
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Moderné IKT pre efektívny rozvoj 3EC International a.s.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: 3EC International a.s., Hraničná 18,821 05 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky na poskytnutie služieb pozostáva z dvoch hlavných aktivít:
- HA1 Vytvorenie a podpora webového portálu spoločnosti
- HA2 Vybudovanie informačného systému na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM)
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72212000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72413000-8, 72212220-7, 72212445-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky na poskytnutie služieb pozostáva z dvoch hlavných aktivít:
- HA1 Vytvorenie a podpora webového portálu spoločnosti
- HA2 Vybudovanie informačného systému na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM)
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 71 185,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov preukazuje osobné postavenie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.

Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyplýva z § 26 a § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, osobné postavenie, ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A. Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len "banka") o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, v ktorom banka uvedie, že uchádzač nie je a nebol v roku 2 014 v nepovolenom debete, jeho účet nie je predmetom exekúcie, je schopný plniť si svoje finančné záväzky a v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár. Vyjadrenie predkladá uchádzač zo všetkých bánk, kde má vedené účty. Okrem vyjadrenia banky/bánk predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty ani záväzky.

Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý si plní všetky
svoje finančné záväzky riadne a včas. Stanovenou podmienkou účasti sa vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém s financovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača, keďže osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a je potrebná z dôvodu riadneho a bezproblémového plnenia zmluvných záväzkov uchádzača, čoho predpokladom je aj plnenie finančných záväzkov uchádzača.

B. Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží uchádzač formou čestného vyhlásenia, v ktorom budú špecifikované oblasti predmetu obratu. Uchádzač predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch.

V prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v mene euro, ktorú stanoví kurzom ECB k ultimu príslušného hospodárskeho roku.

Minimálna požadovaná úroveň: obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, musí za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, dosiahnuť celkom 600 000 eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý bol v predchádzajúcich troch hospodárskych rokoch schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požiadavka na výšku obratu za sledované obdobie predstavuje v ročnom priemere menej ako 50 % predpokladanej hodnoty zákazky prepočítanej na obdobie 12 mesiacov.

Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: ekonomické a finančné postavenie ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní finančné a ekonomické postavenie predloží skupina spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje sú použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A. Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (troma rokmi sa rozumie 3 x 365 dní predchádzajúcich lehote na predkladanie ponuky) a referenciami a/alebo potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb (alebo ekvivalentnými dokladmi) preukáže minimálne tri zmluvné vzťahy, plnením ktorých uchádzač úspešne navrhol a vybudoval informačný systém na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM):
- využívajúci na uloženie údajov relačnú databázu
- so zabezpečeným prístupom pre registrovaných používateľov prostredníctvom prihlasovacieho mena a hesla a s diferencovanými prístupovými právami
- s vytváraním a editovaním záznamov, ich vyhľadávaním, triedením a filtrovaním podľa voliteľných kritérií
- s možnosťou pripájania dokumentov (vytvorených v textových, tabuľkových, obrázkových editoroch, e-mailov) s previazaním na záznamy
- s prepojením na existujúcu relačnú databázu podnikového informačného systému (ERP) používaného odberateľom
- s formulármi určenými na vypĺňanie používateľmi
- s nastavením tlačových výstupov a exportov do prostredia tabuľkového editora ako aj do formátu pdf
- so zaškolením zamestnancov odberateľa na ovládanie vybudovaného CRM systému.

Predložené doklady musia obsahovať:
- obchodné meno a adresu odberateľa, meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť
- obchodné meno a adresu poskytovateľa služby
- opis poskytnutých služieb, ktorý preukazuje všetky vyššie uvedené požiadavky
- požadovanú a skutočnú lehotu/termín realizácie
- zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH.

V nadväznosti na prechodné ustanovenie podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať plnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) bod 1 aj potvrdením o kvalite poskytnutých služieb, ak sa týkajú zákaziek, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013. Vzor potvrdenia (nezáväzný) je uvedený v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona zadefinovala vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom získať kvalifikovaného dodávateľa vybraného v čestnej hospodárskej súťaži. Predmetom zákazky je vytvorenie a podpora webového portálu a vybudovanie informačného systému na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho dodať v požadovanom rozsahu a časovej náročnosti.

B. Uchádzač svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní preukáže opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.

Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží:
a) certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9 001 v oblasti analýzy, vývoja, produkcie, implementácie a podpory softvéru, vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný ekvivalentný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu
b) certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa normy ISO 27 001 v oblasti analýzy, vývoja, produkcie, implementácie a podpory softvéru, vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný ekvivalentný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona zadefinovala vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom získať kvalifikovaného dodávateľa. Predmetom zákazky je vytvorenie a podpora webového portálu a vybudovanie informačného systému na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu, že cieľom osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní je vybrať takého uchádzača, ktorý má zavedené procesy kvality, ktorý svoje zavedené procesy stabilizuje, zaoberá sa ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov. Taktiež je cieľom osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní vybrať takého uchádzača, ktorý preukáže kvalitu ním poskytovaných služieb spôsobilosťou chrániť informácie, ktoré budú vytvárané a spracovávané predmetom zákazky, resp. s ktorými sa uchádzač oboznámi počas trvania zmluvy.

C. Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.

Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač zoznamom expertov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zákazky, a predložením profesijných životopisov expertov s údajmi o ich praktických skúsenostiach určených v minimálnych požiadavkách na expertov a certifikátmi alebo rovnocennými dokladmi preukáže, že disponuje nasledovnými osobami zodpovednými za poskytnutie služieb:
a) expert č. 1: hlavný architekt preukáže:
- minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti návrhu softvérovej architektúry riešenia informačných technológií a integrácie informačných systémov (preukáže životopisom)
- minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti za posledných 5 rokov na pozícii hlavného architekta v oblasti návrhu softvérovej architektúry riešenia informačného systému a jeho integrácie s iným/inými informačnými systémami (preukáže životopisom)
- znalosti v oblasti návrhu softvérovej architektúry riešení, implementácií a riadení Enterprise (IT) architektúry na úrovni certifikátu Integrated Architecture Framework, Enterprise Architecture TOGAF9 alebo iného ekvivalentného certifikátu, vydaného nezávislou a všeobecne uznávanou certifikačnou spoločnosťou, preukazujúceho znalosti uplatniteľné pri návrhu softvérovej architektúry (preukáže platným certifikátom)
b) expert č. 2: hlavný analytik preukáže:
- minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti procesnej analýzy a modelovania informačných systémov (preukáže životopisom)
- minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti za posledných 5 rokov na pozícii hlavného analytika v oblasti procesnej analýzy a modelovania informačných systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) (preukáže životopisom)
- znalosti a špecializáciu v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) certifikátom vydaným nezávislou a všeobecne uznávanou certifikačnou spoločnosťou (preukáže platným certifikátom)
c) expert č. 3: hlavný programátor preukáže:
- minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti konfigurácie a prispôsobenia systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) (preukáže životopisom)
- minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti za posledné 3 roky s realizáciou projektov/zmlúv v oblasti implementácie CRM riešení na ponúkanej technológii (preukáže životopisom)
- znalosti a špecializáciu v oblasti konfigurácie a prispôsobenia systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) certifikátom vydaným nezávislou a všeobecne uznávanou certifikačnou spoločnosťou (preukáže platným certifikátom)
d) expert č. 4: tester informačných systémov preukáže:
- minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti testovania informačných systémov (preukáže životopisom)
- minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti za posledné 3 roky s realizáciou projektov/zmlúv v oblasti testovania, tvorby testovacích scenárov, testovania použiteľnosti (preukáže životopisom)
- znalosti v oblasti testovania informačných systémov na úrovni certifikátu ISTQB (International Software Testing Qualifications Board) alebo iného ekvivalentného certifikátu, vydaného nezávislou a všeobecne uznávanou certifikačnou spoločnosťou, preukazujúceho znalosti v oblasti testovania informačných systémov (preukáže platným certifikátom).

Z každého predloženého životopisu bude zrejmé:
- pozícia, pre ktorú preukazuje podmienku účasti
- meno a priezvisko experta
- kontaktné údaje
- údaje o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a odbornej kvalifikácii (inštitúcia, od-do, získaný titul/certifikát)
- prehľad zamestnaní/odbornej praxe s uvedením zamestnávateľa/odberateľa, trvania pracovného pomeru/trvania poskytovaných služieb a pozície, ktorú príslušný expert zastával
- praktické skúsenosti príslušného experta (názov funkcie/pozície zastávanej expertom na projekte, obchodné meno a adresu dodávateľa, obchodné meno a adresu odberateľa, názov projektu, opis projektu, dobu realizácie projektu (od-do), meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť)
- čestné vyhlásenie experta o pripravenosti plniť predmet zákazky vo vzťahu k preukazovanej pozícii
- súhlas experta so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2 013 Z. z. o ochrane osobných údajov
- dátum a podpis experta.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie podmienky účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača podľa § 28 ods. 1 písm. g) sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý disponuje expertmi s kvalifikáciou a skúsenosťami potrebnými na kvalifikované plnenie predmetu zákazky. Podmienka účasti je stanovená primerane predmetu zákazky, minimálna požadovaná úroveň zodpovedá svojím rozsahom obstarávanému predmetu zákazky.

Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, technická alebo odborná spôsobilosť, ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, technická alebo odborná spôsobilosť, predloží skupina spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity sú použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 14:00
Miesto : 3EC International a.s., Hraničná 18,821 05 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky "Ostatné" je neverejné, t.j. bez účasti uchádzačov.
Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní týmto uchádzačom miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá" oznámi písomne.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Opatrenie 2.2 Informatizácia spoločnosti Operačného programu Bratislavský kraj, kód ITMS projektu: 22320220119
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú záujemcom poskytnuté poštou na základe písomnej žiadosti doručenej kontaktnej osobe.
2. Lehota dodania predmetu zákazky je 2 mesiace od uzavretia zmluvy, najneskôr však do 30.04.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité