Oznámenie 30253 - WYP

Obsah

30253 - WYP
Vestník č. 243/2014 - 12.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
STRACHAN, s. r. o.
IČO: 45326533
Ždiar 646, 05955 Ždiar

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ždiar 646
Kontaktná osoba: Silvia Horáková
Telefón: +421 903655633
Email: silvia.horakova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bachledka.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ul. 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ultima Ratio s.r.o.,Ul. 1. mája 709, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Tkáčová
Telefón: +421 914141170
Email: ivana.tkacova@ultimaratio.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ul. 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ultima Ratio s.r.o.,Ul. 1. mája 709, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Tkáčová
Telefón: +421 914141170
Email: ivana.tkacova@ultimaratio.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ul. 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ultima Ratio s.r.o.,Ul. 1. mája 709, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Tkáčová
Telefón: +421 914141170
Email: ivana.tkacova@ultimaratio.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 7 Zákona o VO
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia a rekonštrukcia Hotela Bachledka***Strachan
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: STRACHAN, s.r.o., 059 55 Ždiar 646
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.2Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác súvisiacich s rekonštrukciou a modernizáciou hotelových izieb, hotelových kúpeľní a sociálnych zariadení hotela.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212411-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bližšie uvedené v Súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 209 881,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.05.2015
Ukončenie: 31.07.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich overených kópií:
1.1 Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme:
1.1.1 fyzická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2 právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.2 Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu
predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním:
fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu,
na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.3 Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že voči uchádzačovi nie je vedené konkurzné konanie, že nie je v konkurze, likvidácii, ani nebol proti uchádzačovi zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby). Potvrdenie súdu musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
1.4 Potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.5 Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6 Dokladom, že uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
1.6.1.živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
1.6.2.výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
Doklad o oprávnení podnikať musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
Uchádzač predloží doklad o oprávnení podnikať na celý rozsah predmetu zákazky. V prípade, že v predmete činnosti oprávnenia podnikať nie sú uvedené niektoré činnosti v rozsahu činnosti predmetu zákazky, uchádzač splní túto požiadavku ak v ponuke predloží doklad o oprávnení podnikať na chýbajúce činnosti z predmetu zákazky, ktoré zabezpečí tretími osobami. Uvedenie tejto požiadavky nezbavuje zodpovednosti uchádzača za celkové plnenie zmluvy. V prípade predloženia dokladu o oprávnení podnikať niektorého subdodávateľa, uchádzač predloží aj zmluvu o budúcej zmluve uzatvorenú na predmetné činnosti so subdodávateľom.
1.7 Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho
orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený
zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8 Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.9 Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.10 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.11 Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodu 1.1 až 1.9 resp. 1.10 a doklady podľa bodu 2. a bodu 3. bude z verejnej súťaže vylúčený.
1.12 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom
1.13 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26, ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZoVO: uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, požadovaných v bodoch 2.1. až 2.2.:
2.1 vyjadrenie banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
2.1.1 uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.2 jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
2.2 čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá vedené účty v iných bankách,
2.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa bodu 2 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.4 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZoVO: Podmienky finančného a ekonomického postavenia definoval verejný obstarávateľ s cieľom zabezpečiť pre plnenie predmetu zákazky takého dodávateľa, ktorý je spoľahlivý a schopný plniť si svoje záväzky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením platných dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
3.1 v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) Zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona:
Zo záujemcom predložených dokladov musí/ia byť minimálne zrejmé:
- údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo záujemca u riadiacich zamestnancov preukáže predložením profesijných životopisov alebo ekvivalentným dokladom
- údaje o vzdelaní a odbornej praxi u osôb zodpovedných za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo záujemca u týchto osôb preukáže predložením profesijných životopisov, zoznamom zmlúv, príslušnými platnými certifikátmi a/alebo platnými potvrdeniami o absolvovaní príslušných školení osôb zodpovedných za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky alebo ekvivalentnými dokladmi.
Z každého zo záujemcom predloženého profesijného životopisu príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky (životopis) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky a dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu príslušného riadiaceho zamestnanca,
- prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky.
Z každého zo záujemcom predloženého zoznamu príslušnej osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky,
- názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávatela príslušnej osoby,
- čas realizácie projektu/ plnenia zmluvy, t.j. (mesiac, rok), - stručný popis predmetu projektu/ zmluvy,
- stručný rozsah činností, ktoré príslušná osoba zabezpečovala, - tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať odbornú prax u osôb zodpovedných za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky nasledovne:
a)minimálne 6-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia projektov vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky (túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom príslušnej osoby alebo ekvivalentným dokladom).
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZoVO: Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti zabezpečuje preverenie skúsenosti alebo vzdelanie a kvalifikácie osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie predmetu zákazky.
3.5 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa bodu 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.6 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena diela bez DPH (EUR)
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Čas potrebný na realizáciu predmetu obstarávania (v dňoch)
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
S/2/12/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.01.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.01.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.01.2015 09:30
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 3 Cestovný ruch, Opatrenie: 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu,Kód výzvy: KaHR-31DM-1401
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2. Zmluva s víťazným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde
k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom
pomoci, v ktorého zastúpení koná Slovenská inovačná a energetická agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Kupujúci,
a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na
predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok Kód KaHR-31DM-1401. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, Kupujúci si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej
podmienky a následne zmluvu anulovať.
3. strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami, službami a to kedykoľvek
počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi
SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:
i.Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,
ii.Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
iii.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
iv.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
v.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,
a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité