Oznámenie 30286 - MST

Obsah

30286 - MST
Vestník č. 244/2014 - 15.12.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: regionálna samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup čistiacich, dezinfekčných a hygienických prostriedkov pre Úrad ŽSK a pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia sa rozumie miesto dodania tovaru. Miestom plnenia je sídlo Žilinského samosprávneho kraja a miesto sídla príslušnej OvZP Žilinského samosprávneho kraja v okrese. Miesto plnenia bude dohodnuté v záväznej písomnej objednávke alebo v uzavieranej čiastkovej zmluve. Súčasťou súťažných podkladov bude Príloha č. 1 Zoznam OvZP Žilinského samosprávneho kraja.
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 12
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 526 015,0000 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: mesačné dodávanie tovarov - množstvo sa bude aktualizovať podľa potrieb
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka čistiacich, pracích a dezinfekčných prostriedkov a iných položiek drogistického tovaru určeného pre pranie, čistenie a dezinfekciu prevádzkových priestorov s určením pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39800000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 24455000-8, 39831000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 5
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu spracovanej prílohy č. 2 Súťažných podkladov. Počet obstarávaných položiek 262.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 526 015,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Dezinfekčné prípravky
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka sortimentu, vybratých druhov dezinfekčných prostriedkov v zmysle verejným obstarávateľom určeného nakupovaného základného sortimentu, ktorý tvorí neoddeliteľnú Prílohu č. 2 Špecifikácia tovaru, súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ stanovil základný sortiment najviac nakupovaných tovarov, ktoré majú najväčší význam z hľadiska zabezpečenia dezinfekcie prevádzkových priestorov ako neodmysliteľnej súčasti zabezpečenia základných sociálnych služieb pre klientov v oblasti sociálnej starostlivosti vo vymedzených organizačných subjektoch verejného obstarávateľa ako i ďalších prevádzkových priestorov napr. školského charakteru, ktoré sú v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK. Tovary zaradené v základnom sortimente budú dodávané opakovane v mesačných intervaloch alebo podľa aktuálnych potrieb.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24455000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Počet obstarávaných tovarov:34
Hodnota 47 600,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Pracie prostriedky a prostriedky na odstraňovanie škvŕn
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka sortimentu, vybratých druhov pracích prostriedkov v zmysle verejným obstarávateľom určeného nakupovaného základného sortimentu, ktorý tvorí neoddeliteľnú Prílohu č. 2 Špecifikácia tovaru, súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ stanovil základný sortiment najviac nakupovaných tovarov, ktoré majú najväčší význam z hľadiska zabezpečenia čistoty a pracích služieb ako neodmysliteľnej súčasti zabezpečenia základných sociálnych služieb pre klientov v oblasti sociálnej starostlivosti vo vymedzených organizačných subjektoch verejného obstarávateľa. Tovary zaradené v základnom sortimente budú dodávané opakovane v mesačných intervaloch alebo podľa aktuálnych potrieb.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39831000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Počet obstarávaných tovarov:26
Hodnota 44 850,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Sanitárne čističe
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka sortimentu, vybratých druhov čistiacich sanitárnych prostriedkov v zmysle verejným obstarávateľom určeného nakupovaného základného sortimentu, ktorý tvorí neoddeliteľnú Prílohu č. 2 Špecifikácia tovaru, súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ stanovil základný sortiment najviac nakupovaných tovarov, ktoré majú najväčší význam z hľadiska zabezpečenia čistoty ako neodmysliteľnej súčasti zabezpečenia základných sociálnych služieb pre klientov v oblasti sociálnej starostlivosti, školskej výchovy ako i iných prevádzkových priestorov vo vymedzených organizačných subjektoch verejného obstarávateľa. Tovary zaradené v základnom sortimente budú dodávané opakovane v mesačných intervaloch alebo podľa aktuálnych potrieb.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39800000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Počet obstarávaných tovarov:15
Hodnota 28 060,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Kuchyňa
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka sortimentu, vybratých druhov čistiacich prostriedkov v zmysle verejným obstarávateľom určeného nakupovaného základného sortimentu, ktorý tvorí neoddeliteľnú Prílohu č. 2 Špecifikácia tovaru, súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ stanovil základný sortiment najviac nakupovaných tovarov, ktoré majú najväčší význam z hľadiska zabezpečenia čistoty kuchynských a stravovacích priestorov ako neodmysliteľnej súčasti zabezpečenia základných sociálnych služieb pre klientov v oblasti sociálnej starostlivosti, školskej výchovy vo vymedzených organizačných subjektoch verejného obstarávateľa. Tovary zaradené v základnom sortimente budú dodávané opakovane v mesačných intervaloch alebo podľa aktuálnych potrieb.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39800000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Počet obstarávaných tovarov:24
Hodnota 62 525,0000 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Doplnkový sortiment
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka sortimentu, vybratých druhov čistiacich, hygienických prostriedkov a doplnkového drogistického tovaru v zmysle verejným obstarávateľom určeného nakupovaného základného sortimentu, ktorý tvorí neoddeliteľnú Prílohu č. 2 Špecifikácia tovaru, súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ stanovil základný sortiment najviac nakupovaných tovarov, ktoré majú najväčší význam z hľadiska zabezpečenia čistoty ako neodmysliteľnej súčasti zabezpečenia základných sociálnych služieb pre klientov v oblasti sociálnej starostlivosti, školskej výchovy ako i iných prevádzkových priestorov vo vymedzených organizačných subjektoch verejného obstarávateľa. Tovary zaradené v základnom sortimente budú dodávané opakovane v mesačných intervaloch alebo podľa aktuálnych potrieb.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39800000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Počet obstarávaných tovarov:163
Hodnota 342 980,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje a je stanovená vo výške 1.400,00 EUR, pre časť I.
-vo výške 1.300,00 EUR, pre časť II.
-vo výške 800,00 EUR, pre časť III.
-vo výške 1.800,00 EUR, pre časť IV.
-vo výške 10.000,00 EUR, pre časť V.

Ak uchádzač predkladá ponuku na viac časti alebo na všetky časti, zloží zábezpeku len v hodnote časti, pre ktorú bola stanovená najvyššia hodnota, z ním oceňovaných častí predmetu zákazky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Spôsob zloženia zábezpeky:
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, alebo
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.

Podmienky zloženia zábezpeky stanovil verejný obstarávateľ v bode 15.3.1 Súťažných podkladov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 a § 128 ods. 1 a 3 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1.1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že,
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.

1.6.čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
1.7.čestné vyhlásenie, že:
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.8.Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.9.Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.10.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákon a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č. 10/2013.
1.11.Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Verejný obstarávateľ pred podpisom dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
Odôvodnenie požiadavky
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením dokladov podľa § 27 zákona o VO. Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ pred podpisom dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.

2.1 Uchádzač predloží doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
2.2 Okrem vyjadrenia banky predloží aj cestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ má za to, že rámcovú dohodu na predmet zákazky je vhodné uzavrieť len s uchádzačom, u ktorého existuje platobná disciplína a schopnosť prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. Preto má verejný obstarávateľ za to, že táto podmienka účasti je primeraná.
3) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy o dielo dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

4) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný.
5) Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) a ods. 1 písm. l) bod 1 zákona o VO. Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ pred podpisom dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.

3.1.Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. a) zákona zoznamom zmlúv o dodaní tovarov rovnakého charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (predaj dezinfekčných, čistiacich a hygienických prostriedkov) uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch s uvedením celkových cien za zmluvu, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, dokladom je referencia
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

3.2.Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 vzorkami alebo opismi a/alebo fotografiami alebo prospektovým materiálom tovaru podľa ponuky.

3.3Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.4Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 28 ods. 1 písm. a):
Uchádzač predloží min. jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru pre tú časť predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku a ktorú zrealizoval za posledné tri roky. Minimálna hodnota zrealizovanej zákazky pre časť I. musí byť v hodnote 20.000,- EUR bez DPH, pre časť II. v hodnote 20.000,- EUR bez DPH, pre časť III. v hodnote 10.000,- EUR bez DPH, pre časť IV. v hodnote 30.000,- EUR bez DPH a pre časť V. v hodnote 50.000,- EUR bez DPH, alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase realizácie dodávky ). Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí, preukáže splnenie min. úrovne štandardov len pre časť s najvyššou hodnotou zákazky.

Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ má za to, že rámcovú dohodu na predmet zákazky je vhodné uzavrieť len s uchádzačom, ktorý preukáže skúsenosti s realizáciou rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky a zároveň preukáže dostatočné kapacitné možnosti dodávať tovar a poskytovať služby v požadovanom rozsahu.


Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 :
Uchádzač predloží opis všetkých tovarov predmetu zákazky. V opise budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na vlastnosti, zloženie každej položky predmetu zákazky s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, resp. typového označenia a identifikácie výrobcu. Všetky opisy musia byť jednoznačne priradené jednotlivým položkám predmetu zákazky tak, že budú označené poradovým číslom alebo názvom položky.

Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ má za to, že rámcovú dohodu na predmet zákazky je vhodné uzavrieť len s uchádzačom, ktorý preukáže, že ním poskytnutý tovar spĺňa požadované zloženie tovaru, čím bude dosiahnutá aj požadovaná účinnosť tovaru, ktorú mal na zreteli verejný obstarávateľ.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Spôsob vyhodnotenia ponúk podľa stanoveného kritéria
Automatizovaným vyhodnotením elektronická aukcia
1. Verejný obstarávateľ pred začatím elektronickej aukcie vykoná úvodné úplné vyhodnotenie predbežných ponúk t.j. splnenie podmienok účasti v časti OSTATNÉ a vyhodnotenie predbežných návrhov na plnenie kritéria a ďalších požiadaviek verejného obstarávateľa v časti KRITÉRIÁ.
2. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení predbežných ponúk.
3. Elektronická aukcia bude uskutočnená dvojkolovo formou vloženia predbežných ponúk platných pre príslušnú časť predmetu zákazky predložených uchádzačmi v časti elektronickej ponuky označenej KRITÉRIÁ a súťažného kola e-aukcie. Elektronická aukcia sa začne najskôr dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Výzva bude zasielaná pre každú časť predmetu zákazky osobitne.
4. Počas elektronickej aukcie budú všetci uchádzači informovaní v každom okamihu o ich relatívnom umiestnení.
5. Po skončení elektronickej aukcie verejný obstarávateľ uzavrie dohodu na základe výsledku elektronickej aukcie pre každú časť predmetu zákazky zvlášť. Predmet e-aukcie je rovnaký ako predmet zákazky, uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch. Elektronická aukčná sieň (ďalej len e-aukčná sieň) je prostredie umiestnené na určenej adrese vo verejnej dátovej sieti Internet, v ktorom uchádzači predkladajú nové ceny predmetu zákazky upravené smerom nadol. Súťažné kolo je časť postupu, v ktorom prebieha on-line vzájomné porovnávanie cien ponúkaných uchádzačmi za kompletný rozsah predmetu zákazky, platný pre súťažnú časť, prihlásených do e-aukcie a ich vyhodnocovanie v limitovanom čase. E-aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom siete Internet. Administrátor odošle výzvu na účasť v e-aukcii s pokynmi k e-aukcii elektronickými prostriedkami súčasne všetkým uchádzačom na prvú mailovú adresu, uvedenú v ponuke uchádzača. Vo výzve k e-aukcii budú uvedené všetky príslušné informácie, týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia e-aukcie, spôsob ukončenia e-aukcie a minimálny krok zníženia nových cien. Nová ponuka bude platná ak bude spĺňať podmienku lepšej hodnoty ako je aktuálna najlepšia ponuka (aktuálna najnižšia celková cena) min. o 0,3%.
Uchádzači sa oboznámia s výzvou a pokynmi k e-aukcii. Pokyny k e-aukcii obsahujú údaje týkajúce sa minimálneho kroku zníženia ceny ponuky ( min. o 0,3 %) , pravidlá predlžovania e-aukcie (pevný čas e-aukcie je stanovený na 20 minút a nastaviteľný čas predĺženie času e-aukcie - je stanovený na 10 min.) a lehotu platnosti prístupových kľúčov. V čase určenom verejným obstarávateľom bude prebiehať e-aukcia on-line. Uchádzači budú mať možnosť upravovať ceny v ľubovoľnom počte krokov smerom nadol. Zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová cena musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky, ako bol špecifikovaný v elektronickej ponuke uchádzača, predloženej v lehote na predkladanie ponúk. Počas súťažného kola budú všetkým uchádzačom súčasne uverejňované informácie, ktoré im umožnia zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie.
V prípade, že sa uchádzač rozhodne neaktualizovať počas priebehu elektronickej aukcie svoj pôvodný návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, predložený v časti ponuky KRITÉRIÁ, výsledné poradie elektronickej aukcie bude zohľadňovať ponuky všetkých uchádzačov, aj tých, ktorí sa jej nezúčastnili.
Uchádzač bude požiadaný o písomné vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní cez komunikačné rozhranie v systéme EVOSERVIS a zároveň aj písomne prostredníctvom poštovej služby, ak e-aukčný návrh na plnenie kritéria bude javiť známky mimoriadne nízkej ceny.
Verejný obstarávateľ na vyhodnotenie ponúk stanovil jediné kritérium najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za rozsah tovarov uvedených v Prílohe č. 2 súťažných podkladov vrátane režijných nákladov nákladov na dopravu a balné platné pre každú časť predmetu zákazky rovnako a osobitne.
Cenové ponuky návrhy na plnenie kritéria, predložené v časti ponúk KRITÉRIÁ vloží vyzvaný uchádzač do systéme EVO-servisu pred začatím samotnej e-aukcie cez systém EVO-servis.
V E-AUKCII BUDÚ UCHÁDZAČI MENIŤ CELKOVÚ CENU PLATNÚ PRE PRÍSLUŠNÚ ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY. SYSTÉM AUTOMATIZOVANE VYHODNOTÍ PORADIE PONÚK. ÚSPEŠNÝ UCHÁDZAČ PO UKONČENÍ E-AUKCIE BUDE POVINNÝ VEREJNÉMU OBSTARÁVATEĽOVI DORUČIŤ K TERMÍNU PODPISU ZMLUVY PREPOČET CELKOVEJ E-AUKČNEJ HODNOTY NA JEDNOTKOVÉ CENY VYJADRENÉ V EUR S/BEZ DPH , TAK ABY CELKOVÁ CENA KOREŠPONDOVALA S CELKOVOU E-AUKČNOU HODNOTOU.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.01.2015 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.01.2015 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.01.2015 09:15
Miesto: Otváranie ponúk častí OSTATNÉ sa uskutoční 26.01.2015 o 9.15 hod. v sídle verejného obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Odbor vnútornej správy, Komenského 48, 011 09 Žilina, sprístupnením elektronických ponúk .
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Ďalšie informácie k podmienkam účasti
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. Predkladané doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o VO a musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.

Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku, rozdelenú na dve časti (Ostatné a Kritériá) v zmysle zákonných ustanovení zákona o VO, predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa.


Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVISu použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVISu, bude prístupový kód automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu spoločnosti: podpora@kdv.cz. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité