Oznámenie 30407 - WYP

Obsah

30407 - WYP
Vestník č. 244/2014 - 15.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
SLOVAKIA REAL - IN, a.s.
IČO: 35789638
Alej slobody 1879 , 02601 Dolný Kubín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Meritum a.s.
Kontaktná osoba: Jana Decká
Telefón: +421 918390575
Email: decka@meritum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cityhotelpark.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/15548
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Meritum a.s.
IČO: 36713228
J. Vuruma 8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Meritum a.s.
Kontaktná osoba: Jana Decká
Telefón: +421 918390575
Email: decka@meritum.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Meritum a.s.
IČO: 36713228
J. Vuruma 8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Meritum a.s.
Kontaktná osoba: Jana Decká
Telefón: +421 918390575
Email: decka@meritum.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Meritum a.s.
IČO: 36713228
J. Vuruma 8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Meritum a.s.
Kontaktná osoba: Jana Decká
Telefón: +421 918390575
Email: decka@meritum.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): akciová spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Stavebné úpravy Hotel Park
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Hotel Park, Radlinského 21, Dolný Kubín, Slovensko
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Stavebné úpravy izieb, kúpeľní a verejných priestorov Hotela Park.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212411-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah je definovaný výkazom-výmer, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 498 150,9800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1.nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
2.nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
3.nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
4.nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
5.nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
6.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
7.nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
8.nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
a)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
b1. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b2. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
c)ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
9.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o VO, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
10.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáha výkonom rozhodnutia.
11.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovne:
a)bod 1. a 2. výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
b)bod 3. potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
c)bod 4. potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní nie starším ako 3 mesiace,
d)bod 5. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace,
e)bod 6. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)body 8., 9 a 10 čestným vyhlásením.
12.Z výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 vyplýva, že uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti uvedených v bodoch 1. až 6. a 8. až 10. aj nasledovne:
13.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
14.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní].
15.Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
a)doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní,
b)predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
16.Podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní údaje zapísané v zozname podnikateľov sú účinné voči každému verejnému obstarávateľovi, nie je potrebné ich v postupoch verejného obstarávania overovať a verejný obstarávateľ je povinný na účely posudzovania splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní zabezpečiť preukázanie splnenia podmienok účasti vyžiadaním si údajov zapísaných v zozname podnikateľov alebo potvrdenia úradu o tom, že údaj nie je zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 133 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
17.Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potreby jej plnenia podľa §32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením nasledovných dokladov v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní:
1.podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru najmenej vo výške 50% zmluvnej ceny s DPH ponúknutej uchádzačom za predmet zákazky (uvedenej v návrhu na plnenie kritérií) za účelom zabezpečenia finančných tokov pre vykonanie diela počas jeho realizácie,
2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potreby jej plnenia podľa podľa §32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti sú stanovené v súlade s ustanovením § 27 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti sú stanovené primerane k náročnosti, rozsahu a obsahu obstarávaných prác, vypovedajú o uchádzačovom finančnom a ekonomickom postavení vo vzťahu k predmetu zákazky, sú nediskriminačné, objektívne merateľné, vyhodnotiteľné a splniteľné.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných dokladov v zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní:
1.podľa § 28 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, t.j. roky 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác s uvedením cien (bez DPH), miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzať nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (vyžaduje sa originál dokladu alebo úradne overený doklad). V každom potvrdení sa požaduje, aby uchádzač uviedol meno, telefónne číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predloženého zoznamu preukázal realizáciu aspoň 3 stavieb s minimálnym rozpočtovým nákladom 1,2 mil. EUR bez DPH jednotlivo za každú stavbu.
2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potreby jej plnenia podľa §32 ods. 6 zákona: podľa §28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní možno technickú alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo vyžitia stavebných prác predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Podmienky účasti sú nediskriminačné, objektívne merateľné, vyhodnotiteľné a splniteľné. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočné skúsenosti s realizáciou zákaziek podobného charakteru, či je spoľahlivý a schopný zrealizovať predmet zákazky.
4.Pri prepočte cudzej meny na EUR uchádzač použije prepočítací koeficient určený ECB k 31.12. príslušného roka, v ktorom bola zákazka uskutočnená.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predloženého zoznamu preukázal realizáciu aspoň 3 stavieb s minimálnym rozpočtovým nákladom 1,2 mil. EUR bez DPH jednotlivo za každú stavbu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
03/SP/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 11:30
Miesto : Kontaktné miesto: Meritum a.s., J. Vuruma 8, 010 01 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk sa riadi §41 Zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu ku ponukám, ktoré neboli vylúčené a bude uchádzačom oznámené. Na otváraní obálok s ponukami môže byt uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP KaHR, opatrenie 3.1. Podpora aktivít v cestovnom ruchu
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese kontaktného miesta uvedenom v bode A I. (Meritum a.s., J. Vuruma 8, 01001 Žilina), žiadosť zaslanú emailom je uchádzač povinný potvrdiť do 3 dní písomnou žiadosťou. Uchádzač predloží 1 originál ponuky a 1 kópiu ponuky a v súlade s § 18a Zákona o verejnom obstarávaní v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD nosič), na ktorom budú dokumenty predložené v origináli ponuky, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.12.2014

Redakčné opravy

30581 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 245/2014
V oznámení 30407-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVAKIA REAL - IN, a.s., Alej slobody 1879, 026 01 Dolný Kubín zverejnenom vo VVO č. 244/2014 zo dňa 15.12.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3 Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: 1. podľa § 28 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, t.j. roky 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác s uvedením cien (bez DPH), miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzať nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (vyžaduje sa originál dokladu alebo úradne overený doklad). V každom potvrdení sa požaduje, aby uchádzač uviedol meno, telefónne číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predloženého zoznamu preukázal realizáciu aspoň 3 stavieb s minimálnym rozpočtovým nákladom 1,2 mil. EUR bez DPH jednotlivo za každú stavbu. Viď: 1.podľa § 28 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, t.j. roky 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác s uvedením cien (bez DPH), miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzať nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (vyžaduje sa originál dokladu alebo úradne overený doklad). V každom potvrdení sa požaduje, aby uchádzač uviedol meno, telefónne číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predloženého zoznamu preukázal realizáciu aspoň 1 stavbu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s minimálnym rozpočtovým nákladom 1,2 mil. EUR bez DPH. III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna úroveň štandardov Namiesto: Uchádzač musí potvrdením/referenciou preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov zrealizoval aspoň 3 zákazky v min. objeme zákazky v hodnote 1,2 mil. EUR bez DPH rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky. Viď: Uchádzač musí potvrdením/referenciou preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov zrealizoval aspoň 1 zákazku v min. objeme zákazky v hodnote 1,2 mil. EUR bez DPH rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité