ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Metodicko-pedagogické centrum
IČO:
00164348
Ševčenkova 11, 85005 Bratislava
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Metodicko-pedagogické centrum, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba:
Ing. Peter IVAN
Telefón:
+421 248209454
Fax:
+421 243335946
Email:
peter.ivan@mpc-edu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL):
http://www.mpc-edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Hudobné nástroje
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Tovary
Hlavné miesto dodania tovarov:
územie SR
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka hudobných nástrojov (napr. varhany, sada magnetických hudobných znakov, shaker-box, bongá, triangel atď.) podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch, vrátane súvisiacich služieb, najmä dodávka, doprava, vykládka pre základné školy a materské školy na území SR v celkovom počte cca 150 miest dodania.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37310000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
37311000-1,
37311100-2,
37313000-5,
37313300-8,
37321000-4
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 117 000,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
§ 26 zák. č.25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v plnom rozsahu, t.j. uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť platným potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov v súlade s § 128 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona. Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
2.1 Vyjadrenie banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky nie staršie ako tri mesiace. Uchádzač predloží vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých ma vedený účet. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené účty v iných bankách ako v tých, z ktorých vyjadrenia predložil. Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ si potrebuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu, overiť uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač podmienku účasti preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam dodávok, ktorých predmetom bola dodávka hudobných nástrojov za predchádzajúce tri roky, t.j. (t.j. 36 mesiacov) ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, kvality dodania tovaru, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem predložených dodávok bol spolu za uvedené obdobie v hodnote minimálne 115 000,- EUR bez DPH. 3.1.1 ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 3.1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Odôvodnenie podmienky: Potreba verejného obstarávateľa overiť si spôsobilosť uchádzača na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky. Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal .
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Najnižšia cena
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Áno
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.01.2015 12:00
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.01.2015 12:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.01.2015 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie.
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie systémom EVO cez portál www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcami zaregistrovať sa na portáli EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO a v súťažných podkladoch. Odporúčame oboznámiť sa aj s Príručkami používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača a pre použitie šifrovacieho nástroja, ktoré sú zverejnené na portáli EVO. 2. Pre úspešné zapojenie sa do súťaže, ale najmä pre úspešné spracovanie a predloženie ponuky je nutné mať technické počítačové vybavenie uvedené v Metodickom pokyne k systému EVO. 3. Súťažné podklady budú prístupné zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytne záujemcom súťažné podklady v písomnej podobe na základe ich písomnej žiadosti, záujemcovia musia najskôr prostredníctvom EVO vyplniť registratúrny dotazník záujemcu a následne po ich registrácii verejným obstarávateľom im systém EVO sprístupní súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu. 4. V prípade technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku cez portál EVO (napr. nepredvídateľná technická odstávka portálu EVO a pod.), bude súťaž prebiehať listinne (písomne), v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované.
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
11.12.2014