Oznámenie 30403 - WYT

Obsah

30403 - WYT
Vestník č. 244/2014 - 15.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb
IČO: 31193897
Ul. slobody 19 B , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb, Ulica slobody 19 B, 945 01 Komárno
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Kvantová
Telefón: +421 918481174
Fax: +421 357741205
Email: kvantova@uphill.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.oazis.sk/
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Občianske združenie
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Čistiace a dezinfekčné prostriedky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: 1. OAZIS Zariadenie sociálnych služieb, Ulica Slobody 19 B, 945 01 Komárno
2. OAZIS Zariadenie sociálnych služieb, Balvany 642, 946 01 Kameničná
Miesto dodania tovarov bude špecifikované v jednotlivých objednávkach.
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie hygienických, čistiacich a dezinfekčných prostriedkov a predmetov podľa prílohy č. 1 vrátane ich dovozu a vyloženia na miesto dodania.
Výrobné značky uvedené v prílohe č. 1 na ocenenie predmetu obstarávania definujú minimálne kvalitatívne požiadavky verejného obstarávateľa na produkty. Uchádzač môže oceniť ekvivalentné produkty s kvalitatívnymi parametrami obsah účinných látok, výdatnosť produktu, účel použitia a pod. minimálne na úrovni zadefinovaných produktov.
V prípade ocenenia ekvivalentných produktov uchádzač preukáže splnenie minimálnych kvalitatívnych parametrov a ostatných zadefinovaných požiadaviek predložením dokladov preukazujúcich uvedené skutočnosti.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24455000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39224000-8, 39830000-9, 33700000-7, 39222100-5, 39525600-4, 39525000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo tovaru počas platnosti zmluvy je uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Skutočne množstvá tovarov môžu byť väčšie alebo menšie, v závislosti od skutočných potrieb verejného obstarávateľa.
S uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva platná 4 roky odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu určeného ako celková cena v cenovej ponuke uchádzača za predpokladané množstvo tovarov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 204 931,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov, nie starších ako tri mesiace:
a)Výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, za trestný čin založenia, zosnovania podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním:
- podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
- podnikateľ - právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
b)Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že voči uchádzačovi nie je vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku.
c)Potvrdenie Sociálnej poisťovne, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
d)Potvrdenie zdravotnej poisťovne, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uchádzač predloží potvrdenie za všetky zdravotné poisťovne, v ktorých sú poistení jeho zamestnanci.
e)Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
f)Doklad o oprávnení dodávať tovar:
- živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia),
- výpis z obchodného registra (predkladá napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri),
- iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
g)Čestné vyhlásenie v súlade s § 26 ods. 1 písm. h) i) a j).
2. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov môže doklady požadované v bode 29.1 písm. a) až f) nahradiť predložením dokumentu preukazujúceho, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní, a to:
a)ak bol zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a Úrad pre verejné obstarávanie mu vydal len elektronický odpis) preukáže splnenie podmienok len čestným vyhlásením, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov,
b)ak bol zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a Úrad pre verejné obstarávanie mu vydal potvrdenie v listinnej podobe) preukáže splnenie podmienok jedným z nasledujúcich spôsobov:
- potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov a zároveň čestným vyhlásením v súlade s § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj h), ak tieto čestné vyhlásenia nie sú súčasťou potvrdenia,
- čestným vyhlásením, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov a zároveň čestným vyhlásením v súlade s § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj h) ak tieto čestné vyhlásenia nepredložil pri zápise do zoznamu podnikateľov.
3. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované doklady v bode 1 písm. a) až f) alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
5. Doklady, uvedené v bode 1 musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Doklad uvedený v bode 1 písm. f), ktorý bude predložený v ponuke, musí byť aktuálny a musí byť predložený ako úradne osvedčená kópia.
6. Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 100 ods. 1 písm. b) zákona.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, tzn. zoznamom dodávok tovaru za prechádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
2. Zoznam dodávok musí obsahovať ceny, lehoty dodania a názov odberateľov spolu s kontaktnými údajmi pre overenie poskytnutých informácií (meno kontaktnej osoby, email a telefón).
3. Doklad o dodaní s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorým je:
a)referencia v prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ,
b)dôkaz o plnení, ktorý potvrdí odberateľ (napr. referencia, dodací list a pod.) v prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ,; ak takého potvrdenie nemá uchádzač k dispozícii, nahradí ho čestným vyhlásením o dodaní tovaru doplneným dokladom, ktorý preukazuje ich zmluvný vzťah alebo jeho uskutočnenie.
4. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
5. Doklady, uvedené v bodoch 2 a 3 musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu, bude z verejného obstarávania vylúčený.
6. Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Zoznam dodávok tovaru spolu s referenciami má preukázať schopnosti a skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požiadavka na zoznam dodaných za predchádzajúce tri roky a nadväzujúce referencie je, aby:
- zoznam obsahoval min. 3 referencie alebo dôkazy o plnení,
- suma predložených referencií alebo dôkazov o plnení bola v min. hodnote 100 000 € bez DPH za posledné tri roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.01.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.01.2015 10:00
Miesto : OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb, Ulica slobody 19 B, 945 01 Komárno
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk "Ostatné" a časti ponúk "Kritériá" bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú zasielané elektronicky. Žiadosť o súťažné podklady spolu s identifikáciou záujemcu a jeho kontaktnými údajmi zasielajte na adresu kvantova@uphill.sk.
2. Odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zaslané elektronicky všetkým záujemcom, ktorí požiadali o súťažné podklady a poskytli svoj emailový kontakt. Odpovede budú zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa.
3. Upozorňujeme záujemcov, že oneskorené vyžiadanie súťažných podkladov obmedzí ich možnosť žiadať o ich vysvetlenie, keďže žiadosť o vysvetlenie je potrebné doručiť najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
4. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.12.2014

Redakčné opravy

411 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 6/2015
V oznámení 30403-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb, Ul. slobody 19 B, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 244/2014 zo dňa 15.12.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Stručný opis predmetu zákazky Namiesto: Predmetom zákazky je dodanie hygienických, čistiacich a dezinfekčných prostriedkov a predmetov podľa prílohy č. 1 vrátane ich dovozu a vyloženia na miesto dodania. Výrobné značky uvedené v prílohe č. 1 na ocenenie predmetu obstarávania definujú minimálne kvalitatívne požiadavky verejného obstarávateľa na produkty. Uchádzač môže oceniť ekvivalentné produkty s kvalitatívnymi parametrami obsah účinných látok, výdatnosť produktu, účel použitia a pod. minimálne na úrovni zadefinovaných produktov. V prípade ocenenia ekvivalentných produktov uchádzač preukáže splnenie minimálnych kvalitatívnych parametrov a ostatných zadefinovaných požiadaviek predložením dokladov preukazujúcich uvedené skutočnosti. Viď: Predmetom zákazky je dodanie hygienických, čistiacich a dezinfekčných prostriedkov a predmetov podľa prílohy č. 4 vrátane ich dovozu a vyloženia na miesto dodania. Výrobné značky uvedené v prílohe č. 4 na ocenenie predmetu obstarávania definujú minimálne kvalitatívne požiadavky verejného obstarávateľa na produkty. Uchádzač môže oceniť ekvivalentné produkty s kvalitatívnymi parametrami obsah účinných látok, výdatnosť produktu, účel použitia a pod. minimálne na úrovni zadefinovaných produktov. V prípade ocenenia ekvivalentných produktov uchádzač preukáže splnenie minimálnych kvalitatívnych parametrov a ostatných zadefinovaných požiadaviek predložením dokladov preukazujúcich uvedené skutočnosti. IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.01.2015 12:00 Viď: 13.01.2015 14:00 IV.2.2. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 09.01.2015 12:00 Viď: 13.01.2015 14:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 12.01.2015 10:00 Viď: 14.01.2015 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité