Oznámenie 30570 - WYT

Obsah

30570 - WYT
Vestník č. 245/2014 - 16.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Metodicko-pedagogické centrum
IČO: 00164348
Ševčenkova 11, 85005 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Metodicko-pedagogické centrum, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Peter Ivan
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 248209454
Fax: +421 243335946
Email: peter.ivan@mpc-edu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mpc-edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Didaktické pomôcky na CD a DVD nosičoch
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miesta dodania sú uvedene v Prilohe č. 5 Súťažných podkladov
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie CD, DVD, kníh, hier a iných pomôcok pre potreby materských a základných škôl s didaktickým obsahom - piesne, rozprávky, tance, hudba, cudzie jazyky, slovenský jazyk, biológia, fyzika, chémia, zemepis, matematika, prírodoveda.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 37524100-8, 22114000-2, 22111000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Viď Príloha č. 2 Súťažných podkladov.
S víťazným uchádzačom bude uzatvorená Rámcová dohoda podľa § 11 a § 64 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov a v zmysle ustanovenia § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka.(Príloha č. 4 Súťažných podkladov).
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 96 776,7500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov bude vyhodnocované v súlade s § 26 ods. 2, 4 a 5 alebo § 128 zákona.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, ktorým je dodanie tovarov.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona predloží každý člen skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona k § 26: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona. Toto ustanovenie je taxatívne a preto ho musel verejný obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje podmienky účasti podľa § 27 týmto dokladmi:
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Požadovaný doklad č. 1:
Uchádzač predloží potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú fotokópiu, nie staršiu ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Potvrdenie bude obsahovať údaje o tom, že :
-uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
-uchádzač nie je v nepovolenom debete a
-jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankách, predloží požadované vyjadrenie banky za každú banku. Verejný obstarávateľ neuzná bankový výpis na preukázanie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona.
Požadovaný doklad č. 2:
Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako za ktoré predložil potvrdenie, nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a primerané k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím.
Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona: prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Požadovaný doklad č. 1:
Uchádzač predloží za účelom preukázania celkového obratu výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky podľa platných právnych predpisov, overené príslušným správcom dane podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla uchádzača. Verejný obstarávateľ bude akceptovať doklady, ktoré už boli v minulosti osvedčené správcom dane a takto osvedčené doklady budú predložené ako obyčajná fotokópia podpísaná uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a opatrená pečiatkou (ak sa používa). Uchádzač nemusí predložiť účtovné závierky za príslušné roky, ak sú verejne prístupné vo verejnej časti registra účtovných závierok www.registeruz.sk alebo ekvivalent v krajine sídla uchádzačov mimo územia SR. V týchto prípadoch uchádzač uvedie v ponuke informáciu, kde si môže verejný obstarávateľ príslušné výkazy/doklady stiahnuť a vytlačiť. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj účtovné závierky vytlačené uchádzačom z uvedeného registra/registrov - tieto budú popísané oprávnenou osobou uchádzača a opatrené pečiatkou (ak sa používa). Prevod na EUR v prípade zahraničných uchádzačov bude platným kurzom zverejneným ECB v deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk, uchádzač je povinný prevod zo zahraničnej meny na EUR písomne zdokumentovať a priložiť k požadovanému dokladu.
Požadovaný doklad č. 2:
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky vo forme čestného prehlásenia podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné, primerané k predmetu zákazky a hodnotou v súlade s odporúčaním Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálne požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie celkového obratu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti spolu vo výške 250 000,00 EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú lebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže týmto dokladmi:
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti zoznamom dodávok tovaru za
predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a
odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Požadovaný doklad č. 1
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky ku dňu predloženia ponuky. Odporúča sa, aby zoznam dodávok tovaru obsahoval minimálne nasledovné údaje: obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa, predmet dodávky, celkovú zmluvnú cenu bez DPH v EUR. Zoznam bude podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač uvedie celkový počet dodávok tovaru a celkový súčet cien týchto dodávok. V prípade, ak uchádzač uvádza dodávku, ktorej dodanie presahuje stanovené obdobie rokov, uchádzač v zozname uvedie zvlášť cenu iba za tú časť dodávky, ktorá bola realizovaná v požadovanom období a len túto sumu započíta do celkového súčtu cien všetkých dodávok. V prípade, ak uchádzač uvádza dodávku, ktorá obsahuje celkový údaj o hodnote zákazky, ktorú realizoval v združení s ďalšou spoločnosťou/spoločnosťami, uchádzač je povinný predložiť aj údaj preukazujúci vyčíslenie podielu z celkovej hodnoty zákazky, ktorý realizoval samotný uchádzač ako člen tohto združenia.
Požadovaný doklad č. 2
Potvrdenia o kvalite dodania tovaru (referencie) za predchádzajúce tri roky ku dňu podania ponuky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Odporúča sa, aby potvrdenia o kvalite dodania obsahovali minimálne nasledovné údaje:
obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa, predmet dodávky, celkovú zmluvnú cenu bez DPH v EUR, meno a priezvisko a číslo telefónu kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie a slovné zhodnotenie kvality dodania tovaru. Pri prepočte zahraničnej meny na EUR sa použije kurz ECB platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu (deň dodávky). Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. V prípade, že predložený referenčný list podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona obsahuje len celkový údaj o hodnote dodaného tovaru, ktorý bol uchádzačom dodaný v združení s ďalšou spoločnosťou/spoločnosťami, uchádzač je povinný predložiť aj doklad preukazujúci vyčíslenie podielu z celkovej hodnoty zákazky, ktorý realizoval samotný uchádzač ako člen tohto združenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s dodávaním tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto zákazky, čím získa verejný obstarávateľ záruku, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky, čo verejný obstarávateľ považuje za primerané a podporujúce hospodársku súťaž.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov k preukázaniu podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem predložených dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (referenčné listy) bol spolu za uvedené obdobie v hodnote minimálne 90 000,00 EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
GR-853/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2015 16:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2015 16:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.01.2015 11:00
Miesto : Metodicko-pedagogické centrum, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Podľa § 41 ods. 1 bude na tomto otváraní obálok s ponukami otvorená časť ponuky označená ako Ostatné. Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Podľa § 41 ods. 3 bude otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", bude aspoň päť pracovných dní. Nakoľko sa použije elektronická aukcia, otváranie častí ponúk "Kritériá" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie, NP Vzdelávaním pedagogických zamestnancov k inklúzii marginalizovaných rómskych komunít (MRK I) a NP Inkluzívny model vzdelávania na predprimárnom stupni školskej sústavy (MRK II).
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o Súťažné podklady záujemca zašle na kontaktnú adresu: Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš písomne poštou alebo emailom (zarkon@slovanet.sk). Preferuje sa elektronická komunikácia.
2. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade,
že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť a jej telefónne číslo. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané Súťažné podklady. Súťažné podklady sa poskytnú výhradne elektronicky formou prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe.
3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o Súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak ich získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
4. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii aj v profile, ktorý je zriadený na www.uvo.gov.sk, tu budú aj
zverejňované vysvetlenia, prípadné zmeny a doplnenia Súťažných podkladov, pokiaľ to systém UVO umožní.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a zrušiť vyhlásený postup verejného obstarávania ak cena zákazky ponúknutá víťazným uchádzačom po elektronickej aukcii prekročí limit finančných prostriedkov pridelených na predmet zákazky v rámci zazmluvneného projektu medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom NFP a v prípade neoverenia procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP.
7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto Výzve na predkladanie ponúk a v Súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité