Oznámenie 30705 - WYS

Obsah

30705 - WYS
Vestník č. 246/2014 - 17.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Welding, s.r.o.
IČO: 36541541
Pod Kalváriou 8/1278, 95501 Topoľčany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Comris s.r.o., Hrabičov 126, 96678 Hrabičov
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Smítka
Telefón: +421 907871152
Email: jaromir.smitka@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.welding-sk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/10409
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
POSKYTNUTIE SLUŽIEB V OBLASTI PATENTOVEJ OCHRANY A VYTVORENIA VÝPOČTOVÉHO MODELU PRE URČENIE PARAMETROV PRIENIKOV DRÁH
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: Welding s.r.o., Pod Kalváriou 8/1278, 955 01 Topoľčany
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Pre časť 1 Prieskum patentovej ochrany formou patentovej rešerše medzinárodného typu a príprava podkladov k priemyselno-právnej ochrane výskumu patentmi a/alebo úžitkovými vzormi .
Pre časť 2 Vytvorenie výpočtového modelu pre tvorbu parametrov potrebných pre výrobu priečok a diagonál priestorovo orientovaných dráh
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71350000-6
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Prieskum patentovej ochrany medzinárodného typu a realizácia priemyselno-právnej ochrany výskumu
1) STRUČNÝ OPIS
Prieskum patentovej ochrany formou patentovej rešerše medzinárodného typu a príprava podkladov k priemyselno-právnej ochrane výskumu realizovaného vo Welding, s.r.o., Topoľčany patentmi a/alebo úžitkovými vzormi má byť realizovaný v oblastiach:
a)polohovania a zostavovania priestorovo orientovaných konštrukcií,
b)orientácie hláv nosných prvkov priestorovo orientovaných konštrukcií,
c)určovania prienikov nosných prvkov priestorovo orientovaných konštrukcií.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71350000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 komplet dokumentov pre každú etapu.
Hodnota/Od: 6 000,0000 Do: 21 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Pre časť 1 sú relevantné CPV 79120000-1 a 79130000-4. Z dôvodu absencie možnosti uviesť dve kategórie služieb v rámci jednej zákazky je ako hlavné CPV uvedené také, pod ktorým je predmet zákazky vo vyššej plánovanej hodnote.
Časť: 2
NÁZOV
Vytvorenie výpočtového modelu pre určenie parametrov prienikov profilov dráh a jeho implementácia do systému technickej prípravy výroby dvoj- a trojrúrových dráh
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom riešenia je vytvorenie modelu pre tvorbu parametrov potrebných pre výrobu priečok a diagonál priestorovo orientovaných dráh. Ide o dvoj- a trojrúrové zvárané konštrukcie (segmenty dráhy) pozostávajúce spravidla z pojazdových a nosných rúr navzájom prepojených priečkami a diagonálami.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71350000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 softvérový komplet
Hodnota/Od: 25 000,0000 Do: 33 000,0000 EUR
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1 komplet dokumentov pre každú etapu prvej časti a 1 softvérový komplet pre druhú časť
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 31 000,0000 Do: 54 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti vo verejnej súťaži:
Doklady potvrdzujúce splnenie podmienok účasti sú súčasťou časti ponuky OSTATNÉ
1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a preukáže ich predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v elektronickej forme. To znamená že uchádzač si môže vyžiadať požadovaný dokument v elektronickej forme od vydávajúceho úradu, alebo vlastní dokumenty, ktoré nie sú staršie ako 3 mesiace od lehoty na predkladanie ponúk a tieto zoskenuje do elektronickej formy najvhodnejšie do formátu pdf. a tie použije na preukázanie podmienok účasti. Uchádzač zoskenuje všetky strany dokumentu tak, aby bolo možné overiť jeho platnosť a u kópií ich overenie v povolenej lehote. Žiadny dokument nie je možné predložiť do ponuky v listinnej forme.

1.1.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname podnikateľov, alebo aktuálne potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej úrad), ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý vedie úrad (§ 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
1.1.1.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.2.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.1.3.Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak v zozname podľa ods. 1.1. registrovaný nie je, preukáže splnenie podmienok:
1.2.výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace že: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.2.1.b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.3.potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace že: c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.4.potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace že: d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace- že: e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu- že: f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť
1.7.čestným vyhlásením- že: h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.7.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.7.3.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.4.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.5.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.".
1.8.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.9.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.10.uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z dokladov ani rovnocenné doklady podľa bodov 1.1 alebo 1.2 až 1.9 nevydávajú. Pomôcku nájdete na stránke http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do?selectedLanguage=? , kde otáznik uchádzač zamení za skratku jazyka ktorý používá (napr. slovenčina = sk, čestina = cs, angličtina= en).
1.11.V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.12.Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodov 1.1. alebo 1.2 až 1.9. alebo budú neplatné podľa súťažných podkladov alebo neúplné či nepravdivé, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: NEPOŽADUJE SA
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na dodanie požadovanej služby.
Uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť podľa § 28 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní takto:
2.1.§ 28 ods. 1 písm. a)
2.1.1.zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
pre časť 1: uchádzač preukáže že za predchádzajúce 3 roky 2011, 2012, 2013 poskytol služby obdobného rozsahu minimálne v dvoch ( 2 ) prípadoch.
pre časť 2: uchádzač preukáže že za predchádzajúce 3 roky 2011, 2012, 2013 poskytol služby obdobného rozsahu minimálne v jednom ( 1 ) prípade.
2.2.§ 28 ods. 1 písm. d)
2.2.1.Opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby.
pre časť 1: Uvedenú podmienku uchádzač splní predložením kópie dokladu o odbornej spôsobilosti alebo registráciou v zozname Slovenskej komory patentových zástupcov.
pre časť 2: Uvedenú podmienku uchádzač splní predložením zoznamu hardvérového a softvérového vybavenia na realizáciu predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Odôvodnenie:
predložením požadovaných dokumentov uchádzač preukáže, že je odborne spôsobilý a technicky pripravený na realizáciu ponúkanej služby v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa podľa kapitoly B. Opis predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: časť 1 - celková cena I. etapy v € bez DPH
Váha: 40
Časť: 2
Názov: časť 1 - lehota dodania výsledku I.etapy v dňoch
Váha: 20
Časť: 3
Názov: časť 1 - celková cena II. etapy v € bez DPH
Váha: 40
Časť: 4
Názov: časť 2 - celková cena v € bez DPH
Váha: 60
Časť: 5
Názov: časť 2 - lehota dodania finálneho výsledku v dňoch
Váha: 40
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
W1/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.01.2015 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2015 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.01.2015 07:00
Miesto : Zákazka je realizovaná v systéme elektronického verejného obstarávania s elektronickou aukciou. Jednotlivé časti dokumentov sa sprístupňujú v sytéme EVO. časť OSTATNÉ sa sprístupní 12.1.2015 o 07:00 hod. Plánovaný termín sprístupnenia časti KRITÉRIA je 29.12015. Tento termín bude spresnený v nadväznosti na priebeh vyhodnotenia časti OSTATNÉ. O presnom termíne budú informovaní všetci oprávnení uchádzači.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : V nadväznosti na použitie elektronickej aukcie je sprístupnenie ponúk v časti OSTATNÉ a KRITÉRIA neverejná.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): KaHR-13SP-1201- Podpora inovačných aktivít v podnikoch
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom prednostne v systéme EVO a v profile.
2.Žiadosť o registráciu môže uchádzač predložiť len v systéme EVO. Písomné žiadosti na adresu verejného obstarávateľa nebudú akceptované.
3.V súlade s usmernením úradu sa môže do zákazky registrovať záujemca do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 38 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.
4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať rámcovú dohodu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní.
5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov.
6.Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy je financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby
b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby
c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby
d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov
e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania sa v nadväznosti na hodnotiace kritérium v oboch častiach považuje ako maximálna lehota. Pre tento prípad platí do 60 dní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité