Oznámenie 31011 - WYS

Obsah

31011 - WYS
Vestník č. 248/2014 - 19.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Domov pri kríži
IČO: 00641405
Pri kríži 26 , 84102 Bratislava - mestská časť Dúbravka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sídlo verejného obstarávateľa
Kontaktná osoba: Ing. Dana Šelcová
Telefón: +421 264534855
Email: dana.selcova@domovprikrizi.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.domovprikrizi.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka kompletných upratovacích a čistiacich služieb v objekte Domova pri Kríži v Bratislave
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
14
Hlavné miesto poskytovania služieb: Sídlo verejného obstarávateľa.
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je
1.Dodávka kompletných upratovacích a čistiacich služieb v objekte Domova pri kríži v Bratislava v rozsahu celkom
8 550,58 m2 vnútorných priestorov.
2.Dodávka čistiacich a dezinfekčných prostriedkov potrebných na poskytovanie predmetných služieb.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90911000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 90921000-9, 39830000-9, 24455000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celý priestor verejného obstarávateľa sa člení na viacero častí, a to na:
Lôžkové oddelenie a miestnosť č. 032 na prízemí s rozlohou 720,34 m2
Byty klientov
typu A s rozlohou 2 133,60 m2
typu B s rozlohou 3 320,00 m2
Jedáleň, chodba, kaplnka a sociálne zariadenia s rozlohou 374,78 m2
Prevádzkové priestory a ambulancia s rozlohou 2 001,86 m2
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 206 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v podlimitnej zákazke podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z.z. dokladmi podľa § 26 ods. 2 cit. zák. nasledovne:
1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1. nasledovne:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
5. Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní porušenie zákazu nelegálne zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 1. písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
7. Všetky doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.
8. Doklady uvedené pod bodom a) až g) nemusí uchádzač predkladať, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z.z. a pre zápis do zoznamu predložil aj čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. f) a g). Ak pre zápis do zoznamu podnikateľov nepredložil uvedené čestné vyhlásenia tak ich predloží pre splnenie podmienok účasti. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov uvedie túto skutočnosť v ponuke.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Vyjadrenie každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet/účty, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za uplynulé obdobie predchádzajúcich dvoch rokov napr. že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. Originál, resp. úradne overená kópia originálu vyjadrenia banky nesmie byť staršia ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2.Čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá vedené účty iba v tých z ktorých predkladá potvrdenia.
3.Prehľad o dosiahnutom obrate za obdobné služby za obdobie posledných troch rokov (2011,2012,2013) alebo za kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač spĺňa verejným obstarávateľom stanovený minimálny štandard pre podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia uchádzača.
4.Kópia účtovnej uzávierky zostavenej za účtovné obdobie rokov 2012 a 2013:
4.1 osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu, výkaz ziskov a strát ;
4.2 účtovná závierka osoby, vedúcej jednoduché účtovníctvo, musí obsahovať výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch;
4.3 uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že dokumenty, ktoré predkladá podľa bodov 4.1 a 4.2 sú totožné s dokumentmi, ktoré predložil správcovi dane.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Vyjadrenie banky, výške obratu za obdobné činnosti a predloženie účtovnej závierky za obdobie predchádzajúcich 2 rokov má byť pre verejného obstarávateľa zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ vyžaduje minimálny ročný obrat vo výške 100 000,00 EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť:
1. Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013) doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.1 bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané, napr. uzavretá zmluva, dodacie listy, faktúry.
2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
3. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť informáciu o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy v prípade jeho úspešnosti v predmetnej súťaži.
4. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť informáciu o podiele plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci
službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom v percentách (%), spolu s uvedením identifikačných údajov
subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo
sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
5.Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v tejto zákazke, predložené uchádzačom, musia byť originály alebo ich úradne overené kópie pokiaľ nie je určené inak. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou okrem dokladov predložených v českom jazyku.
6.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzačov spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie referencií, resp. potvrdení o poskytnutých službách, ktoré sú predmetom zákazky, ako aj údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, informáciu o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy v prípade jeho úspešnosti v predmetnej súťaži a informáciu o podiele plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Všetky tieto podmienky umožňujú účasť v súťaži všetkým záujemcom, ktorí poskytujú obdobné služby, ako sú predmetom tejto súťaže. Podmienky, ktoré stanovil verejný obstarávateľ jednoznačne smerujú k tomu, aby získal informáciu o zmluvnom partnerovi, či má dosť skúseností , či je ekonomicky , technicky a odborne schopný a spôsobilý dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite. Podmíenky účasti, vzhľadom na rozsah a obsah predmetu zákazky na jeho dôležitosť a odbornú náročnosť, považuje verejný obstarávateľ za primerané a nediskriminačné. Verejný obstarávateľ má záujem vybrať uchádzača, ktorý má skúsenosti s poskytovaním požadovaných služieb a vie poskytnúť čo najkvalitnejšie služby.

V súlade s § 32 ods. 11 splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie spracuje podľa vzoru, ktorý je uvedený v časti H/4 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň:
K bodu 1
Zoznam musí obsahovať subjekt, resp. subjekty, ktorým služba bola poskytnutá za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013), ktorých predmetom sú služby obdobné službám, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Za obdobné služby verejný obstarávateľ považuje upratovacie a čistiace služby. Zoznam musí obsahovať referenciu za upratovacie služby v rozsahu nad 8000 m2. Referencie musia obsahovať:obchodné meno odberateľa s adresou sídla alebo miesta podnikania,zmluvnú cenu v EUR s DPH, resp. bez DPH, termín dodania (pre posúdenie, či boli vykonané za požadované obdobie), potvrdenie o kvalite poskytovaných služieb, rozsah priestorov na ktorých boli poskytované upratovacie služby, kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby.
K bodu 2
Uchádzač je povinný predložiť:
- Údaje o riadiacich zamestnancoch: meno, dosiahnuté vzdelanie a prax. Uchádzač predloží zoznam, resp. informáciu s požadovanými údajmi.
- Uchádzač preukáže dispozíciu fyzických osôb (v prípade, že sú jeho zamestnancami), resp. právnických osôb na plnenie zákazky pre poskytnutie služby a to čestným vyhlásením o dispozícii týchto osôb.
- V prípade, že fyzické osoby nie sú jeho zamestnancami, uchádzač predloží čestné vyhlásenia fyzických osôb, resp. právnických osôb, že budú k dispozícii na plnenie zmluvy v prípade úspešnosti uchádzača.
Ak uchádzač nemieni zabezpečovať predmetné služby prostredníctvom subdodávateľa, predloží verejnému obstarávateľovi negatívne vyhlásenie.
K bodu 4
Verejný obstarávateľ v rámci minimálnej úrovne požaduje predložiť od uchádzačov
- čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1;
- ak v priebehu platnosti zmluvy uchádzač/poskytovateľ služby zmení subdodávateľa vyžaduje sa , aby tento subdodávateľ splnil podmienky účasti podľa § 26 ods. 1, tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy;
- ak uchádzačovi nie je známy subdodávateľ v čase predkladania ponúk, je povinný ho predložiť verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom; to platí aj ak dôjde k zmene subdodávateľa oproti zoznamu, predloženému v ponuke.
Pravidlá pre zmenu subdodávateľa.
Ak v priebehu platnosti a účinnosti zmluvy poskytovateľ služby zmení subdodávateľa, ktorého uviedol ako uchádzač do ponuky, túto skutočnosť nahlási objednávateľovi a až po posúdení objednávateľom a s jeho súhlasom môže poskytovateľ služby plniť zmluvu aj prostredníctvom nového subdodávateľa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.01.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.01.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.01.2015 10:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Neumožňuje sa uchádzačom zúčastniť na otváraní ponúk časti "Ostatné". O otváraní časti ponúk "Kritériá" budú uchádzači informovaní a bude im zaslaná pozvánka v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali elektronicky. Vyžaduje sa, aby uviedli v žiadosti o účasť: Identifikáciu tejto súťaže - číslo oznámenia vo vestníku, Obchodné meno, sídlo záujemcu a IČO, Kontaktnú osobu na komunikáciu, E-mailovú adresu na poskytnutie SP, vysvetľovanie a ďalšiu komunikáciu, Tel. č. na kontaktnú osobu.
2. Verejný obstarávateľ poskytne SP elektronicky vo formáte pdf. na E-mailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o účasť. Verejný obstarávateľ poskytne záujemcom vzory vybraných dokumentov vrátane návrhu zmluvy aj v programe MS Word pre jednoduchšie spracovanie ponuky. (doc.).
3. Záujemcovia sú povinní posielať žiadosti na mailovú adresu: dana.selcova@domovprikrizi.sk.
4. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie súťažných podkladov, a to slovne: SP nám boli doručené dňa ......
5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať webovú stránku - http:// www.domovprikrizi.sk z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania podľa § 100 ods. 1 písm. e) zák. č. 25/2006 Z.z., kde bude verejný obstarávateľ zverejňovať otázky záujemcov a odpovede na ne zo strany verejného obstarávateľa a prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 14 zák. . 25/2006 Z.z.
6. Vzhľadom na predmet zákazky sa organizuje spoločná prehliadka miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 9. 01. 2015 o 10.00 hod. Stretnutie záujemcov je na vrátnici sídla verejného obstarávateľa.
7. Ponuka musí byť vyhotovená v listinnej forme ako aj v elektronickej forme na CD nosiči. Podrobnosti sú uvedené v časti A v bode 18 SP.
8. V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o účasť a žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty tak, aby boli doručené v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ v takomto prípade zašle SP ako aj vysvetlenie záujemcom v listinnej forme.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité